۱۰ تا از بهترین رستوران های مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
۱۰ تا از بهترین رستوران های مارماریس

مارماریس خانه بیش از ۳۰۰ رستوران است که از غذاهای سنتی ترکی گرفته تا غذاهای چینی را سرو می‌کنند. هر چیزی که میل دارید، به احتمال زیاد در غذاکده‌های این شهر پیدا خواهید کرد. در عین حال می‌توانید ضمن شکم گردی، از تماشای مناظر مسحورکننده در برترین رستوران های مارماریس لذت ببرید. در واقع مارماریس منطقه‌ای است که در آن غذاخوری‌های مفرح با بهترین، تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین خوراکی ها به استقبالتان می‌آیند و جوانه‌های چشایی شما، هرگز فرصتی برای شکایت پیدا نمی‌کنند.

 

آشنایی با بهترین رستوران های مارماریس

یافتن یک مکان خوب برای غذا خوردن در سفر با تور مارماریس، گاهی اوقات می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد. با وجود وفور رستوران‌های عالی، چگونه می‌خواهید یکی را انتخاب کنید؟ بنابراین چه به دنبال یک غذای رمانتیک باشید و چه از فرزندان دلبندتان با کباب‌های خوش طعم پذیرایی کنید، لازم است با برخی از بهترین رستوران های مارماریس آشنا شوید.

جیمی مارتینی

استیک هاوس Jimmy Martini's، یکی از بهترین رستوران های مارماریس بوده و هر ساله به هزاران نفر از گردشگران تور ترکیه و مردمان محلی خدمات ارزشمندش را ارائه می‌دهد. منوی غذایی این مکان، همیشه در حال تغییر است و بسیاری از مردمان محلی، این عادت را برای خود ایجاد کرده‌اند که هر سال حداقل چند بار به اینجا سر بزنند و جدیدترین غذاهای رستوران را امتحان کنند. توصیه می‌کنیم از صرف خوراک مرغ، استیک فلفل، بوقلمون، بستنی‌های خوشمزه،  چای عالی و قهوه خوب این غذاکده غافل نشوید.

از طرفی طراحی رستوران، فضایی شبیه به کازینو را تداعی می‌کند. چراغ‌های نئونی از دیوارها آویزان شده‌اند و نورپردازی‌های جذاب را، تقریبا در تمام بخش‌های رستوران مشاهده خواهید کرد. این مکان به خصوص عصرهنگام، بسیار جذاب و دیدنی می‌شود.

آدرس: 207.Sk. No:56, Marmaris, Muğla Province, Turkey

عکس: google.com

 

کارن براسری

Karen Brasserie که از برترین رستوران های مارماریس است، انتخاب شماره یک برای کسانی است که به دسر و نوشیدنی‌های باکیفیت علاقه دارند. اما این بدان معنا نیست که منوی غذایی این رستوران ضعیف است، دقیقا برعکس است! منوی مدیترانه‌ای و ترکی بسیار جذاب بوده و خصوصا طعم بی نظیر استیک فیله کوسادیلا و چیزبرگرهای این غذاکده از خاطره مشتریان نخواهد رفت. با اینحال منوی دسرها بسیار جامع بوده و گزینه‌های متنوعی از جمله چیز کیک، پنکیک، باقلوا، ماگنولیا و کیک را شامل می‌شود. همچنین نمی‌توان از طعم لاته، میلک شیک یا چای عالی این رستوران غافل شد.

این رستوران همچنین فضای بسیار سرگرم کننده‌ای دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای معاشرت و دورهمی با عزیزان، ملاقات افراد محلی و مسافران هم فکرتان به شمار می‌آید. جالب است بدانید تراس این رستوران، چشم اندازی فوق العاده به پارک آبی آتلانتیس مارماریس داشته و زیبایی‌های اطراف را در حین خورد و خوراک به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

آدرس: Siteler Mah., 207. Sok., 56, Marmaris, Muğla Province, Turke

 

رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس

عکس: google.com

 

استیک هاوس سوئیت کرنر

پس از گشت و گذار در حوالی پارک آبی آکوادریم، توصیه می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی سری به Sweet Corner بزنید. اینجا یکی از استیک هاوس‌های ممتاز و از جمله برترین رستوران های مارماریس به شمار می‌آید. در این مکان که موردعلاقه مردمان محلی است، می‌توانید از شنیدن موسیقی روح نواز در حین صرف انواع غذاهای بریتانیایی و ترکی بهره مند شوید. گوشت ذغالی، هوموس، بوقلمون، برش‌های سیب‌زمینی سرخ‌شده در فر، چیپس تورتیلا، پیتای ترکی، قهوه عالی و چای خوشمزه، از محبوب‌ترین گزینه های منو هستند. بعلاوه می‌توانید غذایتان را با برخی از سس‌ها و دیپ‌های محلی، مانند دیپ ماست معروف این رستوران همراه کنید.

گفتنی است این مکان برای برگزاری رویدادها و جشن‌های خصوصی نظیر سالگرد، تولد و حتی عروسی ایده آل است. بعلاوه هرچند قیمت‌ها نیز متوسط به بالا هستند، اما خدمات و کیفیت عالی خوراکی‌ها ارزشش را دارد تا در سفر با تور مارماریس، برای یکبار هم که شده سری به این غذاکده جذاب بزنید.

آدرس: Siteler Mahallesi,Yunus Nadi.cad.N0:127, Marmaris, Muğla Province, Turkey

عکس: google.com

 

پاپ این

رستوران Pop In، با غذاهای لذیذ و یک صبحانه کامل و متنوع انگلیسی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بان چا، پاستا، چیکن خوشمزه و خصوصا فیش اند چیپس که از صید روزانه و تازه تهیه می‌شود و همچنین چای، قهوه و آبمیوه‌های خوش طعم و گوارا طرفداران بسیاری در اینجا دارند.

فضای دنج این بار رستوران که از محبوب‌ترین رستوران های مارماریس است، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز گشت  وگذار خسته کننده، به استراحت و کسب انرژی و آرامش بپردازند. پرسنل حرفه‌ای، خدماتی سریع و سطح بالا ارائه می‌دهند و قیمت‌ها نیز مقرون به صرفه هستند. از طرفی می‌توانید برای استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز رستوران برای خورد و خوراک استفاده کنید.

آدرس: under pasa beach hotel 266 sk No 40/12, Marmaris, Muğla Province, Turkey, 48700

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

عکس: tripadvisor.com

 

رستوران سامر رین

Summer Rain، از جمله برترین رستوران های مارماریس بوده و گزینه‌های شگفت انگیزی از غذاهای کلاسیک ترکی را در کنار غذاهای ویژه خیابانی و صبحانه انگلیسی ارائه می‌دهد. صبحانه معروف به "سرپمه" شامل ۴۲ خوراکی است و گزینه‌های جذاب نظیر زیتون و سبزیجات خیار، گوجه فرنگی و برخی از گوشت‌ها مانند سالامی، پپرونی، سوکوک ترکی (پپرونی با ادویه اضافی) و سوسیس را شامل می‌شود. همچنین تراس رستوران، مناظر شگفت انگیزی از طبیعت اطراف و چشم انداز وسیعی از مارینا تا هتل گرند یازیچی را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

آدرس: Hasan Işık Cd. No:31, Marmaris, Muğla Province, Turkey

عکس: tripadvisor.com

 

ریکیز چیپی

کافه رستوران Ricky's Chippy که از شاخص‌ترین رستوران های مارماریس به شمار می‌آید، بیش از پنج سال است که درهای خود را به روی مشتریان وفادارش گشوده است. این رستوران، با انواع غذاهای بریتانیایی از جمله پای‌های گوشتی خوش پخت، فیش اند چیپس، کاد خرد شده و لازانیا به استقبال مهمانانش می‌آید. همچنین کرامبل سیب و پای سیب، کیک، چای عالی و قهوه خوشمزه نیز در این رستوران طرفداران بسیاری دارند.

گفتنی است مواد تشکیل دهنده خوراکی‌ها فوق العاده تازه بوده و غذاهای دریایی از صیدهای روزانه ماهیگیران محلی تهیه می‌شوند. قیمت‌های پایین شما را شگفت زده خواهند کرد و خدمات حرفه‌ای، میز و صندلی‌های فضای باز، خدمات دلیوری، وای فای رایگان و تلویزیون، به لذت حضور در این مکان دامن می‌زنند.

آدرس: Şht. Ahmet Benler Cd. 24/bz, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

عکس: google.com

 

کالیمرا

اگر باران حین گشت و گذار در اطراف موزه مارماریس غافلگیرتان کرد، حتما به این رستوران بیایید. Kalimera، یک بار رستوران دریایی یونانی و مدیترانه‌ای در امتداد مرکز ماریناست. این مکان، در طول سال به گرمی پذیرای علاقمندان بوده و یکی از محبوب‌ترین رستوران های مارماریس در میان مردمان محلی محسوب می‌شود. منو بسیار غنی است و برخی از گزینه‌های پرطرفدار عبارتند از: کالاماری ، اختاپوس، صدف، دسر هالو هالو، ماهی و البته شاه خرچنگ.

اما نقطه عطف منو، غذای ویژه سرآشپز یعنی Mullet است. این گزینه، یک غذای کبابی است که با روغن زیتون، لیمو و گیاهان محلی طعم‌دار شده و همراه با برش‌های سیب زمینی کبابی، زیتون سبز و مزه‌های دلخواه شما سرو می‌شود.  بعلاوه این کافه بار، فرصتی عالی برای صرف یک وعده عصرانه رو به اسکله تفریحی را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد و چشم اندازی به منظره مسحورکننده اطراف دارد.

همچنین این فضای دنج، آرامشی را ارائه می‌دهد که به ندرت در جای دیگری یافت می‌شود. و برای دوستداران موسیقی از فرهنگ‌های مختلف، پلی لیست موزیک قاره‌ای و یونانی این رستوران می‌تواند بسیار جذاب باشد.

آدرس: Barbaros Cd., Marmaris, Muğla Province, Turkey

عکس: google.com

 

کوزی کرنر

رستوران Cosy Corner در لیست برترین رستوران های مارماریس، در خیابان نسبتا آرامی بین مرکز مارماریس و آرموت آلان قرار دارد. منوی این مکان بسیار جامع بوده غذاهای کبابی، پیتزا و رست بیف را شامل می‌شود.

قرار گرفتن با فاصله از مرکز شهر مارماریس، به این معنی است که همه این غذاهای باورنکردنی بسیار ارزان‌تر از همتایان خود در مرکز شهر به فروش می‌رسند. بعنوان مثال، بشقاب گوشت تنها با ۱۸۰ لیر عرضه می‌شود و به قدری بزرگ و سخاوتمندانه است که می‌تواند به راحتی یک خانواده را سیر کند.

آدرس: 47800Marmaris, Muğla Province, Turkey, Marmaris, Muğla Province, Turkey, 48700

 

بهترین سفرهای روزانه از مارماریس

عکس: marmaristraveller.com

 

اینفینیتی

اینجا یک بار رستوران دنج است که در مرکز شهر واقع شده و بعنوان یکی از بهترین رستوران های مارماریس طرفداران بسیاری دارد. بازدیدکنندگان، در مورد برخورد صمیمی و دوستانه پرسنل که به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند نظرات مثبتی ارائه داده‌اند. بنابراین جای تعجب نیست که Infinity، مکانی عالی برای معاشرت در کنار صرف خوشمزه‌ترین غذا های ترکیه به شمار می‌آید. استیک فیله، بوقلمون و بیف همراه با قهوه عالی، آب میوه یا چای تازه در اینجا بسیار توصیه می‌شوند.

گفتنی است این رستوران ساحلی، تنها چند قدم با دریا فاصله دارد. بنابراین می‌توانید قبل یا بعد از غذا، تنی به آب بزنید و از این فضای مفرح نهایت لذت را ببرید. خدمات جالب توجه، قیمت‌های مناسب، فضای داخلی دوست داشتنی، فضای بیرونی مبله، تلویزیون، وای فای رایگان و خدمات دلیوری نیز، از دیگر جذابیت‌های این مکان خاطره انگیز محسوب می‌شوند.

آدرس: Cumhuriyet Cad, Barbaros Cd. No:28, Marmaris, Muğla Province, Turkey

عکس: tripadvisor.co.uk

 

بونو گود تایمز

و در پایان گشت و گذار در هزارتوی رستوران‌ های مارماریس، به Bono Good Times می‌رسیم که فضایی رمانتیک و چشم اندازی بی بدیل به مارینا را برای عاشقان رقم می‌زند. این مناظر با صدای شاد رهگذران و اصوات امواج کوچکی که با قایق‌ها برخورد می کنند، ترکیب شده و یک محیط فوق العاده جذابی را رقم می‌زنند.

و اما منو... باید بگوییم مشخصه منحصر به فرد این بار رستوران سرو استیک فیله کاملا پخته شده، میگو سیر و اسپاگتی بولونیز است. هرچند غذای ویژه Orecchiette ai Cime di Rapa نیز طعمی باورنکردنی دارد و البته کمی گران است. در کنار این پاستای سنتی، دسرهایی نظیر پنکیک، چیزکیک، براونی خوشمزه و نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو و چای گوارا بسیار می‌چسبد.

آدرس:  207.Sk. No: 4/C, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

عکس: tripadvisor.co.uk

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 آبان 1402)

نظرات کاربران