بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

کو سامت یا همان جزیره سامت در ۶.۵ کیلومتری شرق خلیج تایلند، یکی از زیباترین جزایر این کشور به حساب می‌آید که شما در تور پاتایا، می‌توانید به دیدنش بروید. جزیره‌ای بسیار زیبا و مجهز که بخش زیادی از آن به عنوان یک پارک ملی و منطقه محافظت شده در نظر گرفته شده و چه از نظر طبیعی و چه تفریحی، جاذبه‌های زیادی برای دیدن دارد. بودن در سواحل زیبا و خلوت‌تر نسبت به پاتایا، بودن در جشن‌های جذاب و همچنین انجام انواع تفریحات و طبیعت‌گردی، از جمله دلایلی است که حتما باید در سفر به پاتایا، به دیدن کو سامت بروید.

ما در نوشته‌ی امروز به معرفی چند ساحل معروف و فوق‌العاده‌ی جزیره سامت خواهیم پرداخت.

 

ساحل سای کائو (Sai Kaew)

سای کوئو اصلی‌ترین ساحل سامت است که عموم گردشگران برای تفریح به آن‌جا مراجعه می‌کنند. یک ساحل بسیار زیبا که البته با توجه به چیزی که گفتیم، در طول روز شلوغی زیادی به خود می‌بیند. از طرفی امکاناتی عالی نیز در اطراف این ساحل در نظر گرفته شده. از انواع تجهیزات برای تجربه فعالیت‌های مختلف آبی تا رستوران و غذا خوری و ... . حتی اگر بخواهید شبی را در کو سامت سر کنید، گرفتن هتل‌های اطراف این ساحل، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

Sai Kaew 

ساحل آئو هین کوک (Ao Hin Khok)

با این که این مکان فاصله‌ی چندانی با ساحل اصلی ندارد و همان آب تمیز و شفاف را نیز دارا می‌باشد، اما به شکلی کاملا واضح، جمعیت کم‌تری به این محل می‌روند و از همین بابت، فضای آن ساکت‌تر و آزادتر است و برای بسیاری ایده‌آ‌ل‌تر به نظر می‌آید. درختان کنار ساحل نیز سایه‌ی خوبی برایتان فراهم می‌کنند و بعد از آبتنی می‌توانید زیرشان به خوبی استراحت کنید.

Ao Hin Khok 

ساحل آئو پرائو (Ao Prao)

اگر به جزیره سامت رفتید، حتما باید از این ساحل دیدن کنید. ساحلی بسیار زیبا که بدون هیچ شکی، یکی از جذاب‌ترین خاطرات شما از زمان بودن در سامت را برایتان خواهد ساخت. درختان نخل بلند، آب شفاف، ساحلی با شن‌های نرم و تمام چیزهایی که در کنار هم یک ترکیب عالی از جزیره‌ای گرم‌سیری را می‌سازند. این مکان نیز یک هتل بسیار خوب دارد که اگر بخواهید در جایی آرامش بخش سکونت داشته باشید، برایتان مناسب خواهد بود.

 

معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا

Ao Prao

ساحل آئو پای (Ao Phai)

این ساحل را با نام "خلیج بامبو" نیز می‌شناسند. یکی دیگر از سواحل بسیار زیبای سامت که با شن نرم و روشن و آب شفاف و کریستالی میزبان شما خواهد بود. این ساحل نیز سایه‌ی درختان مختلف را روی خود می‌بیند که آن را به جایی ایده‌آل برای ظهرهای گرم جزیره بدل می‌کند. همچنین امکانات خوبی از جملخ رستوران و غذا خوری نیز در اطراف آن مهیا شده است.

Ao Phai 

ساحل آئو تیان (Ao Thian)

این ساحل در واقع در وسط جزیره واقع شده و از خلیج‌های کوچک کنار هم تشکیل شده است که در نهایت جایی آرام، زیبا و با آبی شفاف و جذاب را پدید آورده است. وجود بخش‌های صخره‌ای کوچک و همچنین آرامشی که باعث حضور آبزیان در نزدیکی ساحل می‌شود، از جمله موهبیت‌هایی است که می‌توانید با بودن در ساحل آئو تیان، آن‌ها را نصیب خود کنید.

 

اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا

Ao Thian

ساحل آئو وای (Ao Wai)

یکی از سواحل عالی سامت برای عکاسی که می‌تواند چندین عکس عالی برای اینستاگرام شما به ارمغان بیاورد.کنتراستی که بین شن‌های سفید و نرم و آبی کریستالی دریا به وجود آمده به شکلی غیر واقعی زیباست و تا وقتی از نزدیک نبینید، باورتان نخواهد شد. این ساحل برای کسانی که می‌خواهند شنا کنند و یا با اسنورکلینگ، ماهیان رنگارنگ را به تماشا بنشینند، بهترین گزینه به حساب می‌آید.

Ao Wai

ساحل آئو لانگ دام (Ao Lung Dum)

از جمله سواحل زیبا و نسبتا آرام جزیره که گردشگر بسیار کم‌تری را به خود می‌بیند، اما زیبایی‌اش کمی از سواحل دیگر معرفی شده در این مقاله ندارد. ساحل آئو لانگ با ساحل شنی نرم و یک رستوران بسیار دنج عالی، اسکلی مناسب شیرجه زدن و امکانات مناسب برای لذت بردن از دریا، جایی ایده‌آل برای آن‌هاست که می‌خواهند در محیطی آرام از بودن در جزیره سامت لذت ببرند.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

Ao Lung Dum

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران