معرفی ۵ ویلای استثنایی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی ۵ ویلای استثنایی در دبی

اگر اهل سفرهای لاکچری به دبی هستید، گاهی بهتر است بیخیال هتل‌های چندین طبقه و برج‌های بزرگ شوید و خود را به بودن در یک ویلای زیبای استخردار در این شهر امیر نشین مهمان نمایید. "شهر آینده" حتی در زمینه ویلاهای شخصی لوکس و استخردار نیز دست شما را برای انتخاب باز می‌گزارد. مراکز استثنایی که سفر با تور دبی را به تعطیلاتی فراموش نشدنی بدل خواهند کرد.

بیایید ۵ نمونه از بهترین‌ها در دبی را به شما معرفی کنیم:

 

Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

این اقامتگاه لوکس و بسیار بزرگ، همچون یک جزیره‌ جدا از تمام بخش‌های شهر است. شما جدا از انتخاب‌هایی که بین‌ اتاق‌ها و سوییت‌های مختلف Sofitel خواهید داشت، می‌توانید از ویلاهای استخردار زیبا و مدرن این مکان نیز دیدن کرده و یکی از آن‌ها را برای اقامت در طول تور دبی انتخاب نمایید.

این اقامتگاه‌های لاکچری، به هیچ وجه شما را مایوس نخواهد کرد، بلکه شگفت‌زده‌تان خواند نمود. همانطور که از اسم این هتل پیداست، شما می‌توانید از اسپا و مرکز تندرستی Sofitel نیز استفاده کرده، به سراغ رستوران‌ها و ساحل اختصاصی‌اش بروید، در زمین‌های ورزشی بازی کنید و بچه‌ها را به کلوب کودکان ببرید و خیلی فعالیت‌های مختلف دیگر را در زمان اقامت در Sofitel تجربه کنید.

 

اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

Sofitel Dubai The Palm Resort

شروع قیمت از ۱۲۸۸ درهم

 

Anantara: The Palm Dubai Resort

ویلاهای این هتل، همگی رو به دریا بوده و دارای استخرهایی زیبا هستند که به صورت خصوصی و در فضایی کاملا اختصاصی پدید آمده‌اند. این ویلاها به هیچ وجه قیمت پایینی ندارند و مختص یک سفر لاکچری آماده شده‌اند. از همین رو است که با طراحی بسیار زیبا و همچنین امکاناتی کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند.

اقامتگاه‌های بزرگ Anantara که در جزیره نخل واقع شده، امکانات تفریحی و همچنین رفاهی ویژه و کاملی دارد. از چندین رستوران عالی گرفته تا فضا و امکانات برای تفرحات آبی، از اسپا و بخش تندرسیتی، تا زمین‌های ورزشی و مرکز نوشیدنی و بسیاری چیزهای دیگر که همگی روزهایی عالی را برای شما در دبی رقم خواهند زد.

The Palm Dubai Resort

شروع قیمت از ۱۹۴۰ درهم

 

Nikki Beach Resort & Spa

این کلاب معروف تنها جایی برای تفریحی در کنار ساحل نیست، این مجموعه چند ویلای بسیار جذاب دارد که با محیطی کاملا خصوصی، امکانات عالی، طراحی مدرن و البته استخرهای زیبا، جایی عالی برای اقامت شما خواهند بود. این ویلاها حدود ۱۱۸ متر مربع مساحت دارند و رو به دریا ساخته شده دارای یک اتاق خواب هستند.

مهم‌ترین نکته در مورد ویلاهای نیکی فارغ از زیبایی‌اش، امکاناتی است که در آن تهیه دیده شده است. حمام آن چیزی شبیه به یک اسپای خصوصی است، آشپزخانه‌ای کاملا مهیا دارد و در حیاط آن کنار استخر نیز همه چیز برای استراحت آماده شده است.

 

۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

Nikki Beach Resort

شروع قیمت از: ۳۶۵۶ درهم

 

One&Only The Palm Dubai

احتمالا قبلا نام One&Only را به عنوان یک هتل لوکس و زیبا شنیده باشید، اما این هتل جذاب ویلاهایی بسیار زیبا در جزیره نخل دارد که به سبک عربی و زیبا ساخته شده و استخر‌هایی دیدن یدارند. این ویلاها به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا یک اقامت شاهانه و مجلل را برایتان به رامغان بیاورند.

البته تمامی امکانات مجموعه‌ی هتل One&Only در زمان اقامت، در اختیار شما خواهد بود. از رستوران‌های متعدد آن بگیر تا انواع زمین‌های ورزشی و همچنین امکاناتی که به شما اجازه تجربه فعالیت‌های آبی مچون اسکی روی آب، کایاک سواری، ماهیگری و .. را می‌دهد. حتی یک زمین گلف اختصاصی نیز برای این اقامتگاه در نظر گرفته شده است. نکته مهم‌ این‌ که با تمام این امکانات، محیط هر ویلا، خصوصی و کاملا دارای حریم خصوصی ویژه‌ای است که این یک ویژگی بزرگ به حساب می‌آید.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

One&Only The Palm 

شروع قیمت از ۴۵۹۶ درهم

 

Al Maha

گران‌ترین گزینه در لیست ما، نه در کنار ساحل و یک محیط ساحلی، بلکه در صحرا واقع شده است. یک انتخاب کاملا ویژه و متفاوت که عملا یک سفر عالی و منحصر به فرد را برایتان خواهد ساخت. این ویلاها بسیار زیبا و خلاقانه درست شده‌اند و همگی دارای استخر‌های بزرگ هستند. استخرهایی که در کنار صحرای شنی، یک کنتراست عجیب و جذاب را پدید می‌آورند.

فراموش نکنید، وقتی در صحرای دبی هستید، می‌توانید اسب سوار را امتحان کنید، با کمان تیر اندازی کنید، شام‌های خوشمزه‌ی عربی بخورید و در برنامه‌های مختلف شرکت نمایید. همچنین یک اسپای عالی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن جا نیز بهره ببرید.

 

اقامتگاه صحرایی المحا، یک مقصد لوکس برای مسافران دبی

Al Maha

شروع قیمت از ۶۲۴۰ درهم

۲۷ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران