معرفی زیباترین سواحل چین

جاذبه‌های گردشگری چین
معرفی زیباترین سواحل چین

اولین چیزی که باید بدانید این است که اگر تنها برای رفتن به سواحل می‌خواهید تور چین را انتخاب کنید، بهتر است به فکر کشورهای دیگری همچون تایلند باشید. چین یک کشور شگفت‌انگیز با زیبایی‌های استثنایی است و شما می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کم‌نظیر این کشور از سواحل زیبای آن نیز دیدن کنید.

 

ساحل خلیج Yalong، سانیا

ساحل زیبای این خلیج یالونگ به خاطر فرم خاصی که دارد و آب فیروزه‌ای آرامش، اگر زیباترین ساحل چین نباشد، مطمئنا یکی از زیبترین‌هاست. اقامتگاه‌های ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده‌ای نیز در اطراف این ساحل بنا شده تا خلیج یالونگ را بتوان یک مقصد ساحلی‌ ایده‌آل برای سفر به چین دانست. گردش‌های آبی، فعالیت‌های مختلف ساحلی و امکانات کامل از جمله بهترین نکات این ساحل زیبا به حساب می‌آید.

 

  معرفی معبد بهشت در شهر پکن 

Yalong

 

ساحل خلیج Shimei، واننیگ

از زیبایی‌های این ساحل هر چه بگوییم کم گفتیم. ساحل شنی بزرگ که منظره‌ی افقش با جزایر کوچک و خشکی‌های سبز به زیبایی خودنمایی می‌کند. اما نکته جذاب در مورد این ساحل، دور بودن از مناطق گردشگرپذیر سانیا است که باعث می‌شود خلوت باشد  بتوان به خوبی از فضایش لذت برد و عکس‌های زیبایی گرفت.

 

Shimei

 

خلیج خورشید و ماه Riyue Bay، وانینگ

دیگر ساحل وانینگ که در لیست ما قرار گرفته، بهشتی برای موج سواران به حساب می‌آید. حتی مسابقات بین‌المللی و مهمی در این رابطه سالانه در این مکان برگزار می‌شود. البته کسانی که اهل موج سواری نیستند نیز به خوبی می‌توانند از بودن در این ساحل لذت ببرند، زیرا هم فضای زیبایی دارد و هم در اطرافش انواع تفریحات برای گردشگران آماده شده است.

 

  ۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو 

Riyue Bay

 

ساحل Beidaihe، نزدیکی پکن

برای کسانی که به تور پکن رفته‌اند نیز دو پیشنهاد عالی داریم که زیباترین آن‌ها ساحل بیدایهه است. ساحلی بسیار زیبا که تنها دو ساعت از پکن فاصله دارد و می‌تواند یک روز عالی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. آب و هوای گرمسیری این ساحل باعث می‌شود تقریبا در تمام طول سال بتوانید به این مکان بروید. در واقع پیشنهاد می‌کنیم زمستان‌ها که مسافر کم‌تری در آن جا هست بروید تا بتوانید لذت بیشتری از بودن در این ساحل زیبا ببرید.

 

Beidaihe

 

ساحل White Pebble، دالیان

از طرفی برای کسانی که خیلی نمی‌خواهند از پکن دور شوند، اما می‌خواهند در یک ساحل زیبا باشند، وایت پیبل را پیشنهاد می‌کنیم که تنها ۵۰ کیلومتر از پایتخت دور است. البته این ساحل به خاطر همین نزدیکی کمی شلوغ‌تر از بیدایهه خواهد بود، با این تفاوت که امکانات زیادی هم برای بازی و خوردن غذا و ... دارد که برای یک گردش یک روزه خانوادگی، بسیار مطلوب است.

 

  همه چیز درباره سفر تجاری به چین 

White Pebble

 

Songlanshan، نزدیکی شانگهای

اما وقتی تور شانگهای رفته‌اید هم می‌توانید به دیدن یک ساحل بسیار زیبا در چین بروید. البته احتمالا وقتی در این سفر هستید، بسیاری ساحل جینشان را به شما معرفی کنند، اما کمی دورتر بروید تا به یکی از زیباترین سواحل چین یعنی سونگلانشان برسید. جایی سه ساعت دورتر از شانگهای اما با شن‌ها نرم و زیبا و آبی بسیار عالی برای شنا و انجام فعالیت‌های آبی. صخره‌های کنار این ساحل نیز برای شیرجه زدن عالی هستند و جزیره‌های کوچک نیز کمی دورتر منظره‌ی پشت عکس‌هایتان را به بهترین شکل تزیین می‌کنند.

 

  ۵ تفریح متفاوت در سفر به شانگهای چین 

Songlanshan

 

جزیره Putuoshan

این جزیره نزدیک به شانگهای است اما نمی‌توان در یک سفر یک روزه به دیدنش رفت و حتما باید حداقل یک شب را در آن‌جا سر کنید. جزیره‌ای بسیار زیبا در دل اقیانوس که با محیط سرسبز و دیدنی و چند ساحل استثنایی و زیبا، از بهترین مقاصد ساحلی در چین به حساب می‌آید. البته جدا از این سواحل دیدنی، شما امکان بازدید از چندین معبد دیدنی جزیره را نیز خواهید داشت که از جمله جاذبه‌های گردشگری پوتوشان هستند. معابد کوهستانی جزیره بیشتر از ۵۰۰ راهبه بودایی در خود دارند که برای تزکیه نفس به این منطقه رفته‌اند.

 

Putuoshan

 

جزیره Weizhou

در آخر یکی دیگر از جزایر زیبای چین را به شما معرفی کنیم که سواحل زیبایی دارد و دیدنش یکی از خاطرات فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند. جزیره‌ای سرسبز با سواحل بزرگ و آب کریستالی که البته یک پارک کروکودیل عالی نیز در خود دارد. غذاهای دریایی متفاوت و تازه و همچنین وجود چندین کلیسای قدیمی، از دیگر جذابیت‌های ویژه به شمار می‌رود.

 

  سفری ۳ روزه به مهمترین جاذبه‌های پکن 

Weizhou

۲۶ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران