زیباترین سواحل شنزن چین برای گشت و گذارهای تابستانی

جاذبه‌های گردشگری چین
زیباترین سواحل شنزن چین برای گشت و گذارهای تابستانی

شنزن از شهرهای توریستی و مدرن امروز چین است که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. البته این توجهات به دلیل برگزاری انواع نمایشگاه‌های صنایع مختلف جهانی در حال بیشتر شدن هم هست و مردم گردشگر و تاجر به یک میزان جذب این شهر می‌شوند. در کنار تمامی نقاط مدرن و دیدنی که در شنزن وجود دارد شاید غافلگیر شوید که بدانید این شهر دارای سواحل متعدد برای گشت و گذارهای تابستانی هم هست. ما در این مقاله برخی از زیباترین سواحلی که باید با تور چین از آن‌ها دیدن کنید را معرفی می‌کنیم.

 

jinshawan

جینشاوان از سواحل بسیار زیبای شنزن است که نمایی جذاب از جزیره پنگ چائو و ارتفاعات پوشیده از درخت و چوب ارائه داده و چشم‌ها را می‌نوازد. جنشاوان از زیبایی‌های خیره‌کننده شنزن است که به شما فرصت دور شدن از شلوغی و بودن در فضایی زیبا و رویایی را می‌دهد. اگر می‌خواهید از زیباترین زمان‌های ساحل لذت ببرید حتما غروب‌دم درست زمانی که خورشید نارنجی شده و پشت کوه‌ها پنهان می‌شود در ساحل قدم بزنید. جینشاوان بیش از هر چیز گردشگران عاشق پیک‌نیک و کباب زدن و همچنین موج‌سواران را به خودش جذب می‌کند. بنابراین اگر اهل پیک‌نیک رفتن هستید این ساحل جای شماست.

 

۶ آبشار دیدنی چین که باید از آن‌ها بازدید کنید

 

 

جینشاوان

 

 

آدرس: Jinsha Bay, Longgang, Shenzhen, China

 

 

dameisha

دامیشا نزدیک‌ترین ساحل به مرکز شهر است که در منطقه‌ای با پس‌زمینه کوهستانی واقع شده است. به همین دلیل هم بیش از دیگر سواحل شلوغ است. بنابراین توصیه می‌کنیم از رفتن به این ساحل در روزهای آخرهفته و تعطیلات عمومی خودداری کنید. این ساحل وسیع که با درختان نخل و نارگیل پوشیده شده برای تفریح و گشت و گذار مجانی بوده و تمامی امکانات لازم را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد. اگر گرسنه بودید به یکی از رستوران‌های غذای دریایی ارزان‌قیمت بروید و از منوی آن‌ها چیزی سفارش دهید. به علاوه در این ساحل گروهی از مجسمه‌های زیبا کار گذاشته شده که حسی مدرن به ساحل القا می‌کنند. اما چیزی که این ساحل را منحصر به فرد می‌کند نمای شگفت‌انگیز هنگ کنگ از فاصله‌ای دور است. مجموع تمام این ویژگی‌ها از دامیشا ساحلی اینستاگرامی برای گرفتن عکس‌های زیبا می‌سازد.

 

 

دامیشا

 

 

آدرس: Da Mei Sha, Yantian District

 

 

xiaomeisha

ژیائومیشا یکی از اولین سواحل توسعه یافته و تفریحی شنزن است که با جایگاه‌های باربیکیو و درختان نخل پر شده است. شما با رفتن به این ساحل می‌توانید تجربه یک روز عالی را داشته باشید. به علاوه این ساحل میزبان پارک شهر دریایی، Seaworld است. به همین دلیل خانواده‌ها و مخصوصا گروه‌های دارای فرزند از این ساحل به دلیل امکاناتش استقبال می‌کنند. حتی اگر افراد خردسال با شما نباشند هم رفتن به پارک دریایی و لذت بردن از امکانات و تفریحات متنوع‌اش می‌تواند روزی منحصر به فرد و به یادماندنی به شما تقدیم کند. البته نباید این سی‌ورلد را با مجتمع تفریحی دیگری با همین نام در شِکو اشتباه بگیرید. اشاره کنیم که به خاطر رسیدگی و نگه‌داری بهتر، ساحل دارای هزینه‌هایی‌ست که با اخذ ورودی از بازدیدکنندگان تامین می‌شود. بنابراین اگر خودتان بروید، می‌بینید که محیط آن به مراتب از دامیشا تمیزتر است.

 

زیباترین شهرهای آبی چین برای قایق‌سواری در کانال‌های آبی

 

 

ژیائومیشا

 

 

آدرس: Xiao Mei Sha, Yantian District

 

 

nanao

نانائو به معنی "خلیج جنوبی" روستایی متعلق به قبلیه هاکا است که فرهنگ و گویش خودشان را دارند. این ساحل کوچک محلی با قایق‌های چوبی و غذاهای دریایی سنتی راهی عالی برای کاوش در فرهنگ بومی و مناطق روستایی شنزن شمرده می‌شود. نانائو بازاری از غذاهای دریایی سنتی است که در گوشی‌ای معتبر از شنزن واقع شده و ارزش بازدید و کاوش را دارد. در این ساحل حتما به رستوران‌های محلی سری بزنید و از ماهی‌های تازه کبابی خوشمزه نوش جان کنید.

 

 

نانائو

 

 

آدرس: Nan’ao Residential District, Longgang, Shenzhen, Guangdong, China, 518121

 

 

xichong

ژیچونگ به عنوان بخشی از یک پارک ملی حفاظت شده در لبه جنوب شرقی شبه جزیره دپانگ قرار گرفته است. این ساحل شنی با پس‌زمینه کوهستان کینیانگ، مسیری منحصر به فرد از دریاچه‌ها و درختان نخل است که با ماسه‌های سفید و آب‌های آبی عمیقش یکی از مرواریدهای غیرقابل انکار شنزن شناخته می‌شود. در نیمه دوم سال و ماه‌های پاییز و زمستان این ساحل به منطقه محبوب موج‌سواران بدل می‌شود. شما می‌توانید این تابستان با رفتن به این ساحل زیبا و شگفت‌انگیز از محیط دنج و زیبایش لذت ببرید و به حمام آفتاب و آبتنی بپردازید. به علاوه به غیر از ساحل می‌توانید بخشی از وقت‌تان را به گردش در پارک ملی اختصاص دهید.

 

طبیعت‌گردی در دل زیباترین برکه‌های چین

 

 

ژیچونگ

 

 

آدرس: Xichong beach, Na’nao

۲۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران