ماجراجویی در مکان‌های روح‌زده در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
ماجراجویی در مکان‌های روح‌زده در تایلند

تایلند در سرتاسر جهان به عنوان سرزمین لبخندها شناخته می‌شود اما علاوه بر آن مردم تایلند اعتقاد گسترده‌ای به ارواح دارند. اگر جزو افراد ماجراجو و نترس هستید، بهتر است قبل از سفرتان با تور تایلند نوروز ۹۹ ، با اماکن دیدنی شبح‌زده و داستان‌های این کشور آشنا شوید. در اینجا چند مورد از داستان‌های ترسناکی که در بین مردم تایلند رواج دارد را برای شما بازگو می‌کنیم.


کراسو Krasue

به هنگامی که یک زن زیبا، به مجازات مرگ سوزانده شد، کراسو نفرین شد تا برای همیشه گرسنه باشد و به همین ترتیب هر شب به جستجوی خون و گوشت برود. اگر در این منطقه به هنگام شب راه بروید ممکن است با صحنه‌های بدی مثل سری که از بدن جدا شده و یا یک زن شناور مواجه شوید که کاملا ترسناک است.

 

  معرفی زیباترین روستاها و شهرهای تایلند 

Krasue


مائه ناک Mae Nak

ناک زیبا، عاشق و باردار بود. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه شوهرش برای اعزام به جنگ در اردوگاه انتخاب شد. مائه و کودک در حالی که او دور بود، در زایمان درگذشتند. می‌گویند ناک اکنون به روح تبدیل شده است. او توسط راهبان معبد، به دام افتاد و بار اول در یک شیشه و بار دوم در یک بند کمر محدود شد تا دیگران از خطر او در اما باشند. گفته می‌شود که خانواده سلطنتی تایلند امروز این بند را دارند.

 

Mae Nak


پرت Pret

در بین افراد تایلندی نقل شده که پرت به اندازه یک درخت نخل بلند است. پرت‌ها ارواحی هستند که در فولکلور بودایی برجسته هستند. افراد نادان و مادی‌گرا به عنوان پرت تناسخ و تجلی می‌یابند، به عنوان موجودی بلند و با اشتها. پرت‌ها روزهای خود را صرف التماس برای بخشش می‌کنند و فستیوالی در جنوب تایلند به این مناسبت برگزار می‌کنند.

 

بازدید از جزایر تایلند با کشتی‌های کروز کوچک

Pret


فی پاپ Phi Pop

فی پاپ در اطراف منطقه شمال شرقی ایسان پرسه می‌زند. داستان فی پاپ به شکل یک روح ترسناک است که اجساد قربانیانش را به شکل رقص در آورده و در اختیار می‌گیرد. او برای گوشت خام شکار می‌کند و باعث مرگ تعدادی در گذشته شده است.

 

Phi Pop


نانگ تان Nang Tani

نانگ تان یک زن زیبا با لباس سنتی تایلندی سبز و با رژ لب قرمز است که درختان موز را اشغال می‌کند و مردان را در طول ماه کامل به داشتن رابطه با خود سرگرم می‌کند. اگر آنها به او خیانت کنند و عاشق دیگری باشند، به مرگ دچار می‌شوند. از طرفی، گفته می‌شود که او خیرخواه هم است.

 

قوانین و مقررات عجیب تایلند

Nang Tani


فی تای هونگ Phi Tai Hong

یکی از ترسناک‌ترین انواع ارواح در تایلند ، Phi Tai Hong است. به این صورت که گفته می‌شود، فی تای هونگ، روح افرادی است که دچار مرگ و میر شدید یا ناگهانی شده‌اند. فی‌تای‌هونگ در زندگی آخرت خود عصبانی و خطرناک هستند. آنها ارواحی نیستند که شما مایل به ملاقات آنها در برخی اماکن از جمله پشت خیابان خائو سان Khao San Road باشید.

 

انواع ماساژ تایلندی که در سفر باید تجربه کنید


فی کونگ کوی Phi Kong Koi

کنگ کوی یک روح یک پا است که دایما "کن کوی -Kong Koi " را تکرار می‌کند. این روح در جنگل‌ها ساکن است و از انگشتان افرادی که در جنگل می‌خوابند خون می‌گیرد. اگر جزو گردشگرانی هستید که در سفر زیر ستاره‌ها کمپ می‌کنید، بهتر است به هنگام خواب، چیزی بر روی پاهای خود بکشید تا از این روح یک‌پا در امان بمانید.

 

  سفر ۴۸ ساعته به جزیره سامویی در تایلند 

Phi Kong Koi

 

این ۷ داستان برای افرادی که علاقه زیادی به ماجراجویی دارند، جالب خواهد بود اما لازم نیست همه آنها را باور کنید یا خود را در معرض خطر قرار دهید. شما می‌توانید با تفریحات هیجان‌انگیز دیگری سفر خود را بدون هیچ ترسی لذت‌بخش کنید.
پیاده‌روی در طبیعت زیبای تایلند، یکی از فعالیت‌های محبوب گردشگران سرزمین لبخندهاست. چه در مسیرهای پارک ملی خائو‌سوک khao sok پیاده‌روی کنید، چه در کوهستان چیانگ‌دائو Chiang Dao در جنوب، از مناظری که در اطرافتان خواهید دید، حیرت‌زده می‌شوید. در بیشتر جنگل‌های تایلند، مسیرهای پیاده‌روی برای گردشگرانی که به تنهایی یا با گروه‌ به دل طبیعت می‌روند، ایجاد کرده‌اند. علاوه بر آن می‌توانید در تورهای صخره‌نوردی، دوره‌های بقا و یا زندگی در طبیعت تایلند نیز شرکت کنید.

۲۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران