معرفی بهترین هتل‌های وان در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری وان
معرفی بهترین هتل‌های وان در ترکیه

شهر وان از از شهرهای ساحلی ترکیه است که در شرق دریاچه وان قرار گرفته و مرکز استان وان است. این مقصد ساحلی کوچک و کم جمعیت به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و آرامشی که دارد از طرف بسیاری از گردشگران مقصدی بی‌دردسر و آرام در نظر گرفته می‌شود. این شهر که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد حتی از لحاظ تاریخی هم دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. شما هم می‌توانید در سفر با تور وان با اقامت در بهترین هتل‌ها سفری فوق‌العاده را تجربه کنید.

 

Resmina Hotel

این هتل که در خود وان واقع شده ۱۴ دقیقه با موزه وان و تئاتر ایالتی وان فاصله دارد. این هتل به مهمانان خود امکان دسترسی به وای‌فای، و همچنین پارکینگ رایگان را می‌دهد. اگر خانوادگی به سفر می‌روید در این هتل می‌توانید از اتاق‌های خانوادگی استفاده کنید. اتاق‌ها بزرگ و راحت هستند و امکانات اولیه‌ای مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، چای‌ساز، دوش، سشوار و میز را در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه کمد و تراس هم برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. شما در این هتل می‌توانید از صبحانه حلال لذت ببرید و اگر تمایل داشتید آن را داخل اتاق‌تان میل کنید. در اینجا خبری از امکانات تفریحی آنچنانای نیست اما هنوز با پرداخت شارژ اضافه می‌توانید از خدمات شستشو و اتوبخار استفاده کنید.

 

Resmina

 

آدرس: Bahçıvan, Zübeyde Hanım Cd. No:17, 65100 Van Merkez/Van, Turkey

 

Doubletree by Hilton Van

هیلتون از نام‌های آشنای صنعت هتل‌داری در دنیا است. این هتل در وان، منظره دریاچه را با امکانات داخلی لوکس تلفیق کرده و در دسترس قرار داده است. اتاق‌های این هتل بزرگ و مدرن و لوکس هستند و امکاناتی مثل وای‌فای رایگان، مبلمان‌های شیک، سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، را در دسترس قرار می‌دهند. برخی از اتاق‌ها منظره رو به کوه و یا دریاچه را هم به ویژگی‌های خود اضافه کرده‌اند. شما می‌توانید از خوردن غذاهای محلی و بین‌المللی در اپن بوفه رستوران لذت ببرید و در رستوران Esperanza از غذاهای دریایی میل کنید. به علاوه هتل Doubletree by Hilton Van تعداد ۴ کافه مختلف را در دسترس قرار داده که در آن‌ها انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها سرو می‌شود. جدا از این مرکز تناسب اندام، سونا یا استخر سرپوشیده نیز  برای شما در نظر گرفته شده تا اوقات فراغت‌تان را به نحو مطلوبی سپری کنید. سپس به حمام ترکی یا حمام بخار بروید و از گرفتن ماساژهای حرفه‌ای لذت ببرید.

 

 Doubletree by Hilton Van

 

آدرس: İpek Yolu Cd. 8.km, 65300 Van Merkez/Van, Turkey

 

Elite World Van

هتل الیت ورد وان هم یکی دیگر از هتل‌های جالب این شهر است. زیرا در اینجا امکانات مدرن در سبک نئوکلاسیک تلفیق شده و چیزی منحصر به فرد و دلخواه از آب در آمده است. در هتل شما به امکاناتی مثل وای‌فای رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا و حمام ترکی دسترسی خواهید داشت. با همین رویکرد اتاق‌ها نیز لوکس‌، جادار و مرن هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، و مینی‌بار را ارائه می‌دهند. اتاق‌ها دارای عایق ضد صدا هستند که برای خانواده‌های دارای فرزند موهبتی محسوب می‌شود. به علاوه سرویس بهداشتی همراه با حمام اختصاصی مدرن همراه است. در حالی که می‌توانید ناهار و شام را در رستورانی شیک نوش جان کنید برای نوشیدن قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها می‌توانید به کافه هتل پناه ببرید. برای اوغات فراغت به سالن بدن‌سازی بروید و بعد از آن از حمام بخار و ماساژ لذت ببرید.

 

 Elite World Van

 

آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 İpekyolu/Van, Turkey

 

Ronesans Life

اگر بیشتر از این که امکانات داخلی هتل برایتان مهم باشد اهل تفریح و سرگرمی هستید این هتل مناسب شماست. هتل رنسانس لایف وان در فاصله ۱۶ دقیقه پیاده‌روی از موزه وان واقع شده و دارای امکاناتی مثل سالن مشترک، منظره زیبای کوهستانی، وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران و مواردی از این قبیل است. اتاق‌ها در حالی که شیک و راحت هستند دکوراسیونی نئوکلاسیک با تخت‌های چادردار ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بارقه‌هایی از سلیقه سنتی را از کاغذ دیواری‌ها و سرویس چوب آن ببینید. غذا را در رستوران هتل بخورید و در تورهای پیاده‌روی، گالری‌های موقت هنری شرکت کنید. اجرای موسیقی زنده را تماشا کنید و در اسپا، سونا و اتاق بخار خستگی در کنید. به علاوه یک سالن بدن‌سازی و کلی امکانات زیبایی و آرایشی مثل مانیکور و پدیکور، خدمات درمانی و زیبایی نیز در دسترس وجود دارند تا خانم‌های خوش سلیقه تعطیلاتی رویایی را تجربه کنند. موهایتان را رنگ کنید، کوتاه کنید و یا مراقبت‌های پوستی بگیرید هر چیزی در اینجا امکان‌پذیر است.

 

 RÖNESANS LİFE HOTEL

 

آدرس: Alipaşa, Eski Cezaevi Cd. No:12, 65130 Van Merkez/Van, Turkey

 

Hotel Dosco

هتل دوسکو وان با ارائه اینترنت رایگان، رستوران، و پارکینگ رایگان ار مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینجا خبری از سونا و استخر نیست اما همچنان اقامتگاهی راحت برای استراحت محسوب می‌شود. شما می‌توانید در تور فرهنگی و پیاده‌روی با هزینه‌ای کم شرکت کنید. یک اتاق بازی نیز در دسترس قرار دارد. اتاق‌های این هتل کاملا مدرن هستند و دکوراسیونی مینیمالیستی دارند. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی با هزینه‌ای اضافی بهره‌مند شوید.

 

 Hotel Dosco

 

آدرس: Vali Mithat Bey, Mahallesi, Koçbey Cd. No:29, 65140 İpekyolu/Van, Turkey

۱۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران