معرفی بهترین مراکز خرید وان در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری وان
معرفی بهترین مراکز خرید وان در ترکیه

این روزها شهر وان به یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای خرید ایرانیان تبدیل شده است. چرا که قیمت ارزان اجناس و نزدیک بودن آن به ایران باعث شده است تا علاقه‌مندان به خرید با یک تیر دو نشان بزنند و وان ترکیه را به عنوان مقصد گردشگری و خرید خود انتخاب کنند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که فکر سفر با تور ترکیه را در سر دارید توصیه می‌‌کنیم که نظری به شهر وان نیز بیاندازید. چرا که با تور وان می‌توانید در هزینه‌های سفر خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. ما نیز سعی کرده‌ایم تا بهترین مراکز خرید وان را در این مقاله معرفی کنیم.   

 

بهترین مراکز خرید وان

شهر وان به دلیل داشتن بازارها و مراکز خرید زیادی که دارد در بین علاقه‌مندان به خرید جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. شما می‌توانید مغازه‌ها و مراکز خریدی را در قدم به قدم این شهر هم مرز با ایران پیدا کنید. برای اینکه در انتخاب مکان مناسب برای خرید سردرگم نشوید لیستی از بهترین‌ها را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم. از جمله بهترین مراکز خرید وان عبارتند از:

مراکز خرید وان

بازار قدیمی وان

بازار قدیمی وان یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای خرید و حتی گردش در وان می‌باشد. چرا که با مغازه‌های رنگارنگ و بافت سنتی و قدیمی که دارد توانسته است توجه اکثر مردم را به خود جلب کند. شما می‌توانید انواع برندهای خارجی و به نام را در این بازار با قیمتی مناسب پیدا کنید. توصیه می‌کنیم که هرگز گول ظاهر قدیمی و سنتی آ» را نخورید و حتما وارد این بازار شوید. چرا که بر خلاف ظاهر قدیمی که دارد اجناس لوکس و جدیدی را می‌توانید از آن خریداری کنید.

 

راهنمای گردش نوروزی در وان ترکیه

بازار قدیمی وان

مرکز خرید VAN AVM

از جمله معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید وان Van AVM می‌باشد. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و از همان سال‌ توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. با قدم گذاشتن به این مکان شما وارد دنیایی از تنوع در خرید خواهید شد. خریداران با هر سلیقه و هر نیازی می‌توانند در این مکان به خرید بپردازند. همچنین رستوران، شهربازی مخصوص کودکان، سینما و کافی‌شاپ نیز در آن تعبیه شده است. در نتیجه علاوه بر خرید می‌توانید به تفریح و سرگرمی نیز در آن پیردازید. علاقه‌مندان می‌توانند به غیر از تعطیلات رسمی کشور ترکیه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این مرکز خرید دیدن کنند.

مرکز خرید VAN AVM

مرکز خرید Turkuaz Avm

از جمله دیگر مکان‌های پیشنهادی برای خرید در وان مرکز خرید Turkuaz Avm می‌باشد. شما می‌توانید در کنار مغازه‌های مناسب از نظر قیمت و کیفیت بوتیک‌هایی شیک از برندهای معروف و گران دنیا را نیز در این مکان پیدا کنید. ساعات کاری این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۰۰:۳۰ می‌باشد. از جمله مزیت‌های خرید در  Turkuaz Avm می‌توان به کافی‌شاپ آن اشاره کرد. خریداران بعد از کلی گشت و گذار می‌توانند در این کافه بنشینند و خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک از خود دور کنند.

مرکز خرید Turkuaz Avm

مرکز خرید Aydin Perihan

یکی از بهترین مراکز خرید وان در ترکیه Aydin Perihan می‌باشد. این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های متنوع و شیکی که دارد به دلیل موقعیت مکانی معروف شده است. چرا که در بین دو تا از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های وان قرار دارد. در نتیجه خریداران می‌توانند قبل یا بعد از خرید شکم خود را در آن سیر کنند. پیدا کردن این مکان چندان دشوار نخواهد بود چرا که از هر کسی که بپرسید شما را برای رسیدن به آن راهنمایی خواهد کرد. البته ناگفته نماند که بنای این مکان چندان لوکس و جدید نیست. اما برای انجام خریدهایی با قیمت مناسب می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

 

معرفی بهترین هتل‌های وان در ترکیه

مرکز خرید Aydin Perihan

مرکز خرید Atayos silver

مرکز خرید Atayos silver این روزها به دلیل نزدیک بودنش به هتل‌ها و رستوران‌های شیک و با کیفیت وان در میان گردشگران معروف شده است. علاقه‌مندان به خرید می‌توانند هر چیزی را که قصد خرید آن را دارند در این مکان پیدا کنند.

مرکز خرید Atayos silver

مرکز خرید Van Metropolitan Mall

از جمله مراکز خرید محبوب وان Van Metropolitan Mall می‌باشد. گردشگران می‌توانند خریدهای شخصی و سوغاتی‌های مناسبی را برای خود و دوستان و آشنایانشان از این مکان تهیه کنند. سر زدن به این مرکز خرید در طول سفر به وان خالی از لطف نیست.

مرکز خرید Van Metropolitan Mall

مرکز خرید City Van AVM

اگر دوست دارید تا از یک مرکز خرید تازه تاسیس خرید کنید City Van AVM از جمله بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود. این مکان که از بهترین مراکز خرید وان محسوب می‌شود بوتیک‌هایی از برندهای معروف دنیا را شامل می‌شود. اگر علاقه‌ای به برندها و مارک‌های لوکس جهان را دارید بازدید از مغازه‌های آن را از دست ندهید.

 

معرفی ۴ جاذبه گردشگری مهم وان

مرکز خرید City Van AVM

مرکز خرید Ranss

Ranss از جمله مراکز خرید وان می‌باشد که در بین بومیان وان محبوبیت کمتری دارد. زیرا جای پارک در آن وجود ندارد. اما گردشگران به دلیل اینکه از تاکسی و وسیله‌های عمومی برای حمل و نقل خود استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند از مغازه‌های آن دیدن کنند. البته پیشنهاد می‌کنیم بعد از اینکه یک گشت کامل در این مکان زدید به خرید مشغول شوید. زیرا می‌توانید یک جنس را با قیمت‌های متفاوتی در مغازه‌های آن پیدا کنید.

مرکز خرید Ranss

بازار روسی در وان

یکی از متفاوت‌ترین بازارهای وان بازار روسی می‌باشد. همان طور که می‌توان از نام آن متوجه شد این بازار پر است از مغازه‌هایی که اجناس روسی را برای خرید به نمایش گذاشته‌اند. از جمله این کالا‌ها می‌توان به پوشاک و صنایع دستی روسی اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد خرید هم ندارید سری به این بازار متفاوت بزنید.

بازار روسی در وان

مرکز خرید Bershka

یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید وان Bershka می‌باشد. این مرکز خرید به غیر از وان در بسیاری از کشورهای مدرن دنیا شعبه‌هایی دارد. خریداران می‌توانند تمامی برندها مثل زارا، اویشو، اوترکه و ... را در این مکان با جدیدترین کالشن‌ها پیدا کنند.

مرکز خرید Bershka

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران