بهترین رستوران‌های بدروم به انتخاب گردشگران

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین رستوران‌های بدروم به انتخاب گردشگران

یکی از نکاتی که در سفر به شهرهای مختلف باید رعایت کنید، داشتن لیستی به روز از بهترین رستوران‌های آن شهر است تا بتوانید خود را مهمان بهترین غذاها و رستوران‌ها کنید. به همین دلیل ما امروز لیستی از بهترین رستوران‌ها در بدروم تهیه کرده‌ایم که بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها و امتیازاتی است که رستوران‌های بدروم تا آخر سال ۲۰۱۹ دریافت کرده‌اند.

رستوران‌های بدروم غذاهای متنوع از هر جنس و از هر کشوری را ارائه می‌کنند و برای چشیدن‌ طعمی عالی از این غذاها، بهتر است سراغ بهترین‌ها بروید.

 

  1. Marina Yacht Club

این مکان جذاب در بندرگاه، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در آن به خوردن غذا بپردازید. مجموعه Marina Yacht Club دارای سه رستوران مختلف با منظره‌ی جذاب دریا و قایق‌های بادبانی است که مجموعا، غذاهایی از سراسر دنیا را برای سرو دارند. از غذاهای محلی ترکی تا انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ... را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید که همگی کفیت بسیار خوبی دارند.

 

  ۱۰ حقیقت جذاب درباره شهر ساحلی بدروم 

 Marina Yacht Club

 

آدرس: Neyzen Tevfik Str. No: 5, Bodrum Marina

 

  1. Aquarium Restaurant

این رستوران فوق‌العاده عالی در یالیکواکِ بدروم، بهترین غذاهای دریایی در منطقه را برایتان پخت خواهد کرد. جایی بسیار معروف که محلی‌ها و گردشگرها برای چشیدن غذاهای متنوعی که دارد، همیشه آن جا را شلوغ نگه می‌دارند. بهتر است برنامه شام خود را برای موقع غروب خورشید بگذارید تا در هنگام غذا خوردن از منظره‌ی زیبای غروب بدروم در این مکان لذت ببرید.

 

 Aquarium Restaurant

 

آدرس: Cokertme Str. No:2, near Marina, Yalikavak

 

  1. Kafedaki Restaurant

رستوران Kafedaki از بسیاری جهات، مکانی استثنایی برای خوردن غذا در بدروم به حساب می‌آید. این مکان بالای تپه قرار گرفته و نمایی بی‌نظیر از شهر و دریا را برایتان به ارمغان می‌آورد. اما در کنار این فضای عالی، غذاهای بسیار خوبی نیز در رستوران ارائه می‌شود تا مجموعه‌ای کامل به شما عرضه شود که ارزش رفتن به آن جا را داشته باشد. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را ببینید که کنار غذاهای دریایی و انواع ماهی‌ها در منو قرار گرفته‌اند.

 

 ۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم 

 Kafedaki Restaurant

 

آدرس: Karaburgaz region, back of Oasis

 

  1. Kocadon Restaurant

رستوران Kocadon نیز از آن جاهای خاص است که پیشنهاد می‌کنیم، یک بار برای خوردن غذا به آن جا مراجعه کنید. رستورانی که بخش روباز آن در یک حیاط سنگ فرش زیبا با درخت‌های نخل و موز قرار گرفته و در پیش رو، نمایی از دریای اژه برایتان به تصویر کشیده می‌شود. شما انتخاب‌های متنوعی از میان غذاهای بین‌المللی، محلی و همچنین دریایی در Kocadon خواهید داشت و کیفیت‌ غذاها نیز بسیار عالی خواهد بود. همچنین شب‌ها صدای موسیقی جاز زنده، تجربه‌ی غذا خوردن در این مکان را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

 

 Kocadon Restaurant

 

آدرس: Saray Str., No1

 

  1. Erenler Sofrasi

Erenler Sofrasi یک رستوران کوچک است که زمان خوردن غذا در آن، نمایی ۳۶۰ درجه از شبه جزیره بدروم را در پیش رو خواهید داشت. این مکان در یک باغ زیتون کوچک بنا شده و محیطی گرم و دلپذیر دارد. Erenler Sofrasi در روستای قدیمی و مقدس یارباسان تاس اولری ( خانه‌های سنگی یارباسان) واقع شده و ساختار و معماری آن نیز الهام گرفته شده از هالیکارناسوس باستانی است. در مجموع این رستوران شاید کمی از شهر دور باشد، اما کیفیت غذاهای محلی و اصیلی که ارائه می‌کند در کنار فضای فوق‌العاده‌اش، آن را به انتخابی ایده‌آل برای خوردن غذا درسفر با تور بدروم بدل می‌کند.

 

  بهترین مراکز خرید در سفر با تور بدروم 

 Erenler Sofrasi

 

آدرس: Yarbasan Evleri, Ortakent

 

  1. La Pasion

اگر به دنبال غذاهای اسپانیایی عالی در بدروم می‌گردید، بدون درنگ باید به سراغ رستوران La Pasion بروید. این رستوران غذاهای اصیل اسپانیایی را به بهترین شکل پخت و روی می‌برد. فضای آن نیز زیبا و شیک است و المان‌های اسپانیایی در جای جای آن دیده می‌شود.

 

 La Pasion

 

آدرس: Ataturk Cad. Uslu Str. No: 8

 

  1. Chinese Inn

مطمئنا طرفداران رستوران‌های چینی نیز در بین مسافران بدروم کم نیستند. به همین دلیل به شما یک رستوران بوفه باز چینی معرفی می‌کنیم که در مرکز خرید Oasis واقع شده و بدون شک بهترین رستوران چینی در تمام این منطقه است. رستورانی پرطرفدار با غذاهای فوق‌العاده.

 

  بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای نوش جان کردن صبحانه ترکی 

 Chinese Inn

 

آدرس: Oasis Shopping Centre

 

  1. Denizhan

لیست خود را با یک رستوران و خانه‌ی استیک فوق‌العاده به پایان ببریم که جایی عالی برای کسانی است که غذاهای گوشتی را می‌پسندند. البته این رستوران عالی در کنار استیک‌ها و انواع غذاهای گوشتی خوشمزه‌ی ترکی که دارد، ماهی و انواع غذاهای دریایی نیز سرو می‌کند که در نهایت حق انتخاب شما را در آن جا بالا می‌برد.

 

 Denizhan

 

آدرس: Konacik

۰۶ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران