معرفی زیباترین روستاها و شهرهای تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
معرفی زیباترین روستاها و شهرهای تایلند

در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان تایلند روی سواحل، جنگل‌ها و شهرها تمرکز می‌کنند، بسیاری از دهکده‌ها و شهرهای زیبا نیز برای کشف وجود دارند. بسیاری از آن‌ها مناظری از زندگی محلی تایلند و همچنین جاذبه‌ها و فعالیت‌های جالب ارائه می دهند. برخی از این مقاصد جذاب را برای سفر با تور تایلند در نوروز ۹۹ به لیست خود اضافه کنید.

 

وانگ نام خیائو

 وانگ نام خیائو که گاه به عنوان سوئیس تایلند خوانده می‌شود، یک شهر کوهستانی خیره کننده در ناخون راچاسیما است. باغ‌ها و تاکستان‌های سرسبز در نزدیکی آبشارها، مزارع گل و مزارع عجیب نشسته‌اند و تقریبا در هر گوشه چشم اندازهای باشکوه وجود دارد. این منطقه همچنین به دلیل داشتن تازه‌ترین هوا در تمام تایلند شناخته شده است.

 

زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در تایلند

 

سنگخلابوری

سنگچلابوری در شمال استان کانچانابوری و در نزدیکی مرز میانمار واقع شده و بهترین مکان برای تجربه ترکیبی از فرهنگ‌ها و اجتماعاتی است که در کنار هم زندگی می‌کنند. از معابد زیبا و یک پل از درختان ساج بلند تا یک مخزن درخشان که در آن نوک ساختمان‌های غرق در آب گاهی بیرون می‌زنند، و موارد زیاد دیگری برای تحسین در اینجا وجود دارد.

 

 

 پای

محلی آرامش بخش برای گردش هیپی‌ها در شمال تایلند، پای یک شهر ساحلی جذاب و محبوب در دامنه‌‌ی کوه‌ها است. در اصل یک دهکده آرام با بازار محلی، منطقه‌ای زیباست که اکنون بسیاری از مسافران به دنبال مکانی زیبا برای خوشگذرانی و گشت و گذار را جذب می‌کند. آبشارها، دره‌ها و چشمه‌های آب گرم نیز در دسترس وجود دارد، ناگفته نماند بازار عظیم هفتگی که هر چهارشنبه برگزار می‌شود، جایی است که مردم اقوام مختلف برای فروش صنایع دستی رنگارنگ و غیر معمول به آنجا می‌آیند.

 

انواع ماساژ تایلندی که در سفر باید تجربه کنید

 

پچ چابوری

یک شهر با میراث سلطنتی طولانی، دارای ساختمان‌های قابل توجه بسیاری به همراه برخی غارهای جذاب هستند. پارک تاریخیPhra Nakhon Khiri  که همچنین به عنوان Khao Wang شناخته می شود و معبد غار Khao Luang شناخته شده هستند و بازدیدکنندگان زیادی را به خود می‌بینند. در حالی که دوستداران طبیعت به بزرگ‌ترین پارک ملی تایلند یعنی پارک ملی Kaeng Krachan علاقه زیادی دارند. در فاصله کوتاهی از خارج از شهر، نواحی ساحلی آرامی مانند Cha-am و استراحتگاه‌های ساحلی وجود دارند که برای تعطیلات محبوب تایلندی مناسب هستند.

 

 

چیانگ خان

چیانگ خان منطقه‌ای زیبا در استان لویای تایلند شمالی است.این شهر کوچک که در کنار رودخانه قدرتمند مکونگ واقع شده، درست در کنار لائوس قرار دارد و با معدود گردشگران بین‌المللی محیطی آرامش بخش را پیشکش می‌کند. خانه‌های چوبی سنتی در حاشیه رودخانه هستند و فروشندگان مجموعه‌ای از صنایع دستی و غذاهای محلی را به فروش می‌رسانند. قبل از رفتن به خیابان‌ها برای ارائه صدقه به راهبان زودتر از خواب بیدار شوید تا یک طلوع آفتاب عالی را در مکونگ تماشا کنید. قبل از تماشای یک غروب خورشید زیبا، از معابد تاریخی بازدید کنید و در کنار رودخانه قدم بزنید.

 

معرفی انواع غذاهای خیابانی تایلند

 

لامپانگ

 یکی دیگر از گوهرهای شمالی شهر لامپانگ است که مکانی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پادشاهی باستانی لانا و غوطه‌ور شدن در شیوه زندگی شمالی است. اسب‌ها و چرخ دستی‌ها هنوز مردم را در اطراف خیابان‌های عجیب به این طرف و آن طرف می‌برند و تعداد زیادی معبد قدیمی و سایر بناهای تاریخی در سبک‌های مختلف معماری برای بازدید وجود دارد. حوضه رودخانه وانگ در جوار شهر قرار دارد و کوه‌های زیبا و پارک‌های ملی در دامنه آن قابل رویت هستند. کوهستانی با آب چشمه وات چالمرپاکیات، با فاصله حدود یک ساعت از شهر، ارزش دیدن را دارند.

 

 

خانم

 

خانوم در امتداد خلیج تایلند در استان نخون سی تامرات واقع شده است. این منطقه ساحلی تعداد کمی از گردشگران خارجی را به خود جلب می‌کند اما یک مکان تفریحی محبوب برای تایلندی ها محسوب می‌شود. همچنین چندین ساحل و خلیج زیبا وجود دارد که اکثر آن‌ها منظره‌ای شگفت‌انگیز از اقیانوس و جزایر اطراف را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در دهکده‌ای با محیطی آرام ماهیگیری را تجربه کرده و غذاهای دریایی تازه بخورید.  غارها و آبشارهای نزدیک به جذابیت بصری می‌افزایند.

 

هفت شهر محبوب گردشگران تور تایلند

 

Ban Mae Or

 

 یا به عنوانBan Rak Thai Village  (روستای عشق تایلندی) نیز شناخته می‌شود. این روستا را می‌توان در استان مائه هونگ سون یافت که آخرین محل استقرار قبل از مرز تایلند و میانمار است. در کوهستان، دریاچه‌ای در کنار دهکده وجود دارد و خانه‌های محلی از خشت و نی برنج با ویژگی‌های تزئینی به سبک چینی ساخته شده‌اند. در اینجا مزارع چای باعث رونق اقتصاد محلی شده و روستا دارای یک چشم انداز بی‌نظیر و زیباست که دل هر گردشگری را از آن خود می‌کند.

 

 

کوه کرت

 

کوه کرت یک دهکده‌ی‌ زیبا در کنار رود در نزدیکی بانکوک است. طبق سنت خانه‌ای برای جامعه سفالگر و برای دیدن یک شیوه زندگی کاملا متفاوت و لذت بردن از یک زندگی بسیار آرام شناخته شده، و یک سفر روزانه عالی از پایتخت محسوب می‌شود. مسیرهای آرام از میان خانه‌های کوچک و سبز قدیمی عبور می‌کند و چندین مکان جالب مذهبی برای تحسین و همچنین کوره‌های قدیمی، اجتماعات سفالگری و بازار پر رونق برای بازدید و کاوش وجود دارد.

 

تور تایلند، فرصتی ناب برای بازدید از قلمرو ببرهای پوکت

۰۹ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران