معرفی ۷ ساحل زیبا و معروف در بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
معرفی ۷ ساحل زیبا و معروف در بمبئی

بمبئی شهر رویدادهای سینمایی و نمایشی هند است که سالانه هزاران گردشگر دنیا را به خودش می‌کشاند و از آنها با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. شهری که کافه‌هایش همگی جزو جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌آیند. شهری بارانی و ابری در روزهای زمستانی، و آفتابی و گرم در روزهای تابستانی. شهری که بازیگران بالیوود در آن زندگی می‌کنند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال دیدن سواحلی زیبا و جذاب هستید همراه ما باشید تا ۷ ساحل پرطرفدار این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- ساحل جزیره مدح

این ساحل یکی از دیدنی‌ترین سواحل بمبئی است که تماشای آن به هنگام غروب آفتاب به شما پیشنهاد می‌شود. ساحلی که در آن می‌توانید به بازدید از قلعه پرتقالی‌ها که مربوط به قرن هفدهم است بروید. ساحلی که در انحصار جنگل‌های سرسبز قرار گرفته است و امکان شنا کردن در آن وجود ندارد. ساحلی پر از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی که در آنها می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های بمبئی را نوش جان کنید و بهترین دورهمی‌ها را داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این ساحل غذاهای دریایی درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

  ۹ مکان عالی برای بانوانی که تنها به هند سفر می‌کنند 

جزیره مدح


۲- ساحل جوهو

این ساحل یکی از زیباترین سواحل بمبئی است که در منطقه‌ی لاکچری این شهر قرار گرفته است. ساحلی که در مسیر رسیدن به آن می‌توانید به دیدن یک معبد فوق‌العاده به نام جوهو بروید. ساحلی که انواع تفریحاتی ساحلی نظیر قدم زدن‌ها، بازی‌ با توپ، آفتاب گرفتن و ... را می‌توانید در آن انجام بدهید. ساحلی که بازیگران بالیوود نیز برای تفریح به آن مراجعه می‌کنند. ساحلی آرام که در آن کلاس‌های یوگا و اسب سواری برگزار می‌شوند. ساحلی که غذاهای دریایی درجه یکی در رستوران‌هایش می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

ساحل جوهو


۳- ساحل آکسا

آکسا ساحل جوانان شهر بمبئی است. ساحلی که موج‌های سنگین را به خود می‌گیرد. ساحلی زیبا برای انجام انواع تفریحات آبی اما توصیه ما به شما این است در این ساحل چندان به دنبال انجام تفریحات آبی نباشید و از دیدن مناظرش بیشتر لذت ببرید. ساحلی بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند عکس‌هایی زیبا از خودشان بیندازند. ساحلی که دور تا دورش را درختان نارگیل پر کرده‌اند و همین موضوع باعث زیبایی صد چندان آن شده است. ساحلی که اقامتگاه‌های بسیار لوکسی در خود دارد و با بهترین امکانات از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان به بمبئی اگر می‌خواهید تفریحات آبی انجام بدهید و یا در پناه صندلی‌ها دراز بکشید و آفتاب بگیرید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید.

 

  آب و هوای هند در فصول مختلف 

ساحل آکسا


۴- ساحل گورای

گورای یکی از سواحل خلوت بمبئی است. ساحلی که در نزدیکی پارک آبی اسل ورلد قرار گرفته است و بازدید کنندگان بمبئی بیش از آنکه به دیدن این ساحل بروند، به پارک آبی نزدیکش می‌روند. ساحلی زیبا که در خود اقامتگاه‌های زیادی دارد. ساحلی که برای دسترسی به آن می‌توانید یک مسیر ماجراجویی از قایق سواری را طی کنید. یکی از امکانات ویژه‌ی این ساحل شنا کردن است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به بمبئی اگر هوس شنا به سرتان زد حتما به این ساحل مراجعه کنید.

 

  گشت وگذاری شبانه در دهلی 

ساحل گورای


۵- ساحل اوران

اوران یک ساحل فوق‌العاده است که زیباترین غروب‌های آفتاب را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. ساحلی که اگر به دنبال آرامش هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن مراجعه کنید. ساحلی امن که در آنها ساعت‌ها می‌توانید قدم بزنید و خوش بگذرانید. ساحلی رمانتیک برای سپری کردن لحظات عاشقانه. ساحلی که در آن اگر بخواهید شنا هم می‌توانید انجام بدهید. در سفرتان به بمبئی اگر می‌خواهید عکس‌های ساحلی زیبا از خودتان بیندازید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید.

 

 ساحل اوران


۶- ساحل ارانگال

در ۲۵ کیلومتری ایستگاه قطار مالاد، ساحلی قرار دارد که یکی از زیباترین سواحل بمبئی است. ساحلی بسیار تمیز و جذاب که آب‌های زلال و شفافش همچون آینه می‌مانند. ساحلی در انحصار زمین‌های کشاورزی و سرسبزی‌ها. ساحلی عالی برای انجام تفریحات خانوادگی. ساحلی که قدم زدن زیر نور مهتابش بسیار خاطره‌انگیز است. ساحلی که اگر علاقه‌مند به شنا کردن باشید در آن می‌توانید شنا کنید. ساحلی که در کنارش دهکده‌ای که ماهیگیران در آن زندگی می‌کنند وجود دارد.

 

  ۵ رستوران ارزان در سفر به بمبئی 

 ساحل ارانگال


۷- ساحل کالامب

کالامب ساحلی تمیز است که زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی را در مقابل دیدگان بازدیدکنندگانش قرار می‌دهد. ساحلی که در رستوران‌ها و کافه‌هایش بهترین غذاهای هندی را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. ساحلی برای قدم زدن و همینطور شنا کردن. ساحلی شلوغ که بازدیدکنندگان زیادی دارد. بنابراین در سفرتان به بمبئی اگر می‌خواهید به یک ساحل خلوت برای رسیدن به آرامش بروید این ساحل را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

 ساحل کالامب

۰۶ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران