۶ رستوران متفاوت در سفر نوروزی به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ رستوران متفاوت در سفر نوروزی به دبی

دبی یکی مجلل‌ترین شهرهای جهان است که قطب اقتصادی و گردشگری به شمار می‌آید. شهری که در دنیا به آسمان‌خراش‌هایش شناخته می‌شود و به صحراهایش. شهری که در آن هم می‌توانید تجربه‌ی تفریحات مدرن را داشته باشید و هم تجربه‌ی تفریحات سنتی و کهن. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم تنهایی. شهری اعجاب‌انگیز برای آنهایی که عاشق تفریحات آبی هستند. اگر تعطیلات نوروز را برای سفر با تور دبی انتخاب کرده‌اید و طیف متنوعی از رستوران‌ها که در سفرتان به این شهر می‌توانید به آنها مراجعه کنید را می‌خواهید بشناسید همراه ما باشید تا ۶ رستوران متفاوت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران peppercrab با گران‌ترین غذاها

این رستوران در هتلی به همین نام قرار گرفته است و یکی از رستوران‌های گرانقیمت دبی به شمار می‌آید. در این رستوران می‌توانید متفاوت‌ترین غذاهای عمرتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که برای سفارش دادن یک غذا در آن باید بالای سیصد و پنجاه دلار را در نظر بگیرید. این رستوران در منویش غذایی با نام خرچنگ عنکبوتی دارد که گران‌ترین غذای آن است. غذایی که یکی از گران‌ترین غذاهای دنیا نیز به شمار می‌آید. این غذا یک نوع خرچنگ نروژی است که در حدود ۵ کیلو وزن دارد و برای سفارش دادن و نوش جان کردن آن باید در حدود ۸۰۰ دلار بپردازید. اگر سفرتان به دبی یک سفر لاکچری است به شما توصیه می‌کنیم حداقل برای نوش جان کردن یک وعده‌ی غذایی به این رستوران مراجعه کنید.

 

  برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل 

 peppercrab


۲- رستوران ایرانی انار برای نوش جان کردن کباب‌های لذیذ ایرانی

یکی از بهترین رستوران‌هایی که در سفر با تور دبی می‌توانید به آنها مراجعه کنید رستوران‌های ایرانی هستند. رستوران‌هایی که غذاهای حلال طبخ و سرو می‌کنند و نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان گردشگران خارجی این شهر نیز بسیار شهرت دارند. رستوران‌هایی که در جای‌جای این شهر هستند و غالبا برای دو وعده‌ی ناهار و شام از مهمانان‌شان پذیرایی می‌کنند. یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی این شهر رستوران انار است. رستورانی که هم می‌شود غذاهای گیاهی در آن سفارش داد و نوش جان کرد و هم غذاهای گوشتی. در سفرتان به دبی اگر دوست دارید غذاهای ایرانی نوش جان کنید به این رستوران مراجعه کنید.

 

 ۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول) 

رستوران ایرانی انار


۳- رستوران Al Mallah برای غذاهای ارزان

در سفرتان به دبی اگر بودجه‌ی زیادی همراه ندارید و می‌خواهید غذاهای ارزان اما با کیفیت نوش جان کنید باید به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که در آن می‌توانید ساندویچ‌های عربی را سفارش بدهید. قیمت ساندویچ‌های این رستوران از ۸ درهم آغاز می‌شود و از ۴۰ درهم نیز بیشتر نمی‌شود. رستورانی که در آن می‌توانید کوفته و جوجه کباب و ... سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه 

 Al Mallah


۴- رستوران Saffron برای نوش جان کردن غذاهای چینی

در سفرتان به یک کشور عربی اگر هوس غذاهای شرق آسیایی به سرتان زد و خواستید غذاهای عجیب و غریب چینی را سفارش بدهید و نوش جان کنید می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که منوی بازی از غذاهای چینی دارد و شما تنها با پرداخت هزینه‌ای نزدیک به ۴۰۰ درهم می‌توانید هر غذایی که در بار این رستوران وجود دارد را بردارید و نوش جان کنید. این رستوران یکی از رستوران‌های معروف دبی در میان گردشگران شرق آسیایی به شمار می‌آید. بنابراین خیالتان از بابت کیفیت غذایش راحت باشد.

 

  ۸ انتخاب که سفر با تور دبی را تبدیل به ارزان‌ترین سفر عمرتان می‌کند 

 Saffron


۵- رستوران Omnia Gourmet یک رستوران عالی برای گیاهخواران

اگر گیاهخوار هستید و در سفر به دبی می‌خواهید بهترین غذاهای گیاهی را سفارش بدهید و نوش جان کنید بدون شک پیشنهاد نخست ما برای شما این رستوران است. جاییکه در منطقه جمیرا واقع شده است و دکوری سنتی دارد. رستورانی که طیف وسیعی از غذاهای گیاهی را در منویش ارائه کرده است و درهایش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. قیمت غذاهای این رستوران چندان گران نیست. بنابراین با مراجعه به این رستوران نگران بودجه‌ی سفرتان به دبی نباشید.

 

  در برج‌های جمیرای دبی یک سفر لوکس و رویایی را تجربه کنید 

 Omnia Gourmet


۶- رستوران Barasti برای نوش جان کردن غذاهای دریایی

اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی هستید یکی از بهترین رستوران‌های دبی که در آن می‌توانید غذاهای دریایی خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید همین رستوران است. رستورانی ساحلی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است تا همراه با سرو غذا، بهترین مناظر دبی از دریا و ساحل را نیز پیش روی مشتریانش قرار بدهد. رستورانی که علاوه بر غذاهای دریایی، پیتزا و برخی از انواع برگرها را نیز برای مشتریانش سرو می‌کند.

 

 ۱۰ ساحل خصوصی دبی که جزو لوکس‌ترین سواحل دنیا به حساب می‌آیند 

Barasti

۲۹ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران