لوازم ضروری که در تور نوروزی بدروم باید به همراه داشت

جاذبه‌های گردشگری بدروم
لوازم ضروری که در تور نوروزی بدروم باید به همراه داشت

تور بدروم یکی از تورهای پرطرفدار بین گردشگران ایرانی می‌باشد. به خصوص بازار این تور در فصل‌های تابستان به دلیل ساحلی بودن آن و در فصل بهار به دلیل آب و هوای خوب و تعطیلاتی که ایرانیان دارد بسیار داغ است. در این ماه‌ها نیز با نزدیک‌تر شدن به ماه‌های پایانی سال و شروع تعطیلات نوروزی مسافران به دنبال مکانی خوب برای گردش و خوشگذرانی هستند. از این رو برای مسافرانی که قصد سفر با تور بدروم نوروز 99 را دارند لیستی از وسیله‌های ضروری را جمع‌آوری کرده‌ایم تا در سفر خود اذیت نشوند.

 

لیست لوازم ضروری در تور نوروزی بدروم

بدروم یکی از شهرهای ساحلی ترکیه می‌باشد که در جنوب این کشور واقع شده است. به همین دلیل اصلی‌ترین لوازمی که باید در این سفر به همراه داشت وسایل شنا و تفریحات آبی است. اما اگر تاریخ سفرتان تابستان نیست قضیه کمی متفاوت می‌شود. چرا که شرایط آب و هوایی از جمله اصلی‌ترین معیارها در انتخاب وسایل ضروری برای سفر می‌باشد. در فصل بهار شهر بدروم هوایی خنک و ملایم دارد. از این رو لیست لوازم ضروری در تور نوروزی بدروم عبارتند از:

 

 بهترین زمان سفر به بدروم چه ماه‌هایی از سال است؟ 

 تور نوروزی بدروم

 

  • لباس گرم

با اینکه بدروم با داشتن آب و هوای گرم و شرجی در تابستان‌هایش معروف است اما باید بگوییم که در فصل بهار آب و هوای بدروم خنک و حتی سرد است. مخصوصا شب‌ها نسیم خنکی می‌وزد که باعث سرما می‌شود. اگر با تور نوروزی بدروم سفر می‌کنید حتما به تعداد نیاز و روزهایی که در آنجا خواهید ماند لباس گرم داشته باشید. منظور از لباس گرم بارانی و یا یک ژاکت بهاری می‌باشد و نیازی به کاپشن‌های ضخیم و پالتو نیست. چرا که منظور از کاهش دما هوایی بهاری می‌باشد. حتی در زمستان هم دمای بدروم به زیر ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش پیدا نمی‌کند.

 

 بهترین مراکز خرید در سفر با تور بدروم

 تور نوروزی بدروم

 

  • وسایل شنا

با اینکه گفتیم در این فصل دمای هوا پایین است و امکان شنا در دریا و سواحل بدروم را نخواهید داشت ولی می‌توانید از استخر هتل خود استفاده کنید. به همین دلیل حتما وسایل شنا با خود داشته باشید تا حداقل بتوانید از استخرهای سرپوشیده استفاده بکنید. وسایل شنا که در این سفر نیاز خواهید داشت مایو، کلاه شنا برای خانم‌ها، عینک شنا، دماغ‌گیر است. اگر چمدان کوچکی دارید نیازی به بردن حوله نیست. زیرا هتل حوله در اختیارتان می‌گذارد. البته تمامی این موارد را از بدروم نیز می‌توانید خریداری کنید ولی هزینه خرید آن‌ها در بدروم و به خصوص فصل توریستی بهار گران‌تر خواهد بود.

 

 ۱۰ حقیقت جذاب درباره شهر ساحلی بدروم 

 تور نوروزی بدروم

 

  • شلوارک و دمپایی

اگر جز دسته آدم‌های خوش شانس باشید و بادهای شدیدی در روزهایی که در بدروم هستید را شاهد نباشید می‌توانید از برخی تفریحات آبی مثل پاراسل یا قایق‌سواری و ... استفاده کنید. برای اینکه از این تفریحات نهایت لذت را ببرید پیشنهاد می‌کنیم یک عدد شلوارک و دمپایی را در چمدان خود قرار دهید. چرا که خواه یا ناخواه لباس‌هایتان در این تفریحات آبی خیس خواهد شد.

 

 تور نوروزی بدروم

 

  • لباس شیک و مجلسی

بدروم دارای رستوران‌های بسیار شیک و با کلاسی می‌باشد. اگر قصد دارید تا یک شب خود را در این رستوران‌ها مهمان کنید بهتر است یک دست لباس شیک و مجلسی با خود به همراه داشته باشید. مخصوصا اگر با همسر خود سفر می‌کنید می‌توانید شبی رمانتیک و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. البته اگر اهل چنین جاهایی نیستید و دوست دارید سفری اقتصادی داشته باشید اجباری در کار نیست و می‌توانید قید این مکان‌ها را بزنید.

 

 ۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

 تور نوروزی بدروم

 

  • کفش راحتی

یکی دیگر از واجبات سفر با تور نوروزی بدروم به همراه داشتن کفش راحتی می‌باشد. چرا که بدروم جاهای گردشگری برای بازدید و سواحل بسیار زیبایی برای پیاده‌روی دارد که با پوشیدن یک کفش راحتی می‌توانید تا وقتی که خسته شوید به گشت و گذار و پیاده‌روی بپردازید. البته اگر اهل خرید هم باشید گشتن در مراکز خرید بزرگ و مجهز بدروم به حد کافی خسته‌کننده خواهد بود و نیاز به کفش راحتی را چند برابر حس خواهید کرد.

 

 تور نوروزی بدروم

 

  • ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار

هر چقدر هم که در فصل بهار هوای بدروم خنک باشد به این معنی نیست که هوا ابری است و آفتابی در کار نیست. به همین دلیل در حین پیاده‌روی و یا نشستن در ساحل و نوشیدن یک فنجان قهوه به کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار برای جلوگیری از سوختگی‌های آفتاب احتیاج خواهید داشت. همچنین در حین گشت و گذار در سطح شهر هم به این دو وسیله نیاز خواهید داشت.

 

 ۷ سوغاتی عالی برای خرید در سفر به بدروم 

تور نوروزی بدروم

۲۶ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران