۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند است. بنابراین بسیار طبیعی است که بهترین امکانات این کشور در این شهر گرد آمده باشند. شهری که هتل‌ها و رستوران‌های درجه یکی دارد و جدای از اینها یکی از برترین نقاط تایلند برای انواع تفریحات و بازدیدها است. در این شهر می‌توانید به تماشای موزه و گالری‌ها و معابد بروید و در عین حال می‌توانید در بهترین شهربازی‌ها و پارک‌ها نیز تفریح کنید. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر می‌خواهید تفریحات زنانه‌ را بشناسید و آنها را تجربه کنید همراه ما باشید تا آنها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به بهترین سالن‌های آرایشی شهر بروید

بانکوک بهترین سالن‌های آرایشی را دارد که برای دریافت انواع خدمات زیبایی می‌توانید به آنها مراجعه کنید. سالن‌هایی که باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی را همراه با به‌روزترین آنها به مشتریان‌شان عرضه می‌کنند. سالن‌هایی که در آنها می‌توانید موهای خود را با شیک‌ترین مدل‌ها کوتاه کنید، آنها را به بهترین صورت که بهتان می‌آید رنگ کنید، خدمات مربوط به ناخن را دریافت کنید و همینطور ابروهایتان را تقویت کنید و یا آنها را با مدل‌های خاص بردارید. اگر می‌خواهید با آرایش‌های شرق آسیایی بیشتر آشنا شوید و آنها را روی صورت خودتان امتحان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این سالن‌ها که در جای‌جای مختلف شهر واقع شده‌اند مراجعه کنید.

 

گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک


۲- در مراکز خرید ارزان بانکوک خرید درمانی کنید

یکی از بهترین شهرهای تایلند که در آن می‌توانید خریدهای ارزان و با کیفیت انجام بدهید بانکوک است. شهری که مرکزخریدهای معتبر و بزرگی دارد. مرکزخریدهایی که برندهای مشهور دنیا در آنها شعبه دارند. مرکزخریدهایی که جدای از خرید، جایی برای تفریح نیز به شمار می‌آیند. در سفرتان با تور بانکوک اگر می‌خواهید اجناس عالی و برند خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم به این مراکز خرید در بانکوک مراجعه کنید و با گشت و گذار در آنها آنچه باب سلیقه‌تان است را با قیمت‌های مناسب بخرید.

 

 ۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه 


۳- در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید

البته آشپزی فقط مختص خانم‌ها نیست و تعداد زیادی از آقایان نیز به آن علاقه‌مند هستند اما در سفرتان به بانکوک اگر به دنبال یاد گرفتن غذاهای شرق آسیایی هستید و می‌خواهید این غذاها را درست کنید به شما توصیه می‌کنیم در کلاس‌های آشپزی مختلفی که در این شهر برگزار می‌شود شرکت کنید. کلاس‌هایی که گاه تنها یک نیمروز وقت شما را می‌گیرند و به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. کلاس‌هایی که در آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوید و برایتان یک روز خوش از سفر به بانکوک ساخته می‌شود.

 

معرفی بهترین بازارهای شبانه بانکوک


۴- به استودیوهای یوگا بروید

یوگا نیز به مانند آشپزی فقط مخصوص خانم‌ها نسیت اما در میان خانم‌ها گرایش زیادی به آن وجود دارد. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که دوست دارید این ورزش را امتحان کنید و در بانکوک با شیوه‌های شرقی مختلف آن آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم به مراکز یوگای این شهر تشریف ببرید. مراکزی که ورکشاپ‌های ویژه برگزار می‌کنند و به شرکت‌کنندگان مدارک معتبر نیز ارائه می‌دهند. مراکزی که بهترین مربیان را به استخدام خود درآورده‌اند و شرکت در برنامه‌های آنها چندان برای شما گران تمام نمی‌شود.

 

  ۸ استودیوی برتر یوگا در بانکوک، شهر شورها و نورهای تایلند 


۵- به اسپاهای بانکوک بروید

اسپاهای بانکوک جزو بهترین‌های تایلند هستند. اسپاهایی که بیشترشان جای قرار گرفتن در یک فضای دنج و یک طبیعت بکر، در فضاهای بسته و با دکوری مدرن قرار دارند. اسپاهایی که بهترین ماساژورهای را در استخدام دارند و در آنها می‌توانید انواع مختلف خدمات مربوط به ماساژ را دریافت کنید. اسپاهایی که هم فضاهای خصوصی برای ماساژ دارند و هم فضاهای عمومی‌. اسپاهایی که گاها در خود سونا و استخر نیز دارند و هرکدام‌شان متناسب با خدماتی که دریافت می‎کنند طیف متفاوتی از پول را از مشتریان‌شان می‌گیرند.

 

۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک


۶- در بازارهای شبانه قدم بزنید

بدون شک تعداد خانم‌هایی که از خرید کردن لذت می‌برند از تعداد آقایان بیشتر است و همین باعث شده است در بیشتر اوقات بازارگردی یک تفریح زنانه باشد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید بانکوک در خود چندین بازار شبانه دارد که شب‌ها فعال می‌شوند. بازارهایی که پر از مشتریان مختلف از گردشگران سراسر دنیا هستند. بازارهایی که در آنها می‌توانید خریدهای ارزان انجام بدهید، زیست مردمان بومی را ببینید و با آنها بیشتر آشنا بشوید و همینطور غذاهای خیابانی خریداری و نوش جان کنید.

 

 ۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک


۷- به فروشگاه لوازم آرایشی Coco بروید

در سفر به بانکوک اگر می‌خواهید برای خودتان یا نزدیکان‌تان لوازم آرایشی به عنوان سوغات خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه لوازم آرایش و بازی Coco بروید. فروشگاهی که اجناس با کیفیت با قیمت‌های مناسب و همینطور تنوع عالی به شما عرضه می‌دارد و در این شهر بسیار مشهور است.

 

تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک

۰۱ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران