راهنمای سفری زمستانی به بلژیک

جاذبه‌های گردشگری بلژیک
راهنمای سفری زمستانی به بلژیک

آیا تا به حال از بلژیک دیدن کرده‌اید؟ یا دوست دارید زمستان به بلژیک سفر کنید؟ این کشور اروپایی زیبا دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری برای بازدید و لذت بردن است. از معماری قرون وسطایی، گرفته تا بناهای زرق و برق دار، از شکلات گرفته تا نوشیدنی، از هنرهای سنتی تا هنرهای خیابانی، در سراسر کشور چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد.

 

از موزه‌ها دیدن‌ کنید

در سفرهای زمستانی برای محافظت از سرما، برف و باران زمستان موزه‌ها بهترین گزینه برای تفریح هستند. بلژیک کشوری با پیش زمینه تاریخی است و شما به راحتی انتخاب‌های زیادی برای رفتن به یک موزه خواهید داشت. از یادگیری درباره روند تاریخی شکلات‌سازی و نوشیدنی‌های مختلف، موزه‌های هنری معروف، قلعه‌های تاریخی و حتی مکان‌های مربوط به جنگ جهانی اول، هر کدام از این مکان‌ها بدون شک یکی از انتخاب‌های شما در سفری زمستانی به بلژیک خواهد بود.

 

 ۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا

 بلژیک

 

از بازارهای کریسمسی دیدن کنید

بازارهای کریسمس ریشه در کشور آلمان دارند، اما امروز تقریبا هر شهر اصلی و شهرهای کوچک سراسر اروپا بازار خاص خود را دارد و البته بلژیک از این لحاظ تفاوتی ندارد! هنگام بازدید از بلژیک در ماه دسامبر، همه کالاهای سنتی 'بازار کریسمس' از جمله دکوراسیون‌های تزئینی، شکلات‌ها و هدایای دست‌ساز، اسباب بازی‌ها و غذاهای خیابانی (که همه برای سوغاتی هدیه‌ای فوق العاده هستند) پیدا خواهید کرد، در حالی که برخی از شهرها میزبان وسایل اضافی مانند چرخ فلک‌های جشن، و زمین‌های یخ نیز هستند. شما می‌توانید بهترین بازارهای کریسمس در بلژیک را در شهرهای بروکسل، گنت، بروژ، آنتورپ، لوون، لیژ و اوستند پیدا کنید. به نظر ما بازارها در هر کجا که بروید (فقط با تفاوت‌های جزئی) تقریبا یکسان هستند ، بنابراین خیالتان راحت باشد و فقط در طول سفر خود یک یا دو بازار را ببینید بدون اینکه نگرانی از دست دادن هر چیزی داشته باشید.

 

بلژیک

 

از اسکیت روی یخ در یکی از بهترین شهرها لذت ببرید

بیشتر شهرهای اصلی و مهم بلژیک در طول زمستان میزبان زمین‌های یخ می‌شوند که تقریبا با سور و سات کریسنس هم‌زمان شده و بر جذابیت آن می‌افزایند. برخی از بهترین مواردی که می توان از آنها بازدید کرد شامل Place de la Monnaie در بروکسل، مارکت در بروژ و گروت مارکت در Ypres پیدا کنید. خانواده‌های دارای فرزند احتمالا بیش از هر گروه دیگری از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوند. بچه‌‌ها می‌توانند در این زمین‌ها بازی کرده و اوقات شادی را سپری کنند.

 

 بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت 

 بلژیک

 

از چند شهر در طی سفرتان دیدن کنید

شهرهای بلژیک به طور کلی در طول زمستان بسیار جذاب و دیدنی هستند. به علاوه شبکه ریلی عالی در بلژیک سفر با قطار را بسیار آسان و ارزان می‌کند. برخی از بهترین شهرهایی که باید در طول زمستان از آن‌ها دیدن کنید شامل گزینه‌هایی مثل بروکسل، گنت، آنتورپ و بروژ می‌شود که خوشبختانه با خط راه آهن به هم متصل شده‌اند. به این ترتیب می‌توانید به راحتی چند نقطه مختلف را ببینید. حتی می‌توانید سفرهای روزانه به اطراف تدارک ببینید.

 

بلژیک

 

برنامه سفر سه روزه 

گرچه گشتن در بلژیک و دیدن شهرهای آن نیاز به زمان بیشتری دارد اما با نهایت استفاده از زمان می‌توانید همچون آخر هفته‌ای کمی طولانی از چند شهر دیدن کنید.

 

روز اول و دوم از بروکسل و گنت دیدن کنید

اگر علاقه‌مند به دیدن جاهای دیدنی بروکسل هستید، می‌توانید به راحتی در حدود یک روز و نیم از آن دیدن کنید. این شهر توسط توریست‌ها زیر پا گذاشته شده و جاهای اصلی و مهم آن مشخص شده است. اغلب جاهای اصلی در اطراف گرند پالاس و مرکز شهر پراکنده شده‌اند. اگر بتوانید سه روز در بروکسل بمانید می‌توانید جاهای اصلی را کامل ببینید. سپس در عصر روز دوم نیز می‌توانید به سمت گنت حرکت کنید که در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با قطار از بروکسل قرار گرفته است. بیشتر گفت به خاطر کلیساهای قرون وسطایی، و قلعه‌های زیبا و ساختمان‌های قدیمی شناخته می‌شود. شما می‌توانید فقط یک صبح یا بعد از ظهر به راحتی همه مناظر اصلی را مشاهده کنید.

 

 معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی 

 بلژیک

 

روز سوم به شهر بروژ بروید

بروژ نیز از شهرهای دیده شده بلژیک است که با قطار از بروکسل تنها یک ساعت فاصله دارد. این یعنی شما ظرف یک روز می‌توانید به راحتی این شهر را بگردید. شما می‌توانید ظرف یک روز جاهای اصلی آن مثل گروت مارکت را بگردید و کارهایی مثل شرکت در تورهای رایگان پیاده‌روی، اسب سواری با کالسکه و خوردن وافل‌های خوشمزه بلژیکی انجام دهید. یکی از کارهای بسیار پرطرفدار اینجا کروز در کانال شهر و تماشای مناظر زیبای بروژ از زاویه‌ای دیگر است.

 

 انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا 

بلژیک

۰۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران