معرفی زیباترین جاذبه‌های هلند

جاذبه‌های گردشگری هلند
معرفی زیباترین جاذبه‌های هلند

بیشتر مردم دنیا هلند را به آسیاب‌های بادی، لاله‌ها و مکان‌های رنگارنگ می‌شناسند. اما حقیقت این است که در این کشور چیزهای جذاب زیادی برای ارائه وجود دارد، مخصوصا اگر فصل بهار را برای سفر با تور اروپا به این کشور انتخاب کنید خود را در بهشتی زمینی می‌ببینید. ما در این مقاله به زیباترین مکان‌های طبیعی و انسانی هلند اشاره می‌کنیم که اصلا درباره آن‌ها نمی‌دانید. در این نقاط جدای زیبایی لازم نیست با انبوه گردشگران هم رقابت کنید.

 

کلیسای دومینیکن ماستریخت

در محوطه کلیسای ۷۰۰ ساله دومینیکن کتاب فروشی بزرگ و زیبایی وجود دارد که ظاهر تیره و مدرنش در تضادی آشکار با دیگر بخش‌های کلیسا خودنمایی می‌کند. مجله انگلیسی گاردین با اشاره به این کتاب فروشی آن را در سال ۲۰۰۸ زیباترین کتاب فروشی دنیا معرفی کرد. شما می‌توانید بین ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر از این کتاب فروشی دیدن کنید.

 

 بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت

 کلیسای دومینیکن ماستریخت

 

آدرس: Dominicanerkerkstraat 1, 6211 CZ Maastricht, Netherlands

 

قلعه بورتانگ

اگر بخواهیم یک جایگزین زیبا و قابل توجه برای ویرانه‌های جزیره پامپوس در مجاورت آمستردام معرفی کنیم بی‌شک آن قلعه بورتانگ خواهد بود. بورتانگ از طریق خندق‌هایی که با مسیرهای سرسبز و چمن‌کاری شده تشکیل شده در اواخر قرن ۱۶ام برای محافظت از آلمانی‌ها و دور کردن آن‌ها ساخته شد. در حال حاضر این طراحی برای جلب توجه گردشگران با موزه‌ها، مغازه‌ها و کافه‌ها و حتی یک هتل کوچک و تاریخی در یک مکان کلاسیک پر شده است. بورتانگ برای برگزاری مراسم عروسی نیز بین زوج‌ها خیلی محبوب است. در طول تابستان برخی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های پرهزینه را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

 

 قلعه بورتانگ

 

The Hunebedden

اگر در مورد استون هنچ انگلیس و استون‌های سنگی عجیب غریبش بدانید، می‌توانید نسخه عجیب دیگری از این دست سنگ‌ها را هلند هم پیدا کنید. این صخره‌های سنگی که با دقت روی هم قرار گرفته‌اند به تخت خواب غول‌ها معروف و یا معبد سنگی هستند. قدمت این مکان به بیش از ۵ هزار سال قبل برمی‌گردد و یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی هلند شناخته می‌شود. نوع آرایش این سنگ‌ها مسیری غار مانند را به وجود آورده که می‌توان در آن خزید. با وجود اهمیت و قدمت این مکان بیشتر بازدیدکنندگان اینجا را گردشگران داخلی تشکیل می‌دهند.

 

 ۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا 

 The Hunebedden

 

Castle De Haar

دی هار که در نزدیکی شهر اوترخت واقع شده برای گردشی روزانه به گردشگران توصیه می‌شود. قدمت این قلعه به قرن ۱۴ام میلادی برمی‌گردد و سال ۱۸۹۲ نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. به علاوه این قلعه چهارمین قله بزرگ هلند است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر تورهای گردشی روزانه به این قلعه سازمان‌دهی می‌شود که می‌توانید به یکی از آن‌ها ملحق شوید و چند ساعتی را در آن بگذرانید. به علاوه پارک زیبایی که آن را احاطه کرده گاها میزبان جشن‌ها و فستیوال‌ها نیز می‌شود.

 

شهر اوترخت 

 

آدرس: Kasteellaan 1, 3455 RR Utrecht, Netherlands

 

مارکت‌هال (Markthal Rotterdam)

مارکت‌هال در روتردام هلند ساختمانی اداری و مسکونی است که طاقی زیر آن با نمای شیشه‌ای به شدت دیدنی و چشم‌نواز است. این ساختمان که در اول اکتبر ۲۰۱۴ افتتاح شده دارای یک طاقی ۳۴ متری است که داخل آن از شیشه استفاده شده و با طرح‌های زیبایی از طبیعت رنگی و تصوایر زیبا تزئین شده است. به علاوه غذاهایی که زیر این طاقی به فروش می‌رسند به شدت خوشمزه و وسوسه‌انگیز هستند. شما می‌توانید از این ساختمان مدرن و زیبا دیدن کرده و به سراغ دست فروشان بروید.

 

 معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی 

Markthal Rotterdam 

 

جزیره Ameland

به دنبال زیبایی‌های پنهانی هستید که کم‌تر کسی از آن‌ها دیدن می‌کند؟ پس آملد با ۲۷ کیلومتر ساحل، روستاهای جذاب جزیره‌ای و تپه‌های سرسبز جایی است که باید از آن بازدید کنید. شما می‌توانید در جزیره کاوش کنید و با قایق‌های مسافربری و تورهای گردشی در آب و ماسه‌های اطراف جزیره گردش کنید. این جزیره حتی در زمستان هم از مقاصد محبوب برای فرار از سرمای اروپا محسوب می‌شود.

 

 جزیره آملند

 

Zutphen

این یکی از شهرهای استان گلدرلند (Gelderland) است که در حدود ۳۰ کیلومتری شمال شرقی شهر آرنهم قرار گرفته است. شما در اینجا می‌توانید تاریخ و طبیعت را در کنار هم پیدا کنید. از دیوارهای Zutphen به راحتی میتوان گفت که به یکی از قدیمی‌ترین شهرهای هلند که قدمت آن به قرن ۹ام و دوران روم می‌رسد، سفر می‌کنید. شما در فضای این شهر می‌توانید کانال‌های آبی قرون وسطایی و فضای سبز جذابی را کشف کنید.

 

  انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا 

 Zutphen

 

Heather fields

برای عاشقان طبیعت و پیاده‌روی گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی داریم. زمین‌های هدر جایی عالی برای قدم زدن و وقت گذرانی است. مخصوصا پاییز هر سال که پته هدر به بهشتی بنفش و خیره‌کننده تبدیل می‌شود. البته شی نیست که این منطقه هر فصلی از سال زیبایی منحصر به فرد خودش را دارد. در حین گردش و پیاده‌روی فرصت گرفتن عکس‌های رویایی و اینستاگرامی را هم خواهید داشت.

 

Heather fields

۲۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران