بررسی بهترین هتل‌های آمستردام هلند

جاذبه‌های گردشگری هلند
بررسی بهترین هتل‌های آمستردام هلند

آمستردام پایتخت کشور هلند یکی از زیباترین و تمیزترین شهرهای اروپاست. اگر قصد اقامت در آمستردام، به هنگام سفرتان با تور اروپا را دارید، با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل‌های آمستردام را معرفی کنیم. این شهر با هتل‌های بسیاری در کلاس جهانی، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اقامت در این شهر یکی از بهترین شهرهای اروپا، به یاد ماندنی‌ترین خاطره سفر خود را بسازید.

 

هتل سر آدام Sir Adam Hotel

از آنجا که اتاق‌ها، امکانات و خدمات هتل سر آدام به مسافران، باب میل گردشگران فرهنگ دوست است و می‌توان ردپایی از موسیقی محلی در جای جای هتل دید. سر آدام برای افرادی که علاقه‌مند به تفریحات شبانه هستند، یکی از بهترین مقصدها در آمستردام است. عکس‌های یادگاری گروه‌های موسیقی در سراسر هتل پخش است و هر اتاق مجهز به یک دستگاه ضبط Crosely Cruiser در کنار مجموعه ای از LP است. در حالی که هتل در یک مرکز فرهنگی با ارتفاع عالی به نام A'DAM Toren قرار دارد، تعداد زیادی کافه ، مکان‌های پاتوق و رستوران بسیاری در اطراف خود است.

 

۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا


هتل Amstel Botel

هتل Amstel Botel یک هتل روی آب به شکل کشتی کروز است و به مهمانان این امکان را می‌دهد که در حالی که در میان آب احاطه شده، استراحت و معاشرت کنند. این هتل دارای ۱۷۰ اتاق مهمان ساده و در عین حال بزرگ بر روی قایق است. به علاوه پنج خانه مسکونی طراحی شده که در داخل حروف قرمز وجود دارد که B-O-T-E-L را در قسمت بالایی آن هجی می‌کند. اگرچه ممکن است از سایر گزینه‌های اقامتی دورتر به نظر برسد، میهمانان در بوتل در طول مدت اقامت خود به Amsterdam NDSM-Wharf دسترسی دارند و می توانند طی یک دقیقه از طریق یک سرویس سریع کشتی که در آن نزدیکی است، به مرکز شهر برسند.

 


هتل Hotel Not Hotel

هتل Hotel Not Hotel به دلیل چیدمان خلاقانه و عناصر داخلی باغچه، چیزی شبیه به یک گالری هنری معاصر نسبت به یک مکان معمولی برای اقامت است. در این هتل فضای کافی برای استراحت، بهبودی و اوقات فراغت در ۲۳ اتاق مهمانان هتل ، لابی و سالن کوکتل در محل به همراه یک آشپزخانه تایلندی به نام کوین بیکن بار Kevin Bacon Bar وجود دارد. هر اتاق موجود در هتل با یک موضوع و ویژگی خاص طراحی شده است. به عنوان مثال، میهمانان می‌توانند از اوایل قرن بیستم جایی را در داخل یک تراموا بازسازی شده رزرو کنند یا شب را در اتاق‌های مخفی پنهان شده در پشت قفسه‌های مسخره بگذرانند. به غیر از آن هر اتاق مجهز به تخت دونفره ، حمام اختصاصی و سایر موارد ضروری است.

 

سفری زمستانه به سوئیس در اروپا


هتل Conscious Hotel Westerpark

با پذیرایی از مسافرانی طبیعت دوستی که نگران آثار ردپای خود در طبیعت هستند، این هتل سازگار با محیط زیست صرفاً به انرژی تجدید پذیر برای گرمایش و برق متکی است. ۸۹ اتاق مدرن این هتل در داخل یک بنای یادبود واقع شده است که بین وسترپارک جذاب آمستردام و یک غرفه فرهنگی در آن نزدیکی هست که با کافه، رستوران و سایر پاتوق‌ها به نام Westergasfabriek قرار گرفته است. کل هتل به فضای سبز اختصاص داده شده است و میهمانان می‌توانند در مدت اقامت خود به کافه و بار در محل خود دسترسی داشته باشند که هر یک از آنها در طول روز وعده‌های غذایی و تنقلات ارگانیک ارائه می‌دهند. همچنین برای گردشگران و مسافران مقیم، اجاره دوچرخه از هتل امکان‌پذیر است.

 


هتل Hotel Seven One Seven

این هتل برنده جایزه بوتیک، اتاق‌های مهمانان خود را بعد از چهره‌های مشهور ادبیات و هنرمندان می سازد و این باعث می‌شود برای خود یک اعتبار ایجاد کند. هتل در داخل یک عمارت قرن نوزدهم در ساحل کانال Prinsengracht قرار دارد و با بسیاری از مکان‌های گردشگری معروف فاصله کمی دارد و آن را به یک خانه ایده‌آل برای دیدنی‌های آمستردام تبدیل کرده است. دو سوئیت در داخل هتل دارای نمای کانال می باشد، در حالی که هفت مورد دیگر به یک باغ محصور دید دارند که در تمام مدت اقامت در دسترس مهمانان است.

 

برترین جاذبه‌های دیدنی بلگراد؛ شهر همیشه بیدار اروپای شرقی

 

۱۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران