۷ مرکز خرید برتر آنتالیا در سال ۲۰۱۹

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ مرکز خرید برتر آنتالیا در سال ۲۰۱۹

هر ساله تعدادی مراکز خرید جدید در آنتالیا بازگشایی می‌شود و تعدادی نیز باز سازی خواهند شد. در این بین چیزی که تغییر می‌کند، لیست بهترین‌هاست که بر اساس عملکرد این مراکز خرید در طول سال و بازخورد آن‌ها از طرف مشتریان تعیین می‌شود. با توجه به این که به روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، بر اساس نظرات سایت تریپ‌ادوایزر، لیستی از برترین مراکز خرید آنتالیا در سال ۲۰۱۹ به دست آورده‌اند که آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

  1. TerraCity

TerraCity حالا از بسیاری جهات بهترین مرکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود. یک مرکز لوکس با فروشگاه‌های بسیار که اکثر آن‌ها برندهای مطرح غربی هستند. شما در این مکان به غیر از انواع فروشگاه‌ها، یک سوپرمارکت بزرگ و انواع رستوران‌ها را نیز در اختیار خواهید داشت. البته ضعف‌هایی نیز در مورد این مرکز خرید مشاهده می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به نبود بخش‌های تفریحی اشاره کرد.

 

  راهنمای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ در آنتالیا؛ شهر زیبای ساحل‌ها و دریا 

 TerraCity

 

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa

 

  1. مرکز خرید آنتالیا

Mall of Antalya اما از طرفی شاید معروف‌ترین در این شهر باشد که در سفر به آنتالیا، حتما باید سری به آن جا بزنید. این مکان دارای چندین و چند فروشگاه بزرگ و کوچک است که بسیاری برندها را می‌توانید در آن پیدا کنید و در کنار رستوران‌های متنوع یک مجموعه‌ی سینمایی نیز دارد که خود این مرکز را می‌توان بهترین یا حداقل از جمله بهترین مجموعه‌های سینمایی در آنتالیا به حساب آورد.

 

 Mall of Antalya

 

آدرس: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez

 

  1. Migros

Migros فعالیتش را از سال ۲۰۰۱ در آنتالیا آغاز کرد و حالا میلیون‌ها نفر از مردم محلی و گردشگران برای خرید به این مکان مراجعه می‌کنند.  این مرکز خرید دارای بیش از ۱۳۰ فروشگاه است که برندهای بسیار خوبی همچون زارا، مودو، بولنر و ... را می‌توانید در آن پیدا کنید. از طرفی یک هایپرمارکت بسیار بزرگ نیز در این مکان در نظر گرفته شده ومجموعه‌ی سینمایی بزرگ آن در کنار چند مرکز تفریحی دیگر، همه را عاشق Migros می‌کند.

 

 آشنایی با بهترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا

 Migros

 

آدرس: Arapsuyu Mah. Ataturk BulvarI No: 3

 

  1. MarkAntalya

یکی دیگر از مراکز خرید بسیار خوب آنتالیا که همینطور به محبوبیت خود اضافه می‌کند. جایی که شما می‌توانید از ۱۵۵ برند مختلف و معتبر خرید کنید و ساعات باقی مانده را در سینما و یا رستوران‌های این محل سر کنید. MarkAntalya یک مرکز بزرگ است که هم پارکینگ خیلی خوبی داشته و هم دسترسی به آن برای همه آسان است.

 

 MarkAntalya

 

آدرس: Tahılpazarı, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa

 

  1. Deepo Outlet Center

Deepo در خود انواع برندهای بین‌المللی و برندهای معتبر ترکی را دارد و برای کسانی که می‌خواهند لباس‌های ترک خریداری کنند، انتخابی عالی به نظر می‌رسد. همچنین جدا از انواع کافه‌ها و رستوران‌ها که دیگر پیش‌فرض مراکز خرید هستند، Deepo دارای یک مجموعه سینمایی ۵ سالنه و همچنین پیست ۳۰۰۰ متر مربعیه کارتینگ نیز هست تا همه‌ی اعضای خانواده بتوانند در آن به تفریح مشغول شوند.

 

 یک روز هیجان‌انگیز در ساحل کنیالتی آنتالیا 

 Deepo Outlet Center

 

آدرس: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez

 

  1. OzdilekPark

OzdilekPark اگر چه به اندازه‌ی خیلی از مراکز خرید آنتالیا معروف نیست، اما این مکان جایی عالی برای خرید و تفریح خانوادگی به حساب می‌آید. از نظر فروشگاه‌ها بیشتر OzdilekPark را باید به عنوان جایی شناخت که برندهای بسیار خوب ترک در آن حضور دارند، هر چند برندهای بین‌المللی نیز شعباتی در این مرکز خرید دارند. اما از طرفی انواع تفریحات در این مکان فراهم شده است. از سالن بولینگ و پارک بازی گرفته تا مجموعه سینمایی و همچنین بازی‌های واقعیت مجازی.

 

 OzdilekPark

 

آدرس: Fabrikalar, Fikri Erten Cd. No.2, 07090 Kepez

 

  1. Agora Antalya Avm

آگورا نیز از آن دست مراکزی است که انواع بخش‌های تفریحی را در خود گرد آورده است. از طرفی از نظر فروشگاه‌های مختلف نیز تنوعی بسیاری عالی دارد و شما می‌توانید در کنار انواع فروشگاه‌های لباس، نمایندگی برندهای مهم در حوضه الکترونیک را نیز در آن پیدا کنید. همچنین یک کلاب مخصوص بانوان و یک سینمای بسیار خوب نیز برای Agora Antalya Avm در نظر گرفته شده است.

 

 ۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر 

 Agora Antalya Avm

 

آدرس: Altınova Sinan, Çağdaş Sk. No:5, 07170 Kepez

۰۱ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران