گشت و گذار در پارک الممزر دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
گشت و گذار در پارک الممزر دبی

دبی شهر آسمان‌خراش‌ها و تفریحات لوکس، شهر مرکزخریدها و فستیوال‌های تخفیف، شهر هتل‌ها و رستوران‌های لاکچری، شهر سفرهای خانوادگی و شهر گشت و گذارهای صحرایی یکی از امن‌ترین و پرامکانات‌ترین نقاط دنیاست که باید به آن سفر کرد و به آگاهی‌های جدیدی در زندگی دست یافت. شهری گران که می‌شود ارزان نیز به آن سفر کرد. شهری گرم که می‌شود خنک در آن ماند. شهری پر مسافر که می‌شود به مکان‌های خلوتش پناه برد. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال گشت و گذار در یکی از پارک‌های معروف و محبوبش هستید همراه ما باشید تا پارک الممزر این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


پارک الممزر فضای ساحلی و تفریحی دبی (Al Mamzar)

در ساحل شن طلایی دبی در سال ۱۹۹۴ با هزینه‌ای نزدیک به ۱۰۰ میلیون درهم، پارکی در شهر دبی تاسیس شد که از آن زمان تاکنون یکی از پارک‌های تفریحی پرطرفدار این شهر به حساب می‌آید. پارکی به مساحت ۹۹ هکتار که برای گردشگران مکانی برای پیک‌نیک است. پارکی که در آن می‌توانید تفریحات گوناگونی را تجربه کنید و برای خودتان خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازید. اگر می‌خواهید بیشتر با بخش‌ها و فضاهای این پارک آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

  ۸ انتخاب که سفر با تور دبی را تبدیل به ارزان‌ترین سفر عمرتان می‌کند

Al Mamzar


۱- قدم زدن در سواحلی بی‌نظیری

در این پارک چندین ساحل وجود دارد که با رفتن به آنها می‌توانید در طول سواحل قدم بزنید و جای پاهایتان را برای موج جا بگذارید. سواحلی که همه‌شان سایه‎بان دارند و شما برای مدت زمانی طولانی می‌توانید در آنها استراحت کنید.

 

Al Mamzar


۲- شنا

در برخی سواحل این پارک اگر اهل شنا هستید و هوا مناسب باشد می‌توانید تن به آب بزنید و این امکان برایتان فراهم است. این سواحل در خود نجات غریق دارند و شما با خیال راحت و در امنیت کامل می‌توانید شنا کنید.

 

 ۶ فعالیت برتر خانوادگی در تابستان دبی 

Al Mamzar


۳- شنا در استخر

این پارک در خود یک استخر بزرگ دارد که به سه قسمت تقسیم شده است. استخری که بخشی مخصوص کودکان دارد. استخری که در آن می‌توانید یک شنای خاطره‌انگیز داشته باشید و یکی از مکان‌های تفریح خانوادگی در این پارک به حساب می‌آید. دور این استخر تخت‌های استراحت و همینطور آفتاب‌گیر وجود دارد که بر روی آنها می‌توانید استراحت کنید. همچنین وجود اتاق‌های رختکن و دوش باعث شده است با رفتن به این استخر یک احساس راحتی داشته باشید.

 

Al Mamzar


۴- کنسرت

اگر علاقه‌مند هستید در شهر دبی موسیقی‌های جذاب بشنوید می‌توانید به سالن آمفی تئاتر این پارک بروید و در کنسرت‌هایی که در آن برگزار می‌شوند شرکت کنید. بیشتر شب‌های سال این سالن میزبان هنرمندان عرب زبان است. موسیقی عربی از حافظه‌ی شنیدای ما دور نیست. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در بازدیدتان از این پارک به سالن آمفی تئاتر آن نیز تشریف ببرید.

 

 ۶ فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست 

Al Mamzar


۵- استفاده از فضای سبز پارک

فضای سبز این پارک یک نخلستان شگفت‌انگیز است که در جای‌جایش درخت نارگیل نیز موجود است. فضایی به اندازه ۵۵ هزار متر مربع که مجاور ساحل است و امکان قدم‌زدن و دیدن زیباترین تصاویر را برای شما فراهم می‌آورد. فضایی که گل آرایی شده است و برای عکس انداختن عالی به حساب می‌آید.

 

Al Mamzar


۶- نوش جان کردن خوشمزه‌ترین اسنک‌ها

در این پارک می‌توانید بوفه‌های اغذیه فروشی جذابی را بیابید که در آنها خوشمزه‌ترین اسنک‌ها سرو می‌شوند. بنابراین در بازدیدتان از این پارک نگران غذا و گرسنگی‌تان نباشید. ‌

 

  ۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید 

Al Mamzar


۷- گوش دادن به موسیقی زنده

در این پارک هنرمندان زیادی هستند که در گوشه و کنارش نوازندگی می‌کنند و شما اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید در ازای شنیدن و لذت بردن از هنر آنها مبلغی به دلخواه خودتان برایشان پرداخت کنید.


۸- آلاچیق و باربکیوهای پارک

اگر به صورت خانوادگی به این پارک تشریف برده‌اید رفتن به این فضا برای شما بی‌نظیر است. چرا که در کنار خانواده می‌توانید دمی را در آسایش و آرامش سپری کنید. جاییکه در نزدیکی‌اش زمین بازی کودکان است که می‌تواند برای آنها اوقات خوشی ایجاد کند. البته در همین نزدیکی زمین بازی بزرگسال نیز است و شما اگر علاقه‌مند به بازی‌هایی مانند تنیس، اسکیت، فوتبال و بسکتبال هستید می‌توانید از امکاناتی که برایتان فراهم آمده است استفاده کنید.

 

 تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی 

Al Mamzar


۹- دوچرخه‌سواری

اگر دوست دارید رکاب بزنید و نسیم خنک را روی پوست خود احساس کنید در این پارک می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و در مسیری زیبا دوچرخه‌سواری را امتحان کنید.

درهای این پارک همه‌ی روزهای هفته به روی مراجعه‌کنندگانش در ساعاتی به شرح زیر باز است:

  • روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب
  • پنج شنبه تا شنبه و تعطیلات عمومی این پارک از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • این پارک در روزهای دوشنبه و چهارشنبه مخصوص بانوان است.
۲۵ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران