شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی

حتما در مورد شب‌های زیبای بالی چیزهای زیادی به گوشتان خورده است. باید بگوییم اگر تور بالی را انتخاب کرده‌اید و مسافت زیادی را برای رفتن به این بهشت رویایی طی کرده‌اید باید از شب‌های زنده بالی نیز استفاده کنید. این شهر ساحلی شب‌های زنده و شادی دارد. شب‌های بالی در بین گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد. بهترین مکان‌های تفریحی برای رقص و شادی در شب‌های بالی در منطقه‌های جنوبی آن مثل کوتا, لگین و سمینیاک قرار گرفته‌اند. از نیمه‌های شب شروع به پخش موسیقی‌های شاد می‌کنند و این برنامه تا نزدیکی‌های طلوع آفتاب ادامه پیدا می‌کند. برای اینکه از شب‌های زنده بالی لذت ببرید ما این مکان‌ها را به شما پیشنهاد می‌کینم.

 

کلاب شبانه جنجا در بالی (jenja)

در بین بهترین کلاب‌های شبانه در بالی جنجا سهم بزرگی دارد. این مکان از دو قسمت مجزا ساخته شده است. طرفداران این مکان می‌توانند زودتر از شروع برنامه موسیقی به بخش رستوران آن بروند و شکم خود را برای ادامه شب سیر کنند. این کلاب همیشه سعی دارد تا میزبان بهترین دی جی‌های بالی باشد. دو شنبه‌ها وسه‌شنبه‌ها جنجا تعطیل است. در بقیه روزها می‌توانید از ساعت ۱۱ شب تا ۲ بامداد لحظات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

 

 صبحانه‌های خاص به سبک بالی 

 jenja

 

کلاب شبانه اسکای گاردن در بالی (Sky Garden)

از مفصل‌ترین و مجلل‌ترین کلاب‌های شبانه در بالی کلاب اسکای گاردن می‌باشد. این مکان بسیار مجهز و سیستماتیک است. به طوری که تمامی امکانات برای افرادی که به این مکان می‌آیند فراهم شده است. اسکای گاردن از دیسکوهای چند منظوره ساخته شده است. دی‌جی‌هایی که در این مکان هنر خود را به نمایش می‌گذارند افراد بسیار معروف و حرفه‌ای هستند. کیفیت در این کلاب حرف اول را می‌زند. اگر علاوه بر خوش‌گذرانی کیفیت مکان نیز برای شما مهم است بی‌شک باید اسکای گاردن را انتخاب کنید. این مکان در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ شب تا طلوع آفتاب باز است.

 

 Sky Garden

 

کلاب شبانه اوپیوم در بالی (Opium)

یکی از کلاب‌های شبانه در بالی که گردشگران می‌توانند لحظات خوشی را در آن بگذرانند کلاب شبانه اوپیپم است. این کلاب از ساختمان دو طبقه‌ای در منطقه سمینیاک بالی تشکیل شده است. آنچه این کلاب را نسبت به بقیه متمایز می‌کند سرو قلیان است.

 

 ۷ ساحل و جزیره زیبا در لومبوک بالی 

 Opium

 

کلاب شبانه میرر بالی (Mirror)

کلاب شبانه میرر بالی از دیگر دیسکوهایی است که در منطقه سمینیاک واقع شده است. این مکان طراحی و دکوراسیون شیک و مجللی دارد. بسیاری از افراد علاوه بر هدف رقص و شادی دوست دارند تا از نما و ساختمان آن نیز دیدن بکنند. میرر بالی در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل می‌باشد. در سایر روزهای هفته از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح می‌توانید از امکانات این مکان بی‌نظیر استفاده کنید.

 

 Mirror

 

کلاب شبانه انجین روم در بالی (Engine Room)

کلاب شبانه انجین روم یکی از محبوب‌تری مکان‌هایی است که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. دلیل این محبوبیت این مکان را در بین کلاب‌های شبانه در بالی را می‌توان به این ربط داد که از ساعت ۴ ظهر باز است. صدای موسیقی کلاب شبانه انجین روم تا ساعت ۴ صبح در خیابان به گوش می‌رسد.

 

 تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی 

 Engine Room

 

کلاب شبانه بانتی دیسکو تک در بالی (Bounty Discotheque)

در این کلاب علاوه بر پیست رقص بزرگ و آهنگ‌های شادی که به صورت حرفه‌ای توسط دی جی‌های معروف نواخته می‌شود چیز دیگری را نمی‌توانید پیدا کنید. این مکان از ساعت ۸ شب تا ۴ صبح باز است.

 

 معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی 

 Bounty Discotheque

 

کلاب شبانه رد رابی در بالی (Red Ruby)

 کلاب شبانه رد رابی که در گذشته با نام مینت شناخته می شد از جمله کلاب‌های شبانه در بالی است که می‌تواند برای طرفداران جاهای شلوغ و مشروب جذاب باشد. آنچه این مکان را از سایر کلوب‌ها که در تور بالی می‌توانید ببینید متمایز کرده است داشتن یک تراس روباز است. ساعات کار این مکان از ۵ عصر تا ۴ صبح می‌باشد.

 

 Red Ruby

 

کلاب شبانه پیرامید دیسکو در بالی (Pyramid Night Club)

کلاب شبانه پیرامید در بین دو منطقه لگین و کوتا واقع شده است. در این مکان می‌توانید شاهد حضور دی جی‌های معروف بین‌المللی نیز باشید. در تمامی روزهای هفته این کلاب باز است و صدای موسیقی‌های آن از وسط خیابان شنیده می‌شود. ولی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه تا ۶ صبح باز است. دوستداران این نوع تفریح‌ها می‌توانند نهایت استفاده از تفریحات شبانه را در این مکان زیبا بکنند.

 

 بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه 

 Pyramid Night Club

 

کلاب شبانه بوشه وی وی آی پی در بالی (Boshe VVIP Club Bali)

خبر خوبی که برای شما داریم این است که کلاب شبانه بوشه وی وی آی پی دارای اتاق‌هایی مخصوص کارائوکه می‌باشد. اتاق‌های کارائوکه از ساعت ۱ ظهر تا ۲ نصف شب باز است. اگر با گروهی از دوستان خود به این بهشت رویایی سفر کردید حتما از این تجربه لذت ببرید. علاوه بر این قدرت موسیقی بالا و با کیفیت این مکان لذت شما را از فضا دو چندان خواهد کرد. برای اینکه از این کلاب لذت ببرید باید بین ساعت‌های ۱۰ شب تا ۳ صبح در این مکان باشید.

 

 Boshe VVIP Club Bali

 

کلاب شبانه ولولت اند هیپنوتایزد در بالی (Velvet & Hypnotized)

کلاب شبانه ولولت اند هیپنوتایزد با نام دیگر وی اچ بالی نیز در بین بومیان این منطقه شناخته می‌شود. آنچه این مکان را از سایر کلاب‌های شبانه در بالی متمایز می‌کند منظره زیبا و آهنگ‌های ملایمی است که گاها توسط دی جی‌ها پخش می‌شود. از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح این مکان بی‌نظیر آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است.

 

 ۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی 

Velvet

۰۳ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران