معرفی مرکز خرید ریو در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی مرکز خرید ریو در ایروان

این روزها انتظاری که از یک مرکز خرید می‌رود، بسیار بیشتر از جایی تنها برای خرید است. مخصوصا اگر در سفر باشید، ترجیج می‌دهید به جایی بروید که هم بتوانید خرید کنید، تفریح کنید و همچنین بتوانید در رستوران‌های خوبش چیزی بخورید. خوشبختانه مرکز خرید ریو در ایروان همچون چند مرکز خرید دیگر این شهر به شما این امکان را می‌دهد تا در سفر با تور ارمنستان، به چنین مرکز خرید فوق‌العاده‌ای بروید. برای آشنایی بیشتر با این مکان جذاب، در ادامه همراه ما باشید.

 

مرکز خرید ریو، جشنواره‌ی خرید در پایتخت

مرکز خرید ریو از بسیاری جهات جایی ویژه در ایروان است. این مکان رنگارنگ و جذاب، تقریبا در تمامی جشنواره‌های و جشن‌ها شرکت می‌کند. سال ۲۰۱۹ برای جمعه سیاه برنامه‌ی بسیار بزرگ و تخفیف‌های ویژه‌ای داشت و از همین الان تبلیغات گسترده برای یک کریسمس عالی نیز در حال انجام است. ریو امکانات بسیار خوبی دارد، توجه خاصی به بچه‌ها و جمع‌های خانوادگی نشان داده و در مجموع فروشگاه‌های متنوع و خوبی دارد که خرید در آن را لذت بخش می‌کند.

 

 هزینه‌های سفر به ارمنستان

 مرکز خرید ریو در ایروان

 

فروشگاه‌ها

با نگاهی به فروشگاه‌های ریو متوجه خواهید شد که به جای خیل فروشگاه‌های یک شکل، ریو دستچینی از برندهای جالب توجه و متنوع دارد که باعث می‌شود تمامی اعضای خانواده یک خرید عالی و دلچسب را در این مرکز خرید تجربه کنند. برندهای مطرح لباس از جمله لاکوست ، پولو، پیر کاردین، Love republic، Parfois، NOCHE MIO و خیلی‌های دیگر شعبه‌هایی عالی دارند تا از این بابت خیال شما برای خرید راحت باشد.

اما برای بچه‌ها نیز می‌توانید هم فروشگاه لباس بسیار خوب مثل Fox را پیدا کنیدو هم انواع فروشگاه‌های اسباب بازی. حتی خانم‌های باردار نیز دو فروشگاه مخصوص به خود پیش رو دارند که می‌توانند در آن‌ها نیز خرید کنند. در ادامه می‌توانید در طبقات مختلف چندین فروشگاه لوازم شخصی، زیرورآلات، لوازم الکترونیک، دکور و ... را پیدا کنید.

 

مرکز خرید ریو در ایروان

 

از جمله فروشگاه‌های جذاب در ریو، شعبه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف اسپانیایی One price shop است که همه چیز در آن ۱۱.۹۹ لاری قیمت دارد. در این فروشگاه همه چیز پیدا می‌شود، از لباس زنانه و مردانه تا انواع کیف و کفش و ... .

 

سینما "ستاره"

Cinema Star نام مجموعه‌های سینمایی زنجیره‌ای روسی است که در ۱۵ شهر روسیه و ارمنستان مجموعه‌های سینمایی بسیار خوبی دارد. مجموعه‌ای که در مرکز خرید ریو در نظر گرفته شده شامل ۱۵ سالن می‌شود که اگر چه سالن‌های بزرگی نیستند، اما مجهز و فوق‌العاده عالی بوده از تکنولوژی‌های روز در آن‌ها استفاده شده است. سالن‌هایی با صندلی‌های D-BOX که برای اولین بار در ارمنستان مورد استفاده قرار گرفته و صدای دالبی اتموس که به صورت ۳۶۰ درجه است. سالن‌ها شامل سالن مخصوص کودکان، سالن VIP، سالن معمولی و همچنین سالن پخش فیلم‌های سه بعدی می‌شود. عناوین روز دنیا در این سینما پخش شده که عموما شامل زیرنویس می‌شود.

 

 بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

 مرکز خرید ریو در ایروان

 

Zoolandia

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ریو، Zoolandia است. یک باغ وحش کوچک و عالی که احتمالا بچه‌ها نیز از دیدنش به وجد بیایند. در این پارک جمع و جور بیش از ۳۰ گونه خزنده از جمله مار، کروکدیل ... در کنار چندین حیوان و پرنده از جمله میمون، طوطی، کانگوروی کوتولو و ... نگهداری می‌شوند.

 

 ۵ مکان زیبا و کمتر دیده‌شده در ارمنستان

 مرکز خرید ریو در ایروان

 

Play Lab

یک پارک بازی نسبتا جمع و جور نیز برای مرکز خرید ریو در نظر گرفته‌اند. این مکان شامل انواع بازی‌ها برای سنین پایین، چندین دستگاه دیجیتال برای بازی‌های مختلف آرکید و همچنین یک سالن بولینگ با سه لاین می‌شود. مجموعه‌ای که با رنگ‌آمیزی بسیار خوب و فضایی شاد، محلی عالی برای تفریح خانوادگی به حساب می‌آید.

 

 مرکز خرید ریو در ایروان

 

Kids land

این مکان برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته شده و خیلی امکانات زیادی ندارد، اما بازی‌های فکری و محیط‌های فانتزی از دنیای واقعی برای سنین بسیار پایین در نظر گرفته شده تا در آن به تفریح مشغول شوند.

 

 ۶ سوغاتی ویژه که در سفر به ایروان می‌توانید تهیه کنید 

 مرکز خرید ریو در ایروان

 

غذا و نوشیدنی

متاسفانه تعداد رستوران‌ها و کافه‌های ریو آنقدر زیاد نیست. برای غذا سه انتخاب دارید، KFC و برگر کینگ و یک رستوران با نام Chaykoffski.  غیر از این‌ها سه کافه‌ی بسیار خیلی خوب نیز در نظر گرفت شده که منوی آن‌ها شامل بستنی‌های مختلف و خوشمزه، انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای جذاب می‌شود.

۰۹ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران