معرفی برترین چشمه‌های آب گرم بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی برترین چشمه‌های آب گرم بالی

خیلی‌ها وقتی برای سفربا تور بالی آماده می‌شوند، خود را در ساحل معرکه‌ی نوسا پنیدا یا در حال قدم زدن در مزارع برنج معروف اوبود تصور می‌کنند. تصوری جذاب که در روزهای اول سفرتان به این جزیره، حتما آن را به واقعیت خواهید رساند. با این حال خیلی‌ها نمی‌دانند که در سفر به بالی، می‌توانند خود را به چشمه‌های آب گرم بسیار خوبی برسانند و لحظاتی را در آب‌های معدنی که از دل زمین می‌جوشند، بگذرانند. پس اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که با این مراکز در بالی آشنایی ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا ۷ مورد از بهترین‌هایشان را به شما معرفی کنیم.


۱- Batur Natural Hot Springs

این مکان درست بین دو آتشفشان بسیار معروف بالی -آگونگ و باتور- واقع شده است و در پیش روی استخر بدون لبه‌اش، منظره‌ی بسیار زیبای دریاچه‌ی باتور برایتان به تصویر کشده می‌شود. همه چیز در این اقامتگاه رویایی برایتان مهیاست تا اگر بخواهید تمام سفر خود را در آن بگذرانید یا تنها برای چند ساعت از تجهیزاتش بهره ببرید، با خاطره‌ای متفاوت آن را ترک کنید. اگر مسافر این اقامتگاه باشید، استفاده از تمامی بخش‌های مربوط به چشمه‌های آب گرم برایتان رایگان خواهد بود و نوشیدنی مجانی نیز برایتان سرو می‌شود.

 

  کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

Batur Natural Hot


آدرس: Toya Bungkah, Kintamani, Bangli


۲- Toya Devasya Hot Springs

این مکان نیز در نزدیکی برکه‌ی باتور واقع شده و نمایی بسیار زیبا در جلوی خود دارد. امکانات این اقامتگاه لاکچری تمام و کمال است و برای لذت بردن از چشمه‌های آب گرم نیز همه چیز برای مسافران و مشتریانش آماده خواهد بود. در کنار همه‌ی مواردی همچون تجهیزات خوب در کنار چشمه‌ها، انواع استخرها و امکانات این چنینی، برنامه‌های کانو سواری، تفریحات آبی و حتی طبیعت گردی نیز در Toya Devasya Hot Springs فراهم شده است.

 

 Toya Devasya Hot Springs


آدرس: Toya Devasya Natural Hot Spring & Camping Resort, Jalan Puri Bening (STA), Toya Bungkah, Kintamani


۳- Penatahan Hot Springs

چند چشمه‌ی آب گرم متفاوت نیز در کنار رودخانه‌ی "یه هو " واقع شده که اگر زمان بارندگی‌ها نباشد می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. با توجه به آب این چشمه‌ها که حاوی انواع مواد معدنی و سولفوریک است، مردم محلی اعتقاد دارند که خاصیت شفابخشی در این آب وجود دارد و آبتنی در آن را در برنامه‌های خود نیز می‌گنجانند و به مسافران نیز رفتن به این مکان را پیشنهاد می‌کنند.

 

 هیجان را در پارک‌ آبی واتربوم بالی تجربه کنید 

Penatahan Hot Springs


آدرس: Penatahan Village, Penebel, Tabanan


۴- Angseri Hot Springs

برای آن‌هایی که به دنبال یک مکان ساکت هستند و می‌خواهند به دور از هیاهو در یک مکان کاملا خصوصی و جذاب از چشمه‌ی آب گرم بهره ببرند، Angseri Hot Springs بهترین گزینه خواهد بود. برای استفاده از این مکان باید یک ورودی بدهید و برای ساعتی از آن استفاده کنید، بعد از اتمام وقتتان نیز می‌توانید از استخر بیرونی آن که با گیاهان مختلف و باغی زیبا احاطه شده، بهره ببرید.

 

 Angseri Hot Springs


آدرس: Desa Angseri, Kecamatan Baturiti, Tabanan


۵- Banyuwedang Hot Springs

خیلی از مسافران به بالی، علاقه‌ای به اقامت در بخش غربی این جزیره ندارند، اما Banyuwedang Hot Springs خود به تنهایی می‌تواند دلیلی برای بودن در این بخش از جزیره باشد. این مکان جدا از چشمه‌های آب گرم و امکانات بسیار خوبی که دارد، آلاچیق‌هایی در دل آب دارد، که نمایی استثنایی از پارک ملی غرب بالی و جنگل مانگرو آن را در پیش رو دارند. آب چشمه‌های آن نیز آنقدر غنی از مواد معدنی است، که بسیاری را مجاب کرده تا برای درمان و بهبود وضعیت بدن خود، به این مکان مراجعه کنند.

 

 ۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده بالی برای انواع گردش‌ها و پیاده‌روی‌ها 

Banyuwedang Hot Springs


آدرس: Jalan Raya Singaraja-Gilimanuk, Pejarakan, Gerokgak, Buleleng


۶- Belulang Hot Springs

با توجه به این که آب چشمه‌ که به داخل حوضچه‌های این محل می‌ریزد، کاملا از دل خود زمین گرم به سطح می‌رسد، دمای آن گاها تا ۴۰ درجه نیز بالا می‌رود و می‌توان آن را داغ‌ترین چشمه‌ی آب گرم بالی به حساب آورد. آب دارای مواد معدنی و همچنین سولفور بوده و با این وجود بوی آن خیلی به مشام نمی‌رسد. بسیاری از مردم محلی از این چشمه استفاده کرده و بعد از استفاده از آن برای عبادت به معابد می‌روند.

 

 ۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

 Belulang Hot Springs


آدرس: Belulang Hot Springs, Desa, Mengesta, Penebel, Kabupaten Tabanan


۷- Banjar Hot Springs

این لیست بدون معروف‌ترین چشمه‌ی آب گرم بالی کامل نمی‌شد. Banjar Hot Springs برای بسیاری از مسافران به بالی شناخته شده است. اول از همه به خاطر ظاهر خاصی که دارد و بعد به خاطر منطقه‌ی جنگلی که در آن واقع شده و باغاتی که به دورش ساخته گشته است. تندیس‌های خاص در اطراف این چشمه و سرهای اژدهایی که آب از دل آن‌ها به حوضچه می‌ریزد، این مکان را واقع به جایی دیدنی بدل کرده است که رفتن به آن حتما پیشنهاد می‌شود.

 

 ۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید 

 Banjar Hot Springs


آدرس: Jalan Banjar, Banjar district, Buleleng, North Bali

۲۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران