خانه‌های قایقی ماه عسل در منطقه آلپی هند

جاذبه‌های گردشگری هند
خانه‌های قایقی ماه عسل در منطقه آلپی هند

برای زوج‌هایی که به دنبال یک ماه عسل به دور از شهر پر ازدحام هستند، اقامت در تالاب‌های زیبا در قایق‌هایی بر روی دریای عرب بی‌‌نظیر به نظر می‌رسد. سفر با تور هند می‌تواند یکی از انتخاب‌های متفاوت و خاصی باشد که برای ماه عسل خود در نظر می‌گیرید. در شهر آلپی قایق‌هایی وجود دارد که بر روی خود خانه‌ای را حمل می‌کنند و خدمات درجه یک و بسته‌های ویژه مخصوص ماه عسل آنها باعث می‌شود تا یک خانه قایقی جذاب‌تر به نظر برسد و گردشگران بیشتری را علاقه‌مند به سفر به این منطقه کند.

در اینجا لیستی از بهترین خانه‌های قایقی Alleppey Honeymoon قرار دارد که می‌توانید در هنگام کاوش، ماجراجویی و یا ماه عسل خود در Alleppey بمانید.

 

۱-اقامتگاهی عاشقانه در دریاچه مینار Minar De Lake

دریاچه مینار در میان آب‌های آلپی، محلی آرامش‌بخش برای اقامت مهمانان و گردشگران عاشق است. این کروز با استفاده از طیف وسیعی از امکانات لوکس، یکی از بهترین قایق‌های تفریحی برای گذراندن ماه عسل زوج‌هایی است که به هند می‌آیند که شامل سوئیت‌های مبله متناسب با نیاز زوج‌هاست.

اتاق استراحتگاه قایق مشرف به طبیعتی زیبا است. دسترسی آسان و نزدیکی آن به ایستگاه راه آهن Alleppey  به فاصله ۷ کیلومتر و فاصله آن به ایستگاه اتوبوس حدود ۲ کیلومترمی‌باشد و این بدان معنی است که شما مجبور نیستید بیشتر وقت خود را صرف راه کنید.

 

۴ مقصد برای تعطیلات خانوادگی در هند

 

هزینه هر شب اقامت در قایق Minar De Lake حدود ۲۸۵۰۰ روپیه هند است.



۲- قایق‌های تفریحی رودخانه فرار River Escapes Houseboat

قایق‌های تفریحی River Escapes Houseboat یکی از بهترین‌ها برای گذران ماه عسل در هند است. وقتی در دهکده‌های مجاور گشت و گذار می‌کنید، با خانواده‌های محلی ملاقات کنید، بهترین کیفیت کشت برنج را ببینید و بهترین سوئیت‌ها با تهویه مطبوع را که گزینه‌های یک اتاق، دو و سه اتاقه دارند را تجربه کنید و عاشق شوید. همچنین ماهیگیری و پیاده‌روی یکی از کارهای مورد علاقه گردشگران این منطقه است.

 

 

هزینه هر شب اقامت در قایق River Escapes Houseboat  حدود ۲۲۰۰۰ روپیه هند است.



۳- کروز ساحل اسپایسی  Spice Coast Cruises

با قایق‌های Spice Cruises Coast روستاهای حاشیه‌نشین، بهترین سواحل را در امتداد مالابار و روش زندگی بومی در ساحل را خواهید دید. مسافرت با ناهار بر روی یک قایق تفریحی و گشت و گذار در سواحل، این قایق‌های ماه عسل در Alleppey را به محبوب‌ترین قایق‌ها برای زوج‌ها تبدیل کرده است. همچنین شما می‌توانید بر روی این قایق‌ها، جلسات یوگا، تور معابد ، تور فلور و جانوران ماراری را نیز داشته باشید.

 

۵ نکته مهم برای کسانی که اولین بار است به هند سفر می‌کنند

 

هزینه هر شب اقامت در قایق Spice Cruises Coast حدود ۲۲۰۰۰ روپیه هند است.

 

۴-کروز ولکام، اقامتی لوکس در میان آب‌های آلپی Welcome Cruise

بهترین خوشامدگویی را در Welcome Cruise ، یک قایق تفریحی کامل ماه عسل در Alleppey خواهید داشت که برای زوج‌های تازه متاهل که به دنبال ایجاد سفرهای عاشقانه خود هستند، تدارک دیده شده است. عبور از کانال‌های داخلی منتهی به اقیانوس بزرگ، تجربه‌ای عاشقانه و کامل در تاریخ رویایی زندگی شما را تضمین می کند.

قایق‌های چوبی سازگار با محیط زیست کروز، همه از بامبو، طناب‌های الیاف نارگیل و فرش‌های کوآر ساخته شده‌اند که ظاهری روستایی با تمام ظرافت به خانه‌های قایقی می‌دهد. با اقامت در این منطقه می‌توانید تفریحاتی چون قایقرانی و استفاده از قایق موتوری داشته باشید.

 

 

هزینه هر شب اقامت در قایق Welcome Cruise حدود ۱۹۰۰۰ روپیه هند است. 

 

۵- تجربه‌ای متفاوت و عاشقانه در کروز رنگین کمان Rainbow Cruises

از تورهای روزانه در قایق‌های کوچک گرفته تا گشت و گذار در دهکده‌های کوچک در نزدیکی آلپی ، اقامت در کروز رنگین‌کمان می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های عاشقانه شما باشد. از نشستن بر روی صندلی با میز مخصوص به خود مشرف به چشم‌انداز پانوراما از تالاب‌های مشهور منطقه به همراه تنوع زیستی بی نظیر کرالا لذت ببرید.
این خانه‌های قایقی تفریحی دارای ستاره‌های طلایی مجهز به تمام ویژگی‌های ایمنی و لوکس هستند و باعث افتخار منطقه کرالا محسوب می‌شوند. آنها حدود ۱۰۰ متر طول دارند و اقامت و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای زوج‌ها و گردشگران ارائه می‌دهند.

 

جاذبه‌های عجیب و طبیعت زیبای هند

 

هزینه هر شب اقامت در قایق Rainbow Cruises حدود ۱۵۰۰۰ روپیه هند است.

۰۸ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران