بهترین بوتیک هتل‌های هانوی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین بوتیک هتل‌های هانوی

بهترین بوتیک هتل‌ها در هانوی از هتل‌های عادی متمایزند، اتاق‌های راحت با ایده‌های طراحی اصیل، خدمات شخصی‌سازی و امکانات گسترده‌ای برای یک تجربه اقامت فراموش نشدنی دارند. هانوی شهری فوق‌العاده و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار است، جایی که معماری جذاب استعماری، گالری‌های هنری، بوتیک‌های مد روز، بازارهای خیابانی، مراکز خرید شیک و معابد بودایی در فاصله‌هایی نزدیک به یکدیگر قرار دارند که می‌توان پیاده رفت . بهترین انتخاب‌های ما از هتل بوتیک‌ها در هانوی را، با توجه به انواع بودجه و مزیت‌ها، در زیر مشاهده کنید تا بهترین گزینه را مطابق سلیقه و تاریخ سفر خود با تور ویتنام  پیدا کنید.

 

هتل اپریکات

با اقامت در هتل اپریکات در هانوی (هوان کیم)، از کلیسای جامع سنت جوزف پای پیاده ۴ دقیقه و از تئاتر عروسکی آبی تانگ لانگ ۸ دقیقه فاصله دارید. امکانات رفاهی شامل دسترسی به اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور است. این هتل دارای ۳ سالن گردهمایی برای رویدادها نیز هست. به علاوه پارکینگ محدود در محل موجود است. فضای داخلی بسیار مجلل و چشمگیر است و امکانات رفاهی متنوعی مثل استخر روباز هم برای مهمانان تدارک دیده شده است.

 

 شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

هتل اپریکات

 

آدرس: 136 Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 3828 9595

 

بوتیک هتل گلدن سیلک

بوتیک گلدن سیلک در جاده ابریشم قرار گرفته و که به ۱۲۰ فروشگاه خود معروف است که اکثر آن‌ها نیز انواع مختلف پوشاک و اجناس ابریشمی می‌فروشند. این هتل تنها سه دقیقه با دریاچه هوان کیم پیاده فاصله دارد که یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های موجود در محله قدیمی هانوی شناخته می‌شود. با داشتن پنج سبک متفاوت اتاق، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اتاق‌های معمولی شامل امکانات اولیه هستند؛ یک وان و دوش، میز، فضای نشیمن و تختخواب. در حالی که سوئیت‌ها شامل امکانات بیشتری از قبیل مینی یخچال، بالکن و روزنامه‌های روزانه هستند، و سوئیت‌های مجلل بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

 بوتیک هتل گلدن سیلک

 

آدرس: 109 – 111 Hàng Gai, Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 3928 6969

 

هتل بوتیک دمسلز هانوی

با اقامت در هتل بوتیک دمسلز هانوی، در فاصله ۵ دقیقه‌ای از تئاتر عروسکی آبی تانگ لانگ و دریاچه هوان کیم، در مرکز هانوی خواهید بود. امکانات رفاهی شامل خدمات خشکشویی و لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به چندین زبان است. یک شاتل از فرودگاه به هتل با هزینه اضافی به (۲۴ ساعته) نیز ارائه می‌شود.

 

 برای سفر به ویتنام به چقدر پول نیاز دارید؟

 هتل بوتیک دمسلز هانوی

 

آدرس: 37 Phố Gia Ngư, Hàng Bạc, Hoàn Kiếm, Hà Nội 10000, Vietnam

تلفن: +84 24 2228 8686

 

بوتیک هتل چرچ هانگ گای

بوتیک هتل چرچ در خیابان هانگ گای واقع شده، که در هانوی خیابان ابریشم به حساب می‌آید. مکان این هتل امکان دسترسی آسان به ۱۲۰ فروشگاه مختلف در خیابان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. فروشگاه Cu Thanh و Hoa Silk انواع لباس‌های ابریشمی می‌فروشند. و این هتل از چندین کافه مثل Sinh Cafe فاصله زیادی ندارد.  همچنین چندین نقطه شبانه در این نزدیکی وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن برای تجربه فرهنگی بهتر استفاده کنند. اتاق‌های بوتیک هتل چرچ بسته به اینکه در چه طبقه‌ای باشید مشرف به شهر یا خیابان اصلی‌اند. اتاق‌ها، در صورتی که مهمان‌ها مایل به بیرون رفتن نباشند، مجهز به یک چای و قهوه ساز، مینی بار و ناهارخوریِ داخل اتاق هستند. شما می‌توانید به جای رفتن به تفریحات شبانه و کافه‌گردی در اطراف به کلاس آشپزی، تور دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خود هتل ملحق شوید.

 

 بوتیک هتل چرچ هانگ گای

 

آدرس: 95 Hàng Gai, Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 3933 4568

 

بوتیک هتل چرچ هانگ ترونگ

با اقامت در بوتیک هتل چرچ هانگ ترونگ، پای پیاده فقط ۵ دقیقه از کلیسای جامع سنت جوزف و ۷ دقیقه از تئاتر عروسکی آبی تانگ لانگ در هانوی فاصله خواهید داشت.  امکانات رفاهی شامل دسترسی به اینترنت رایگان، پذیرش اتاق و تحویل اتاق فوری است. یک شاتل از فرودگاه به هتل با هزینه اضافی (۲۴ ساعته) نیز ارائه می‌شود که می‌توانید درخواست کنید تا با هماهنگی قبلی دنبال شما بیاید. برای اوقات فراغت می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و به گردش بروید.

 

 قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام 

 بوتیک هتل چرچ هانگ ترونگ

 

آدرس: Hoan Kiem District, Vietnam

تلفن: +84 24 3928 9955

 

بوتیک هتل سیلک پث هانوی

با اقامت در بوتیک هتل سیلک پث هانوی در هانوی (هوان کیم) ، از دریاچه هوان کیم چند قدمی و ۷ دقیقه  پای پیاده از خانه اپرای هانوی فاصله خواهید داشت. امکانات رفاهی شامل یک بیزینس سنتر ۲۴ ساعته، پذیرش فوری و روزنامه‌های رایگان در لابی است. یک شاتل از فرودگاه به هتل با هزینه اضافی به صورت (۲۴ ساعته) ارائه داده می‌شود. به علاوه شما می‌توانید در رستوران هتل با نمای زیبای شهر از خوردن غذا لذت ببرید.

 

 بوتیک هتل سیلک پث هانوی

 

آدرس: 21 Hàng Khay, Tràng Tiền, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 3938 5555

 

بوتیک هتل چرچ نها تو

بوتیک هتل‌های چرچ گروهی از هتل‌های تازه ساخته و نوسازی شده هستند که مهمان نوازی ویتنامی را با استانداردهای بین‌المللی و خدمات ممتاز ترکیب کرده‌اند. هر هتل ترکیبی منحصر به فرد از سبک معاصر، ویژگی‌های بی‌نظیر و زیبایی نابی دارد که باعث می‌شود هتل‌ها  مکانی مناسب برای اقامت همه گردشگران در هانوی باشند. بوتیک هتل‌های چرچ توسط H&K Hospitality اداره می‌شوند که به سرعت در حال گسترش شرکت هتل‌داری، با دفتر مرکزی مستقر در هانوی ویتنام، دفاتر دیگر در شهر هوشی مین و پاریس است. این شرکت در حال حاضر تعدادی هتل را در بعضی از مناطق کشور مدیریت می‌کند.

 

 ۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام 

 بوتیک هتل چرچ نها تو

 

آدرس: 9 Nhà Thờ, Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 6287 4035

 

بوتیک هتل و آبگرم هانوی

بوتیک هتل هانوی وان ترکیب یکپارچه‌ای از مدرنیته ناب و سبک سنتی شرقی است، جایی که فرهنگ باستان ویتنامی و زندگی قرن بیست و یکم با هماهنگی بسیاری ترکیب می‌شود. این هتل در مرکز محله شلوغ قدیمی هانوی واقع شده است، در میان محله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها. فرودگاه بین‌المللی "نوا به" زیر یک ساعت با هتل فاصله دارد و این گزینه عالی برای کسانی است که از طریق هوایی سفر می‌کنند. بازار شبانه معروف هانوی فقط یک دقیقه پای پیاده، و سایر مکان‌های دیدنی مانند دریاچه هوان کیم و تئاتر عروسکی آبی تنها ۷ دقیقه پای پیاده فاصله دارد. محیط زیبای مستعمراتی و امروزی بی‌عیب و نقص، دکوراسیون ۵۶ اتاق شیک موجود در بوتیک هتل هانوی وان را در یک قاب کلی خلاصه می‌کند.

 

 بوتیک هتل و آبگرم هانوی

 

آدرس: 7 Ngõ Gạch, Hàng Buồm, Hoàn Kiếm, Hà Nội 10000, Vietnam

تلفن: +84 24 3933 2288

 

بوتیک هتل لوتوس هانوی

اقامت در بوتیک هتل لوتوس هانوی شما را در قلب هانوی، در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از موزه زندان هوآ لو و کلیسای جامع سنت جوزف قرار می‌دهد. امکانات رفاهی شامل خدمات خشکشویی و لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به چند زبان است. با هزینه اضافی، مهمانان می‌توانند از یک شاتل رفت و برگشت فرودگاه (۲۴ ساعته) و یک سرویس از ایستگاه قطار استفاده کنند. شما می‌توانید مادامی که در هتل هستید وقت‌تان را با کلاس آشپزی پر کنید و یا به تور دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی هتل ملحق شوید.

 

   از جنگل‌های مانگرو تا بازارهای متفاوت ؛ ۵ گردش یک روزه از هوشی مین

 هتل لوتوس هانوی

 

آدرس: 2 Hội Vũ, Hàng Bông, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 3257 5999

 

بوتیک هتل اچ‌ام هانوی

با اقامت در بوتیک هتل HM هانوی در هانوی (هوان کیم)، از تئاتر عروسکی آبی تانگ لانگ و دریاچه هوان کیم چند قدم فاصله دارید. امکانات رفاهی شامل یک بیزینس سنتر، روزنامه‌های رایگان در لابی و خدمات خشکشویی و لباسشویی است. شاتل رفت و برگشت فرودگاه با هزینه اضافی (۲۴ ساعته) نیز ارائه می‌شود. به جز اتاق‌های لوکس و کامل در هتل امکانات و ویژگی‌هایی برای سرگرمی شما در نظر و تدارک دیده شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما در اینجا می‌توانید از اجرای موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، تور فرهنگی، تور دوچرخه‌سواری، تور پیاده‌روی، سرگرمی عصرگاهی، و زمین گلف لذت ببرید.

 

  هانوی یا هوشی مین ؛ اول باید از کدام دیدن کرد؟

 بوتیک هتل اچ‌ام هانوی

 

آدرس: 3 Hàng Dầu, Hàng Bạc, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000, Vietnam

تلفن: +84 24 3266 8586

۱۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران