۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که سالانه از هزاران هزار مسافر میزبانی می‌کند. شهری که نه تنها جاذبه‌های طبیعی گردشگری در دور و اطرافش دارد بلکه پر از جاذبه‌های مصنوعی نیز می‌باشد. شهری که بهترین بازارها و مرکزخریدهای ایران را در خود دارد و در بهترین رستوران‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود. در سفرتان با تور مشهد اگر به دنبال هتل‌هایی با کیفیت برای اقامت‌های خانوادگی و دوستانه هستید همراه ما باشید تا ۶ هتل آپارتمانی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هتل آپارتمان اسپینو

اسپینو یک هتل تازه تاسیس است که ۳۸ واحد اقامتی با امکاناتی مناسب دارد. هتلی در ۸ طبقه که هرکدام از اتاق‌ها و سوئیت‌هایش به یک سیستم صوتی و تصویری مناسب مجهز هستند. هتلی که در رستورانش علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین‌المللی نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. هتلی که در طبقه ششم خود یک کافی شاپ معروف برای سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کنار انواع دسرهای خوشمزه را دارد. هتلی که سونا و جکوزی دارد و در اتاق‌هایش به مهمانانش اینترنت ارائه می‌دهد. هتلی واقع شده در خیابان هفده شهریور، ابتدای خیابان عنصری شرقی.

 

 راهنمای گردش ۲۴ ساعته در مشهد

هتل آپارتمان اسپینو


۲- هتل آپارتمان ملل

در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از حرم، هتل آپارتمانی قرار دارد که در سال ۱۳۸۲ مورد بازسازی قرار گرفته است و از همان زمان تا به امروز به عنوان یکی از واحدهای نمونه گردشگری و اقامتی از طرف سازمان میراث فرهنگی کشور به حساب می‌آید. هتلی که آپارتمان‌های تک خواب، دو خواب و سه خوابه دارد و یکی از بهترین مکان‌های مشهد برای اقامت معلولان به حساب می‌آید. چرا که امکانات لازم برای اقامت آنها را فراهم آورده است. هتلی که سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارد و همین امر سبب شده است در زمستان و تابستان یک مکان عالی برای اقامت باشد. هتلی واقع شده در میدان بیت‌المقدس، خیابان امام رضای یک.

 

هتل آپارتمان ملل


۳- هتل آپارتمان نیکا

هتلی عالی در مجاورت حرم برای آنهایی که در سفرشان به مشهد می‌خواهند در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به حرم قرار داشته باشند. هتلی که برای افراد مسن بسیار عالی به حساب می‌آید. چرا که این افراد به راحتی می‌توانند به حرم مراجعه کنند. هتلی که یک رستوران ۲۴ ساعته دارد. بنابراین مهمانانش هیچگاه گرسنه نمی‌مانند. هتلی که خدمات تور و باربری دارد و همین امر سبب شده است کیفیت خدماتش نسبت به خیلی دیگر از هتل‌ها بیشتر باشد. هتلی که در خیابان امام رضا، چهارراه دانش و خیابان شهید حنایی ۶ واقع شده است.

 

 ۹ سوغاتی مشهور خراسان که در سفر به مشهد می‌توانید آنها را خریداری کنید

هتل آپارتمان نیکا


۴- هتل آپارتمان فاخر

در فاصله ۳ کیلومتری از حرم، هتلی در سال ۱۳۹۴ در شهر مشهد تاسیس شده است که امروزه یکی از هتل‌های تازه ساز و بسیار تمیز این شهر به حساب می‌آید. هتلی در ۱۰ طبقه که هم مناسب اقامت‌های خانوادگی است و هم مناسب اقامت‌های مجردی. هتلی که ظرفیت نهایی آن ۲۴۰ نفر است. هتلی که صبحانه‌ی رایگان برای مهمانانش سرو می‌کند و یک رستوران خوب در خود دارد. هتلی که تهویه مناسب، سالن خشکشویی، پارکینگ و سالن همایش دارد و هزینه‌ی هرشب اقامت در آن نسبت به تعداد زیادی از هتل‌های دیگر این شهر مناسب و مقرون به صرفه است. هتلی واقع شده در خیابان امام رضا ۴۸، نبش چهارراه اول. در سفرتان به مشهد اگر جوان هستید و با اینکه اندکی از حرم دور باشید مشکلی ندارید به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

هتل آپارتمان فاخر


۵- هتل آپارتمان پاویون

پاویون یکی از هتل‌های معروف در میان زائران است. چرا که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از حرم واقع شده است و امکانات مناسبی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که برای معلولان جسمی و حرکتی امکانات خوب جهت داشتن اقامتی عالی فراهم آورده است. هتلی که در خود یک سالن همایش دارد و در تمامی اتاق‌هایش سیستم تصویری مناسبی دارد. هتلی که به مهمانانش خدمات شبانه روزی ارائه می‌دهد و در خیابان امام رضا ۸ ، نبش چهارراه سوم واقع شده است.

 

 ۱۰ نقطه‌ی دیدنی و مهم مشهد از نگاه سایت کالچر تریپ 

 هتل آپارتمان پاویون


۶- هتل آپارتمان شارین

یک هتل آپارتمان نسبتا مشهور با یک معماری نسبتا جذاب در ۶ طبقه. هتل آپارتمانی که مسافران خاص خودش را دارد و از آنها با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. هتل آپارتمانی که در رستورانش بهترین غذاهای ایرانی را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. هتل آپارتمانی که خدمات خانه‌داری‌اش مناسب است و همین امر سبب رفاه حال مهمانانش شده است. هتل آپارتمانی که در خود یک کافی شاپ نیز دارد و در خیابان دانش شرقی ۲۱، نبش امام رضا ۳ واقع شده است.

 

هتل آپارتمان شارین

۳۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران