۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای گرجستان است که در تمامی روزهای سال میزبان بی‌شمار گردشگر است. شهری بندری و ساحلی با مردمانی خونگرم. شهری که میزبان تعداد زیادی از فستیوال‌های گرجستان است و روزهای تابستانی به یکی از شلوغ‌ترین نقاط گرجستان تبدیل می‌شود. شهری که در خود هتل‌های لوکس زیاد دارد اما اگر اهل کمپ‌زدن در طبیعت گرجستان نیز هستید این شهر یکی از نقاط مناسب گرجستان به حساب می‌آید. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها که با رفتن به آنها می‌توانید تجربیات عالی پشت سر بگذارید. در سفرتان با تور گرجستان به باتومی اگر می‌خواهید غذاهای حلال سفارش بدهید و نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۴ رستوران معروف این شهر برای سفارش انواع غذاهای حلال را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران Spice Garden

یک رستوران عالی که با رفتن به آن هم می‎‌توانید غذاهای گوشتی حلال سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای گیاهی درجه یک گرجستان . رستورانی که اصالتی هندی دارد و غذاهایی تند و تیز. رستورانی که همه روزه برای نوش جان کردن دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که جدای از غذاهای هندی، غذاهای گرجی، ترکی و پاکستانی نیز زیاد می‌توانید در آن بیابید و سفارش بدهید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاها پذیرایی می‌کند. رستورانی که قیمت‌ غذاهایش مقرون به صرفه است و همین امر سبب شده است مشتریان زیادی داشته باشد. در سفرتان به باتومی اگر هوس غذاهای گوشتی درجه یک به دل‌تان زد و خواستید غذاهای حلال نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران حداقل برای نوش جان کردن یک وعده غذایی تشریف ببرید.

 

Spice Garden


نشانی: Sherif Khimshiashvili St., 16 Sea side sector 7, building 058, Batumi 6015 Georgia


۲- رستوران Mecca

اگر به غذاهای عربی علاقه‌مند هستید باید بدانید این رستوران یکی از معروفترین رستوران‌های باتومی به حساب می‌آید که برای نوش جان کردن این غذاها می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که انواع کباب‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید. رستورانی که غذاهایش حلال است و همین سبب شده است بسیار مورد استقبال ایرانی‌ها قرار گیرد. رستورانی که جدای از غذاهای عربی، سراغ غذاهای ترکی را نیز می‌توانید از منوی آن بگیرید. رستورانی که کباب ترکی‌هایش را زیاد سفارش می‌دهند. رستورانی که قیمت غذاهایش مقرون به صرفه است و اگر با بودجه محدود نیز به باتومی سفر کرده باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

Mecca

 


نشانی: ۳۰ Kutaisi St, Batumi, Georgia


۳- رستوران karabak

آنهایی که عاشق غذاهای ترکی و انواع مختلف کباب‌های گوشتی هستند باید بدانند این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های حلال باتومی است که می‌توانند به آن مراجعه کنند. رستورانی که کباب‌هایش در میان گردشگران بسیار معروف است. رستورانی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و زیاد با استقبال روبه‌رو می‌شود. اگرچه منویش چندان متنوع نیست. در سفرتان با تور باتومی به شما توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن یک ناهار پرکالری گوشتی حلال به این رستوران مراجعه کنید.

 

هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان

karabak


نشانی: Chavchavadze 39 across the street from TBC Bank headquarters art deco building, Batumi Georgia


۴- رستوران Red Chilies

اگر علاقه‌مند به غذاهای تند و تیز هستید در سفرتان به باتومی می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. یک رستوران هندی درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای گوشتی را حلال سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که منوی متنوعی دارد و همین امر سبب شده است بسیار مورد توجه گردشگران باشد. رستورانی که غذاهایش محدود به آسیای میانه نمی‌شود و غذاهای خوب دریایی آسیای شرقی را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که قیمت غذاهایش نسبتا مناسب است و غذاهای مختلف را درحالیکه مقرون به صرفه هستند می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که خیلی بزرگ و یا با تزئینات خاص و پیچیده نیست بلکه بسیار ساده است و در این سادگی تلاش دارد بسیار صمیمی باشد. در سفرتان به باتومی اگر مشکل گوارشی دارد و یا معده‌های حساسی دارید رفتن به این رستوران را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. چرا که خدایی ناکرده ممکن است این حساسیت با غذاهای تند کار دست‌تان دهد و سفر به این شهر را به کامتان تلخ کند.

 

 ۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

Red Chilies


نشانی:۳۱/۳۷ Lermontovi Street Opposite to Tbilisi State Medical University, Batumi 0186 Georgia

۱۵ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران