۷ مکان کم‌تر شناخته شده در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ مکان کم‌تر شناخته شده در فیلیپین

با بیش از ۷ هزار جزیره، فیلیپین نقاط کم‌تر شناخته شده‌ی زیادی دارد که دیدن آن‌ها برای کسانی که بیش از یک بار به این کشور سفر می‌کنند، حتما پیشنهاد می‌شود. مسیرهایی در دل طبیعت دلربای فیلیپین که مختص ماجراجویان است. چه تنها با تور فیلیپین سفر می‌کنید چه همراه عزیزتان، حتما یک بار هم که شده دل به دریا زده و به یکی از این نقاط پیشنهادی ما بروید.


جزایر Caramoan

خارج از دید سیل گردشگرانی که به فیلیپین می‌رود، جزایر Caramoan را باید آخرین سنگر بهشتی به شمار آورد، که هنوز گردشگران آن را کشف نکرده‌اند و سکوت و آرامشش واقعا دلپذیر است. اگر به دنبال بهترین سواحل با شن‌های سفید در فیلیپین می‌گردید، اگر می‌‌خواهید زیبایی زندگی دریایی را به بهترین شکل تجربه کنید، حتما از این جزایر زیبا دیدن نمایید. نکته دیگر اینکه اگر اهل فیلم‌برداری و ساخت کلیپ‌های طبیعت گردی باشید، جزایر Caramoan یکی از بهترین نقاط فیلیپین برای به پرواز در آوردن درون و گرفتن تصاویر هوایی و همچنین تصویر برداری در سواحل است.

 

 جزایر Caramoan


قله Osmena

این قله در جزیره‌ی معروف سبو قرار دارد، اما به واسطه مسیر کوهپیمایی که دارد، گردشگران زیادی که به این جزیره می‌روند، خیلی از این قله دیدن نمی‌کنند. چیزی که در این نقطه از فیلیپین خواهید دید، نمایی بسیار زیبا از جزیره است. یک نمای رویایی که تپه‌ها و قله‌های سرسبز را در قله به رختان خواهد کشید. مسیر رفتن به این قله در بازگشت از کنار آبشاری معروف به نام کاواسان می‌گذرد که گردش یک روزه‌ی شما به این منطقه را تکمیل خواهد کرد.

 

 زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره 

 قله Osmena


جزیره APO

این جزیره‌ خیلی کوچک و البته بسیار زیباست و تنها ۷ کیلومتر از جزیره‌ی نگروس که از معروف‌ترین و زیباترین جزایر فیلیپین است، فاصله دارد. تعداد کمی در سال از این جزیره دیدن می‌کنند اما دیدنی‌های زیادی در این جزیره وجود داشته که سفر به آن را به یکی از بهترین تجارب شما از سفر به فیلیپین بدل می‌کند. کل جزیره حدود ۱۲ هکتار است و دور تا دور آن را می‌توانید پیاده طی کنید و برای یک گردش یک روزه از نگروس بسیار ایده‌آل است.

 

 جزیره APO


کوه Pinatubo

اگر چه رفتن به کوه Pinatubo خیلی آسان نیست، اما وقتی به بالای آن می‌رسید، با یک برکه در وسط کوهستان مواجه خواهید شد که زیبایی منحصر به فردی دارد. مسیر رفتن به این کوه نیز بسیار جذاب و زیباست و البته برای رفتن نیز مسیرهای مختلفی دارد که برای کسانی که نمی‌خواهند سختی زیادی ببینند، مسیر ساده و قابل انجام وجود دارد.

 

 کوه Pinatubo


پارک و پل طبیعی Sohoton

در کشوری که مملو از شگفتی‌های طبیعی است، پل طبیعی سوهوتون که در پارکی طبیعی به همین نام واقع شده، به واقع یک زیبایی منحصر به فرد است. این پارک و پل آن به واسطه رود سوهوتون به این نام صدا زده می‌شود و دور تا دور آن را نیز فضایی سبز و بسیار زیبا شکل داده است. تورهایی برای رفتن به این مکان ترتیب داده می‌شود که مسیر خاکی با جیپ بوده و سپس با کایاک می‌توانید از پل و جاهای دیگر دیدن کنید.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 پارک و پل طبیعی Sohoton


جزیره Siquijor

این جزیره‌ی کوچک جدا از زیبایی خاصی که دارد، جایگاهی متفاوت نزد محلی‌ها دارد. محلی‌های فیلیپین اعتقاد دارند که که این جزیره جایگاهی برای جادو است و این موضوع را نیز بسیار جدی می‌گیرند. Siquijor بین دو جزیره‌ی بسیار محبوب سبو و بوهول واقع شده است و به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. برای گردشگران، این مکان جاذبه‌های بسیاری دارد که از سواحل درخشان آغاز شده و به یک آبشیار بی‌نهایت جذاب ختم می‌شود. در بخش جنوبی جزیره یک رستوران و چند فروشگاه نیز وجود دارد که می‌توانید در آن عروسک‌های جادویی و ورد واین‌ها بخرید.

 

  بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 جزیره Siquijor


جزیره Kinatarcan

یکی دیگر از جزایر کوچک اما بسیار زیبای فیلیپین که کم‌تر شناخته شده است و در ۲۵ کیلومتری سبو واقع شده است و می‌توان به راحتی دست پیدا کرد. این جزیره یک آبگیر جادویی دارد که از جمله زیباترین نقاط طبیعی فیلیپین است و سواحل آن نیز همچون بسیاری دیگر از جزایر کوچک و بزرگ فیلیپین، دارای شن‌های پودری و سفید است و آب شفاف و دیدنی دارد.

 

 جزیره Kinatarcan

۰۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران