۴ شهر زیبای تایلند برای سفرهای عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۴ شهر زیبای تایلند برای سفرهای عاشقانه

به صورت معمول سفر با تور تایلند برای افراد مجرد و اهل تفریح و هیجان شناخته شده است. قصد داریم در این متن شهرهایی از تایلند را به شما معرفی کنیم تا اگر خواستید سفری عاشقانه را آغاز کنید بدانید به کدام مناطق بروید و سفری رمانتیک و خاطره انگیز بسازید. افراد زیادی با تور تایلند برای دیدن سواحل زیبا و کوه‌ها و جنگل‌های سبز به این سرزمین سفر می‌کنند.

گاهی یک نفر می‌خواهد معشوقش را به دور دست‌ها ببرد و خوشحالی را در چشمان او تماشا کند. گاهی افراد برای ماه عسل به شهرهای دیگر سفر می‌کنند. حتی برخی مراسم عروسی خود را در مناطق خاص برگزار می‌کنند. بعضی اوقات نیز شما به تنهایی می‌خواهید مکانی برای آرامش بیابید و در آنجا از مناظر لذت ببرید. در هر صورت می‌توانید به شهرهایی از تایلند که خدمتتان معرفی می‌کنیم سفر کنید تا خواسته‌تان را به دست بیاورید.


جزایر سیمیلان


سیمیلان، مجمع الجزایر واقع در دریای آندامان و ساحل استان فانگ نگا می‌باشد و از بکرترین سواحل تایلند محسوب می‌شود. در این جزایر شن و ماسه سفید و آب‌های شفافی را خواهید دید که تا چشمتان می‌بیند آبی است.
در این جزایر پرندگان، مارمولک ها و پستانداران کوچکی زندگی می‌کنند که هرگز از تماشایشان سیر نمی‌شوید. اگر اهل شنا باشید، در آب‌های زلال و هوای گرمسیری تنی به آب می‌زنید و خنکای نسیم را بر خود احساس می‌کنید. در صورتی که علاقه‌مند به غواصی هستید، با ماهی‌های رنگارنگ اقیانوس همراه می‌شوید و در میان صخره‌ها شنا می‌کنید و برای خود و همسرتان تجربه‌ای خاص خواهید داشت.

  کو لانتا جزیره‌ای زیبا در نزدیکی کرابی

 

 جزایر سیمیلان


در صورتی که به هیچ کدام از تفریحات علاقه ندارید در ساحل زیبای جزیره دراز بکشید و خیره به افق، از هوای مطبوع تنفس کرده و در آرامش خود از مناظر زیبای آنجا لذت ببرید.


جزایر کو کوت Koh Kut


جزیره کوکوت جزیره‌ای بی‌نهایت زیبا در ساحل ترات در خلیج تایلند است. در این جزیره به دور از شلوغی و هیاهوی شهری، آرامش را در طبیعت بی‌نظیرش لمس خواهید کرد. در این جزیره می‌توانید قایقی اجاره کرده و به جزایر اطراف نیز بروید. حیوانات و مناظر هر کدام را تماشا کنید و لحظات رمانتیکی را برای خود رقم بزنید. در سواحل ماسه‌ای جزیره قدم بزنید و یا از تپه‌ها بالا بروید و آبشارهای زیبایی را در آنجا ببینید.

 

 Koh Kut


اودون تانی


اگر در فصل زمستان قصد سفر به تایلند کرده‌اید، یکی از رمانتیک‌ترین مناطق تایلند که چشم‌انداز خیره کننده و بسیار زیبایی را در این فصل سرد دارد، اودون تانی است. مناظر بی‌نهایت تماشایی، پر از گل‌های نیلوفر صورتی رنگ در دریای لوتوس Talay Bua Deang که سطح آب را پوشانده است و زیبایی خیره کننده‌ای دارد. شما می‌توانید قایقی اجاره کنید و به سمت این دریای سرخ حرکت کنید. مدتی با عشقتان در قایقی که اطرافش را گل نیلوفر احاطه کرده بنشینید و از سکوت عجیب آنجا لذت ببرید و گاه به گاه صدای مرغابی‌ها شما را به فضای موجود بر می‌گرداند. بهترین فصل و پر گل‌ترین زمان دریاچه و دیدنی‌ترین وقت ممکن برای این منطقه در بین ماهای دسامبر تا مارس است. همچنین از اماکن دیدنی نزدیک به آن می‌توان پارک تاریخی Phu Prabhat ، پارک ملی Phu Chong Na Yoi و موزه Ban Chiang (نمایش اشیأ ماقبل تاریخ) را نام برد.

۷ اقامتگاه دنج و رمانتیک کرابی؛ شهر سفرهای عاشقانه

 

  اودون تانی ایسان


چیانگ مای


چیانگ مای پایتخت شمالی تایلند به حساب می‌آید. چیانگ مای به مناظر زیبا، جنگل‌های با شکوه و کوه‌‌هایش محبوب است. اکثر مواقع افراد برای گردش و تفریح به این استان سفر می‌کنند. شما هم اگر زوج ماجراجویی هستید و به تفریحات هیجان‌انگیز و بالابردن آدرنالین علاقه دارید، با سفر به اینجا می‌توانید از سرگرمی‌هایی مانند زیپ لاین، کوهنوردی و قایق سواری لذت ببرید. در جنگل پیاده‌روی کنید و از کوه‌ها بالا بروید و آبشارهای زیبایی را کشف کنید و شهر را از ارتفاعات تماشا کنید.

 ۱۰ غذای خوش‌طعم و جادویی تایلند 

 

 چیانگ مای

 

به هنگام قدم زدن در شهر نیز ممکن است ساختمان‌هایی مانند Wat Phra Singh برایتان جذاب و دیدنی باشند. در هر صورت گشت و گذار در چیانگ مای تجربه‌ای متفاوت برایتان خواهد بود.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران