معرفی سینما آپولو در شهر بندری باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی سینما آپولو در شهر بندری باتومی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای گرجستان است که طبیعت‌گردان عاشق آن هستند. شهری کهن و بندری که لحظاتی عاشقانه را می‌توان در آن ساخت و ثبت کرد. شهری که یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماه عسل به حساب می‌آید. شهری که بهترین رستوران‌های گرجستان را در خود دارد و امکانات رفاهی و تفریحی‌اش از بهترین‌ها در منطقه به حساب می‌آیند. شهری که می‌شود نسبتا ارزان به آن سفر کرد و برای هر تعطیلات کوتاه مدتی روی آن حساب ویژه باز کرد. در سفرتان با تور گرجستان به باتومی اگر به فکر یک تفریح متفاوت هستید همراه ما باشید تا سینما آپولو این شهر یکی از برترین سینماهای گرجستان را خدمتتان معرفی کنیم.


سینما آپولو


آپولو قدیمی‌ترین سینمای شهر به حساب می‌آید که در سال ۱۹۱۱ میلادی تاسیس شده است. سینمایی که فیلم‌های بزرگ تاریخ سینما در آن اکران شده است. فیلم‌هایی از سینمای هالیوود گرفته تا همینطور از سینمای کمونیستی شوروی. فیلم‌هایی از همشهری کین گرفته تا رزمناو و پوتمکین. فیلم‌هایی که انگار صدا و حال و هوایشان امروز همچنان در سالن این سینما پیچیده است. سینمایی که در سال ۲۰۱۱ به مناسب صدا سالگی‌اش مورد بازسازی قرار گرفته است و تمام تجهیزات صدا و تصویر درجه یک دنیا به آن اضافه شده است.

 

  هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان 

 

سینما آپولو

 

 

سینمایی که با رفتن به آن می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت مشاهده کنید. مهمترین امکانات و تجهیزات این سینما به شرح زیر هستند:

  1.  پرده عریض: پرده این سینما از به روزترین پرده‌های نمایش به حساب می‌آید که توانایی به نمایش گذاشتن فیلم‌های اسکوپ را نیز دارد و همین امر سبب شده است تماشای فیلم‌های وسترن در این سینما یک حال و هوای متفاوت و عالی داشته باشد.
  2.  امکانات پخش سه بعدی: امروزه فیلم‌های جذابی در سراسر جهان به صورت سه بعدی ساخته می‌شوند که تماشای‌شان به همین صورت یک تجربه فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. در سفرتان با تور باتومی باید بدانید این امکان برای شما فراهم آمده است تا این فیلم‌ها را به صورت سه بعدی تماشا کنید و برای همیشه یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از این سینما با خوتان داشته باشید.
  3.  سیستم صدای دالبی: سیستم صدای این سینما از به روزترین سیستم‌های صوتی به حساب می‌آید که می‌تواند به صورت عالی فضاسازی کند. سیستمی که تماشای فیلم‌های علمی و تخیلی را در این سینما بسیار هیجان‌انگیز و خاطره ساز می‌کند. سیستمی که برای پخش فیلم‌های ژانر وحشت و جنگی نیز فوق‌العاده عالی است.

 

 معرفی آکوآ پارک باتومی یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی گرجستان 

 

سینما آپولو

 


امکانات جانبی سینما آپولو


در این سینما علاوه بر امکانات فنی که سبب می‌شوند تماشای یک فیلم بسیار جذاب و خاطره‌انگیز باشد، امکانات جنبی دیگری نیز وجود دارد که سبب می‌شود رفتن به این سینما اوقاتی بسیار خوش برای شما بسازد. مهمترین امکانات جانبی این سینما به شرح زیر هستند:

  1. کافه تریا: کافه‌ی این سینما یکی از بهترین کافه‌های باتومی به حساب می‌آید که منوی متنوعی دارد و به شما امکان می‌دهد بهترین نوشیدنی‌های این شهر را سفارش دهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که به قهوه‌ها و پای‌های سیب و دارچینش معروف است و قیمت دسرها و نوشیدنی‌های منویش چندان گران نیست. همین امر سبب شده است این کافه در میان گردشگران شهر باتومی معروف و پرطرفدار باشد.
  2. اینترنت پرسرعت: یکی از خدمات جانبی عالی که این سینما به تماشاگران فیلم‌هایش ارائه می‌دهد، اینترنت پر سرعت رایگان است. با رفتن به این سینما و تهیه بلیت می‌توانید از خدمات مربوط به اینترنت وای‌فای آن استفاده کنید.
  3. نمایشگاه: بیشتر روزهای سال در لابی این سینما نمایشگاه‌های مختلفی از عکاسی و نقاشی برگزار می‌شوند که با رفتن به آن می‌توانید به تماشای دیگر هنرهای شهر نیز بروید. نمایشگاه‌هایی از هنرمندان مشهور گرجستانی که رفتن به این سینما می‎‌تواند شما را با فضای ذهنی هنرمندان گرجی نیز آشنا کند.
  4. اجاره سینما: یکی از مهمترین امکانات این سینما امکان اجاره آن برای یک سانس، یک روز یا چندین روز است. در سفرتان به باتومی اگر علاقه‌مند هستید فیلم دلخواه‌تان را روی پرده این سینما ببینید می‌توانید سینما را برای یک سانس اجرا کنید و از مسئولانش بخواهید هرچیز که دلخواه شماست را پخش کنند. آن چیز دلخواه حتی می‌تواند فیلم نباشد و برای مثال یک مسابقه ورزشی باشد.

 

 ۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

 

سینما آپولو

 


ساعات کار سینما آپولو باتومی


این سینما در تمامی روزهای هفته درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و حداقل هر روز در ۴ سانس مختلف از آنها با فیلم‌های خوب و درجه یک دنیا استقبال می‌کند. درهای این سینما همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی علاقه‌مندان به فیلم باز است. همچنین قیمت بلیت آن برای سانس‌ها و فیلم‌های مختلف متفاوت است اما میانگین قیمت بیلت آن میان ۸ تا ۱۵ لاری است.

۱۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران