هتل ۵ ستاره رودا البوستان برای اقامت خانواده‌ها

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل ۵ ستاره رودا البوستان برای اقامت خانواده‌ها

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیاست که سالانه بی‌شمار مسافر را از سراسر جهان به خودش می‌کشاند. شهری که بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان را در خود دارد و بهترین رستوران‌ها را. شهری که در روزهای تابستانی می‌شود بهترین تفریحات آبی را در آن انجام داد و در روزهای پاییزی و بهاری بهترین تفریحات صحرایی. شهری که تمامی امکانات لازم برای یک تفریح خاطره‌انگیز خانوادگی را در خود دارد. شهری که جاذبه‌های مصنوعی پرشمارش سبب شده است یکی از شهرهای توریستی جهان به حساب آید. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره لوکس برای یک اقامت خانوادگی هستید همراه ما باشید تا هتل رودا البوستان را خدمتتان معرفی کنیم.


رودا البوستان ؛ مناسب سفرهای خانوادگی


در فاصله ۴ کیلومتری از فرودگاه شارجه دبی و در فاصله‌ای نزدیک به ۱ کیلومتر از برج خلیفه، یکی از برترین هتل‌های این شهر واقع شده است که برای اقامت‌های بلند مدت و کوتاه مدت می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتلی ۵ ستاره که یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت‌های خانوادگی در دبی به حساب می‎آید. چرا که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای کودکان دارد و اقامت افراد زیر ۱۱ سال در آن رایگان است. البته اگر نخواهید به ازای آنها تخت به اتاق‌تان اضافه کنید. هتلی که کارکنانش به جز از زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و در نگاه کاربران سایت‌های گردشگری یکی از بهترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید. این هتل در خود ۱۱ گونه اتاق مختلف برای اقامت دارد که هرکدام ویژگی‌های کوچک و بزرگی نسبت به یکدیگر دارند. متفاوت‌ترین اتاق‌های رودا البوستان به شرح زیر هستند:

 

 اقامت در هتل پالم وان اند انلی دبی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه

 

رودا البوستان

 

 

  1.  اتاق کلاسیک تویین: در این گونه از اتاق‌های هتل، دو تخت تکنفره برای اقامت دو نفر تدارک دیده شده است.
  2.  اتاق پریمیوم کینگ: این اتاق یکی از بهترین اتاق‌های این هتل برای اقامت خانواده‌های سه نفره به حساب می‌آید. در این اتاق یک تخت دونفره کینگ وجود دارد و ظرفیت آن را نیز دارد که یک تخت تکنفره به آن اضافه شود.
  3.  سوئیت پریمیوم: در سفرتان با تور دبی اگر زیاد شدن هزینه اقامت‌تان چندان اهمیت ندارد به شما توصیه می‌کنیم در این سوئیت‌ها اقامت کنید. سوئیت‌هایی که یک تخت دونفره کینگ در آنها موجود است و ظرفیت سه تا چهار نفر را نیز دارد.
  4.  اتاق اکسکیوتیو پریمیوم: اتاق‌هایی که مبلمان راحتی در خود دارند و یک تخت دونفره کینگ در آنها موجود است.
  5.  اتاق کلاسیک کینگ: در این اتاق یک تخت دونفره کینگ وجود دارد اما ظرفیت آن را نیز دارد که یک تخت به آن اضافه شود. این اتاق بیشتر به خانواده‌هایی که فرزندان خردسال یا نوزاد دارند برای اقامت پیشنهاد می‌شود.

 

 هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر 

 

رودا البوستان

 


لازم به ذکر است بدانید تمامی اتاق‌های این هتل سرویس حمام لوکس و وان دارند. اتاق‌هایی که تلوزیون صفحه تخت ۴۲ اینچ ، تهویه مناسب، گاوصندوق، دمپایی، سشوار، پرده‌های ضخیم، دستگاه چای ساز، آب معدنی، مسواک و حوله، صابون، شامپو و مواردی از این دسته را دارند. اتاق‌هایی که همگی مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان هستند.

 


امکانات تفریحی رودا البوستان


امکانات تفریحی این هتل همگی لوکس و مناسب خانواده‌ها هستند. رودا البوستان یک استخر بزرگ روباز دارد که در کنار آن می‌توانید آفتاب بگیرید و خوش بگذرانید. همچنین این هتل دو استخر سرپوشیده نیز دارد که یکی مخصوص کودکان و دیگری مخصوص بزرگسالان است. سالن سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات آبی این هتل به حساب می‌آیند. در کنار این موارد، رودا البوستان یک سالن بدنسازی بزرگ با مربیان مجرب نیز دارد که برای تمرین‌های ورزشی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 راهنمای گرفتن تاکسی در دبی

 

رودا البوستان

 


رستوران‌های رودا البوستان


این هتل در خود ۷ رستوران دارد که بوفه‌ی صبحانه آن هر روز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ درهایش برای سرو صبحانه به روی مسافران باز است. جدای از این بوفه، رستوران‌های این هتل به شرح زیر هستند:

 

 

رودا البوستان

 

 

  1.  رستوران بامبودا: در این رستوران می‌توانید غذاهای ژاپنی سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فقط وعده غذایی شام در آن سرو می‌شود.
  2.  رستوران هیباچی: درمدت اقامت‌تان در این هتل اگر به دنبال نوش جان کردن برترین غذاهای بین‌المللی در دبی هستید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید.
  3.  رستوران و کافه گریل رودا: اگر به استیک‌های آمریکایی علاقه‎مند هستید بایدبدانید بهترین استیک‌ها ی دبی را در این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که هر دو وعده غذایی ناهار و شام را برای مهمانانش سرو می‌کند.
  4.  رستوران ماکان: درهای این رستوران برای هر دو وعده غذایی ناهار و شام برای سرو غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان هتل باز است.
  5.  رستوران الماوال: در این رستوران انواع غذاهای سنتی دبی و بین‌المللی برای مسافران هتل و غیر مسافران طبخ و سرو می‌شوند.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران