۱۰ اقامتگاه ساحلی برتر در سواحل ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
۱۰ اقامتگاه ساحلی برتر در سواحل ترکیه

به جز آنکارا و استانبول، خیلی از مسافرینی که با تور ترکیه سفر می‌کنند، در کنار دیدار از مراکز تاریخی به دنبال سواحل استثنایی این کشور زیبا هستند. ترکیه از چند جهت به دریاهای مختلف راه دارد و به همین سبب، زیبایی‌های آن در سواحل مختلف کاملا متفاوت است. برای اینکه بتوانید بهترین بهره را از دریا ببرید، بهتر است در اقامتگاه ساحلی خوبی اقامت داشته باشید که ما قصد داریم بهترین‌ها در تمام ترکیه را در یک پست، یک جا برایتان معرفی کنیم.

 


۱۰- Kempinski Hotel Barbaros Bay، بدروم


این هتل در نزدیکی بدروم، یک مکان بسیار لوکس با محیطی آرامش بخش و جذاب به همراه ساحل اختصاصی در کنار دریای اژه است. امکانات تفریحی آن بسیار عالی است و حتی فعالیت‌هایی از قبیل سواری بر قایق بادبانی یا کلاس‌های غواصی را نیز شامل می‌شود. شما می‌توانید با تور بدروم در این مکان همراه بچه‌های خود به بازی مشغول شوید، در اسکله‌ی اختصاصی‌اش همراه نوشیدنی به استراحت بپردازید و همچنین در سواحل به موج سواری یا کارهای اینچنینی مشغول شوید.

 

۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

Kempinski Hotel

 


۹- Gypsophila Holiday Village، آلانیا


این هتل بسیار جذاب در نزدیکی آلانیا قرار گرفته و با ۴۰۴ اتاق، یکی از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در کل ترکیه به حساب می‌آید. اگر چه فعالیت‌های دریایی که برای مسافران در نظر گرفته کم تعداد هستند، اما اسکله اختصاصی، چندین استخر و امکانات مختلف برای بازی‌های آبی در محیط خود هتل باعث می‌شود که به هیچ وجه از نظر فعالیت‌های تفریحی چیزی کم نداشته باشید. نکات جذاب در مورد Gypsophila Holiday Village بسیار زیاد است، اما از نکات ریزش داشتن بالکن برای تمام اتاق‌ها و منظره‌ی باغ پیش روست.

 

۹ ساحل پنهان اما ارزشمند ترکیه برای تابستانی که در راه است

 

Gypsophila Holiday

 


۸- Hilton Dalaman Resort، ساریگرمه


این هتل برنده چندین جایزه بوده و با محیطی لوکس، ساحل اختصاصی بزرگ و امکانات بسیار عالی، همچون جواهری در ساحل ساریگرمه می‌درخشد. جدا از ساحل و اسکله‌ی اختصاصی، مجموعا ۱۰ استخر سرپوشیده و روباز در این مجموعه وجود دارد و در دریا نیز انواع فعالیت‌های آبی برای مسافران در نظر گرفته شده است. یک اسپای فوق‌العاده در Hilton Dalaman Resort در نظر گرفته شده و همچنین ۲۵ رستوران و مرکز نوشیدنی دارد که چند مورد از آن‌ها جوایز مطرحی در زمینه رستوران اخذ کرده‌اند.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

Hilton Dalaman

 


۷- Royal Wings Hotel، آنتالیا


این هتل در فاصله ۱۸ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و به قدری محبوب است که در ماه‌های پیک سفر با تور آنتالیا ، باید از مدتی قبل جا رزرو کنید تا شاید بتوانید در آن اتاقی برای خود کرایه کنید. Royal Wings Hotel برای سفرهای خانوادگی واقعا عالی است و بچه‌ها به واسطه پارک آبی مجهز آن که شامل ۹ سرسره آبی بزرگ می‌شود واقعا لذت خواهند برد. ساحل در یک قدمی هتل واقع شده و خود هتل تجهیزات بسیاری هم در ۱۸ هکتار فضای کلی مجموعه و هم ساحل برای مسافرانش در نظر گرفته است.

 

۸ ساحل زیبای آنتالیا؛ نگین توریستی دریای مدیترانه

 

Royal Wings

 


۶- Club Belcekiz Beach Hotel، اولودنیز


اگر شب‌ها به این هتل زیبا نگاه بندازید، به واسطه رنگ پردازی زیبایش، همچون رنگین کمانی در ساحل اولودنیز می‌درخشد. این هتل یک بافت بزرگ دارد، یک استخر استثنایی، آمفی تئاتر به سبک باستانی و بسیاری بخش‌های دیگر که باعث شده اتاق‌هایی که اجاره می‌کنید رو به باغ، رو به دریا یا رو به استخر و دریا باشد. چندین رستوران، امکانات ساحلی عالی، امکانات رفاهی و تفریحی کامل در این مجموعه در نظر گرفته شده و در کنار آن‌ها، جشن‌های شبانه و شلوغ روزهای مفرحی را برایتان رقم خواهند زد.

 

 

Club Belcekiz Beach

 


۵- D-Hotel Maris ، مارماریس


جدا از استخر زیبایی که رو به خلیج برایتان در نظر گرفته شده است، D-Hotel Maris جایی عالی برای یک اقامت تفریحی و لوکس در مارماریس است. در این هتل امکانات بسیار خوبی برای تفریحات آبی حتی غواصی و غواصی سطحی در نظر گرفته شده و در محیط جذاب اطراف هتل نیز امکان دوچرخه سواری، پیاده‌روی در طبیعت و کارهای این چنینی است. هتل از نظر امکانات واقعا عالی است و هیچ چیزی کم ندارد، از طرفی رستوران‌‌های عالی، سرویس کامل اسپا و اینترنت رایگان در محیطی لاکچری و بسیار چم‌نواز روزهایی فوق‌العاده در سفر با تور مارماریس برایتان رقم خواهد زد.

 

۶ جاذبه‌ی گردشگری مارماریس؛ شهر زیبای‌های تاریخی ترکیه

 

 

D-Hotel Maris

 


۴- Calista Luxury Resort، آنتالیا


این مجموعه لاکچری در فاصله‌ی کمی از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. یک مجموعه کامل که بیش از نیاز هر مسافری امکانات و تجهیزات دارد. تنها برای مثال می‌توان گفت که Calista Luxury Resort دارای ۵ زمین تنیس که امکان بازی در شب نیز در آن وجود دارد، زمین فوتبال و یک اسپای بسیار بزرگ دارد که سرویس دهی کامل ارائه می‌کند. اتاق‌های لوکس این هتل از نظر طراحی و امکانات در بالاترین سطح قرار دارند و ۱۰ رستوران عالی در کلاس بالا و تنوع بسیار خوب همه‌ی این مجموعه‌ی جذاب را کامل می‌کند.

 

پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا

 

Calista Luxury Resort

 


۳- Royal Dragon Hotel، آنتالیا


"هتل اژدها" یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا از هر لحاظ برای اقامت است. این هتل یک مجموعه تفریحی بزرگ و لوکس است که برای هر سلیقه‌ای چیزی برای عرضه دارد. از انواع استخر‌ها و پارک آبی اختصاصی گرفته تا یک تم پارک کوچک و انواع تفریحات آبی و ساحل اختصاصی، همه چیز در Royal Dragon Hotel برای اقامت بی‌نظیر است. هتل از نظر ظاهر، امکانات، خدمه و هر چیزی که فکرش را کنید در رتبه‌ی بالایی قرار گرفته و از بهترین گزینه‌ها برای سفر خانوادگی به آنتالیا محسوب می‌شود.

 

بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه

 

Royal Dragon

 


2. Barut Lara، آنتالیا


هر سه گزینه اول ما به آنتالیا اختصاص دارد، شهری که مملو از هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و زیبا است و Barut Lara بدون شک یکی از برترین‌های آن‌هاست که به جای ساخت یک محیط تفریحی، بیشتر به دنبال درست کردن یک محیط آرام و لوکس برای سفری آرامش بخش است. این مکان دارای چند استخر، باغ‌های زیبا و یک اسپای بسیار لوکس است و با توجه به فاصله‌ی ۱۰ کیلومتری از فرودگاه، در جایی عالی نیز قرار گرفته است.

 

 

Barut Lara

 


۱- Delphin Diva Premiere، آنتالیا


و در آخر یکی دیگر از هتل‌های عالی آنتالیا که مملو از بازی‌های مختلف و استخر‌های متنوع بوده و با داشتن یک ساحل اختصاصی و اسکله کم‌نظیر روزهایی بسیار عالی را برایتان رقم می‌زند. همه چیز در این هتل بزرگ و جذاب لوکس و دیدنی ساخته شده است، از ساختمان اصلی تا پارک بازی که شامل چرخ و فلک و چند بازی متنوع می‌شود و پارک آبی و فعالیت‌های متنوعی که در دریا برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

 

Delphin Diva Premiere

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 08 دی 1398)

نظرات کاربران