بهترین ریزورت‌های ساحلی در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
بهترین ریزورت‌های ساحلی در ترکیه

سواحل دریای اژه و مدیترانه در ترکیه، مکان‌هایی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات تابستانی هستند. ریزورت‌ها و هتل‌های ساحلی متنوع و لوکسی را در محبوب‌ترین شهرهای ساحلی این کشور نظیر بدروم، داتچا، فتحیه، کمر و بلک خواهید یافت و در نتیجه ممکن است تصمیم گیری برای انتخاب اقامتگاهی مناسب برایتان کمی مشکل شود. این اقامتگاه‌ها عموما امکانات رفاهی و تفریحی بسیار جذابی از جمله تفریحات آبی، مرکز اسپا و حمام ترکی سنتی، رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی و متناسب با هر سلیقه و ذائقه، مرکز تناسب اندام و چشم‌اندازهایی جالب توجه و رویایی به منظره دریا و طبیعت اطراف را برای مهمانانشان در تور ترکیه به ارمغان می‌آورند.

 

 کلوپ ساحلی هیل ساید در ترکیه (Hillside Beach Club)

این ریزورت و کلوپ ساحلی، در یکی از زیباترین خلیج‌های فتحیه واقع شده که دارای ساحلی با پرچم آبی است. در این کلوپ، می‌توانید ورزش‌های آبی و سواری در قایق بادبانی را تجربه کنید، در مدرسه غواصی شرکت نمایید و یا به یک کارگاه هنری بپیوندید. علاوه بر این، برخی از گزینه‌های سرگرم کننده مانند بار استخر و بار ساحلی نیز برای مهمانان تور ترکیه در دسترس هستند.

در رستوران‌های ریزورت نیز از صرف غذاهای لذیذ آشپزخانه ترکی و جهانی لذت خواهید برد. در ضمن اگر غذاهای سبک را ترجیح می‌دهید، گزینه‌های بسیاری را منوی غنی این رستوران‌ها خواهید یافت. گفتنی است صبحانه، ناهار و شام به سبک بوفه آزاد، در این کلوپ ساحلی سرو می‌شوند.

 

زیباترین نقاط ترکیه را بشناسید (بخش اول)

همچنین مهمانان می‌توانند در یکی از اتاق‌های ریزورت که چشم‌اندازی به منظره باشکوه دریا دارد اقامت کنند و یا یکی از اتاق‌های بزرگتر را برای سکونت خانوادگی انتخاب نمایند. این اتاق‌ها، دارای بالکن اختصاصی بوده و هوای تازه و مناظر بی بدیل را به مخاطبانشان هدیه می‌دهند. جالب است بدانید این اقامتگاه، بسیار محبوب افراد مشهور است و یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی ترکیه در سال ۲۰۲۳ به شمار می‌آید.

آدرس: Belen Cad. No:132 Kalemya Koyu, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

 

هیلتون دالامان در ترکیه (Hilton Dalaman)

این اقامتگاه مجلل، تنها ۱۰ دقیقه پیاده از مرکز شهر ساری گرمه فاصله دارد. اینجا یکی از بهترین ریزورت‌هایی است که می‌تواند اقامت خانوادگی را برای مخاطبانش به ارمغان بیارود. در این ریزورت، استخرها و بخش‌های سرگرمی ویژه‌ای برای کودکان وجود دارد. علاوه بر این، تیم انیمیشن، نمایش‌های شگفت‌انگیزی ترتیب می‌دهد که کودکان را مشغول نگه دارند تا والدین آنها بتوانند از وعده‌های غذایی، یا شنا در یکی از ۱۰ استخر و سایر امکانات و گشت و گذار در شهر لذت ببرند. جالب است بدانید این ریزورت، ۲۳ رستوران و بار را در خود جای داده و امکانات شکم گردی را به نحوی رویایی برای مخاطبانش رقم می‌زند.

علاوه بر این، ریزورت دارای مرکز اسپای کاملا مجهز بوده و اقامتی آرامش بخش را ترتیب می‌دهد. در این مرکز، می‌توانید از خدمات یک ماساژور حرفه‌ای آسیایی بهره مند شوید و یا اتاق بخار و سونا را امتحان کنید.

 

معرفی ۱۰ شهر توریستی ترکیه

همچنین باید توجه داشته باشید که هیلتون دالامان، چندین مرتبه متوالی جایزه بهترین هتل ماه عسل ترکیه را دریافت کرده است. اگر پکیج ویژه مختص زوج‌های تازه ازدواج کرده را رزرو کنید، اقامتی شاعرانه و رمانتیک را تجربه خواهید کرد.

تنها جنبه منفی هیلتون دالامان این است که وقتی ساحل ساری گرمه را با بسیاری از سواحل دیگر در تور بدروم و آنتالیا مقایسه می‌کنید، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. با این حال، استخر مجهز و مفرح داخل ریزورت، این مشکل جزئی را نیز جبران می‌کند.

آدرس: Sarıgerme, Tourism Center, 48610 Ortaca/Muğla, Turkey

 

زانادو ایسلند در ترکیه (Xanadu Island)

این ریزورت، در شهر کوچکی به نام Akyarlar، در تورگوت رئیس (بدروم) و در شبه جزیره‌ای خاص واقع شده است. این اقامتگاه، بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند و گزینه‌های ویلایی ممتاز و سلطنتی را ارائه می‌دهد.

به لطف سبک معماری خاص و منحصر به فرد این ریزورت، تمامی اتاق‌ها به سبک ویلا و سوئیت بوده و چشم‌اندازی جالب توجه به منظره دریا دارند. این اقامتگاه، تنها ۳۰ کیلومتر با بدروم فاصله دارد که به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است.

 

با انواع سوغاتی‌های ترکیه آشنا شوید

علاوه بر این، مدرسه غواصی، مرکز زیبایی، باشگاه کودکان، امکانات ورزش‌های آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز، استخرهای کودکان و بزرگسالان نیز از جمله امکانات این اقامتگاه زیبا و به یادماندنی به شمار می‌آیند. گفته می‌شود این ریزورت، یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی لوکس در ترکیه است.

در ضمن اگر عاشق هنرهای نمایشی هستید، حتما باید اجرای رقصی را که در شب و روز، توسط یک تیم حرفه‌ای در آمفی تئاتر اجرا می‌شود تماشا کنید.

آدرس: Akyarlar Akyarlar Burnu Mevkii / Turgutreis Bodrum Muğla TR, 48960, Turkey

 

تایتانیک دلوکس بدروم ترکیه (Titanic Deluxe Bodrum)

این ریزورت، در خلیج Guvercinlik در بدروم واقع شده و دارای یک ساحل ۳۵۰ متری خصوصی است و اقامتی راحت و سرگرم کننده را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه با وجود رستوران‌هایی که توسط سرآشپزهای ماهر اداره می‌شوند، غذاهایی لذیذ و جالب توجه را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

مطمئنا از گوش دادن به صدای خوانندگان معروف ترکیه، اجرای زنده دی جی، مهمانی‌های ساحلی، اجرای رقص و سایر فعالیت‌ها و تفریحات در این مکان به یادماندنی در سفر با تور بدروم لذت خواهید برد. اینجا به دلیل شب زنده داری‌های رنگارنگش، یکی از بهترین اقامتگاه‌های ترکیه برای گذراندن تعطیلات زوج‌ها و عشاق به شمار می‌آید.

در ضمن علاوه بر اتاق‌های این اقامتگاه که به منظره دریا دید دارند، گزینه‌های ویلایی انحصاری، برتر و مخصوص مقامات را نیز در این ریزورت خواهید یافت.

 

زیباترین دریاچه‌های ترکیه را بشناسید

آدرس: Meşelik Mah. Çomça Mevkii Sok. No:8, 48200 Muğla, Turkey

 

د ماریس بی در ترکیه (D Maris Bay)

این اقامتگاه در شبه جزیره داتچا، در شهر موغلا واقع شده و با وجود ۲۰۰ اتاق جادار و راحت و کلیه امکانات رفاهی و تفریحی، یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی ترکیه در سال ۲۰۲۳ به شمار می‌آید. در واقع این بهشت ​​تعطیلات با طراحی ساده‌اش، آرامش را به مخاطبان ارزانی می‌دارد و همچنین می‌توانید از ورزش‌های آبی، مدرسه تنیس و قایق سواری و همچنین پنج ساحل ویژه برخوردار شوید. بزرگ‌ترین ساحل آن نیز، ساحلی با پرچم آبی به نام The Bay Beach است که در آن می‌توانید علاوه بر ساحل گردی و تفریحات آبی، از صرف غذاهای ترکی و ایتالیایی نیز لذت ببرید.

این ریزورت لوکس، همچنین دارای ۵ رستوران آلاکارت و ۷ بار است. یکی از محبوب‌ترین این رستوران‌ها Zuma نام دارد که در آن می‌توانید از منوی ژاپنی و فضایی مدرن بهره‌مند شوید. رستوران Nusr-et نیز، یکی دیگر رستوران‌های مورد علاقه دوستداران غذاهای گوشتی است.

D Maris Bay همچنین دارای مرکز اسپا و سالامتی، استخر سرپوشیده گرم و استخر روباز مشرف به اسکله است. علاوه بر این، می‌توانید از Clean & Lean، اولین مرکز مفهومی کامل که در آن پروتکل‌های رژیم غذایی و برنامه‌های ورزشی ویژه توسط متخصصان Bodyism ارائه می‌شوند نیز بهره مند شوید.

گفتنی است این محدوده، برای پیاده‌روی و دوچرخه‌ سواری و همچنین اسب سواری در تپه‌های اطراف بسیار ایده‌آل است. همچنین پارک آبی دلفیناریوم مارماریس و پارک آبی آکوا دریم، در نزدیکی این هتل قرار دارند.

 

بهترین فعالیت‌ها در سفر به ترکیه (بخش اول)

آدرس: Hisarönü Mah. Çubucak Küme Evleri, D:No: 80, 48380 Marmaris/Muğla, Turkey

 

ریکسوس پرمیوم در ترکیه (Rixos Premium)

این ریزورت که در بلک آنتالیا واقع شده، یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی این منطقه به شمار می‌آید. این تفرجگاه، در یک منطقه بسیار بزرگ گسترده شده و دارای یک ساحل ۷۰۰ متری، یک پارک آبی غول پیکر و مرکز اسپا است.

از طرفی امکانات شکم گردی به بهترین نحو در اینجا فراهم بوده و ۷ رستوران و ۸ بار را می‌توانید در آن بیابید و از طعم بی نظیر غذاهای ترکی و ایتالیایی، ماهی، استیک، خدمات آلاکارت و بوفه‌های آزاد غنی برخوردار شوید.

این ریزورت اتاق‌هایی لوکس و جادار را با کلیه امکانات رفاهی مجلل در خود جای داده است که از بالکن، به فضای سرسبز و مفرح اطراف دید دارند. همچنین نمایش‌های شبانه‌ای را برگزار می‌کند که در آن از دی جی‌های مشهور جهان استفاده شده است. علاوه بر این، یک فضای نشیمن مجلل که در آن نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شوند و یک مرکز نمایش که اخیرا با آخرین فناوری‌ها، سیستم‌های نور و صدا بازسازی شده است نیز در این اقامتگاه در اختیار مهمانان هستند. بدون شک این ریزورت، یکی از بهترین استراحتگاه‌های ترکیه در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

 

هزینه سفر به وان ترکیه چقدر است؟

آدرس: Belek Mahallesi Kongre Caddesi No:18/A Belek-Serik / ANTALYA , 07500 Belek, Turkey

 

نیروانا مدیترانه اکسلنس در ترکیه (Nirvana Mediterranean Excellence)

این ریزورت، در منطقه بلدیبی آنتالیا و در حوالی کمر واقع شده و در مکانی قرار گرفته که کوه به دریا می‌رسد. اینجا اقامتگاهی وسیع و مجهز را، در ویلاهای درهم تنیده با طبیعت ارائه می‌دهد.

مهمانان می‌توانند از شکم گردی در بارهای مفرح و رستوران‌های آلاکارت ترکی، خاور دور، مکزیکی و عثمانی لذت ببرند. همچنین می‌توانند از فعالیت‌های روزانه در مینی کلاب، مکسی کلاب و باشگاه نوجوانان برخوردار شده و از ریلکس کردن در مرکز اسپا و حمام‌های ترکی که با الهام از حمام‌های کاخ‌های عثمانی شکل گرفته‌اند، انرژی دوباره‌ای را در سفر با تور آنتالیا کسب کنند. و در نهایت، می‌توانند خدمات ماساژ صورت و بدن را بعد از حمام ترکی تجربه نمایند.

گفتنی است ساحل ۹۰۰ متری ریزورت، سه اسکله و آلاچیق‌های متعدد، فضایی عالی برای ساحل گردی و تماشای آبی دریای بیکران فراهم می‌کنند. علاوه بر ساحل، می‌توانید همراه فرزند دلبندتان در پارک آبی Naja Naja به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع که مملو از آب دریاست تفریح ​​کرده و از بازی روی ۱۱ نوع سرسره مختلف به وجد آیید.

 

۶ نقطه جن زده در ترکیه

آدرس: Başkomutan, Atatürk Cd. No:141, 07400 Kemer/Antalya, Turkey

 

مکس رویال در ترکیه (Maxx Royal)

این اقامتگاه جذاب که در کمر آنتالیا واقع شده، در مقایسه با بسیاری از ریزورت‌های ساحلی دیگر، اتاق‌هایی بسیار بزرگ و راحت را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه توسط درختان کاج، دو خلیج و در میان ۴۰۰ متر ساحل ویژه احاطه شده است. استخر اصلی، استخر آب گرم دریا، ساحل لاگونا و ساحل کودکان، اقامتی مفرح را در این ریزورت تضمین می‌کنند.

علاوه بر این، فعالیت‌های هر گروه سنی به صورت روزانه در ریزورت سازماندهی می‌شوند. در این هتل می‌توانید تنیس بازی کنید و ورزش‌های آبی، پاراگلایدر، یوگا، کراس فیت و پیلاتس را تجربه نمایید. با این توصیفات باید گفت Maxx Royal ، یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی ترکیه برای زوج‌ها و خانواده‌ها به شمار می‌آید.

آدرس: Kiriş Mah. Sahil Yolu Cad. No:88, Kiris, 07980 Kemer, Turkey

 

وگوو در ترکیه (Vogue)

این ریزورت در خلیج Usuluk، در شبه جزیره بدروم واقع شده و اتاق‌های خانوادگی، باغ و تراسی بزرگ را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. این اقامتگاه فوق‌العاده، جایی است که در آن می‌توانید غذاهای لذیذ بین‌المللی و همچنین منوی رژیمی را امتحان کنید. همچنین منوی مخصوص کودک و صندلی کودک نیز در رستوران اصلی در نظر گرفته شده‌اند.

 

موزه‌های بدروم برای آشنایی با تاریخ این منطقه از ترکیه

والیبال ساحلی، بیلیارد و مدرسه غواصی، از جمله امکانات و فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در این ریزورت تجربه نمایید. بعلاوه یک اتاق بازی و یک سالن سینما، اقامتتان را در این استراحتگاه خاطره‌انگیز، سرگرم کننده‌تر خواهند کرد.

مرکز اسپا به سبک عثمانی با مساحت کاربری ۳۰۰۰ متر مربع، مکانی عالی برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های سفر از جسم و روح بوده و حمام ترکی، خدمات ماساژ شرق دور و آفریقایی و سونای روسی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید از استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام و آرایشگاه نیز برخوردار شوید.

آدرس: Torba, Usuluk Koyu No:10, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

 

باروت لارا در ترکیه (The Barut Lara)

این ریزورت و اسپا، سوئیت‌هایی بسیار جذاب با چشم‌اندازهایی بی‌بدیل به منظره اقیانوس و باغ‌های سرسبز را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه ساحلی که تنها ۱۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، به مهمانانش اجازه می‌دهد در استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی تفریح کنند، از مرکز اسپا دیدن کرده و از حمام ترکی و خدمات ماساژ نهایت لذت را ببرند.

 

برای ماه عسل رویایی، به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنید؟

در کنار اینها باید گفت این ریزورت، دارای ۸ رستوران آلاکارت است که غذاهای غنی بین‌المللی و محلی را چه در فضای داخلی و چه در فضای باز سرو می‌کنند. منوی وگان، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز در دسترس است. همچنین قنادی و ۵ کافه بار را برای صرف نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را در این اقامتگاه زیبا خواهید یافت.

همچنین یک مرکز تناسب اندام مجهز، زمین تنیس و اسکواش، مینی گلف و مرکز ورزش‌های آبی برای مهمانان فعال‌تر و یک اتاق بازی برای کودکان در این ریزورت درنظر گرفته شده‌اند تا اوقات فراغت مهمانان را به بهترین نحو پر کنند.

آدرس: Güzeloba Mah Yaşar Sobutay Bulvarı No:30, 07235 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۳ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران