بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در ترکیه

برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی دنج در ترکیه هستند، کلبه‌ها بسیار جذابیت دارند. این گزینه‌ها دنج، راحت، خصوصی و زیبا بوده و یکی از یکی بهترند! بعلاوه سلیقه هر نوع مسافر، از مسافران انفرادی گرفته تا زوج‌های عاشق و خانواده‌های دارای فرزند را راضی می‌نمایند. همچنین اگر به دنبال فرار از عجله و شلوغی شهر و استراحت در مکانی آرام هستید، توصیه می‌کنیم حتما به این اقامتگاه‌های جذاب در سفر با تور ترکیه فکر کنید.

 

مادرا هاوس در ترکیه (Madra House)

این اقامتگاه، با چشم‌اندازی به منظره باغ‌های آراسته و آب‌های زیبای دریا، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در تور ترکیه به شمار می‌آید. این بنا، از طراحی یونانی چشمگیر برخوردار بوده و دربهای شیشه‌ای رنگارنگش به زیبایی خودنمایی می‌کنند. از آنجایی که غذاهایی لذیذ را نیز سرو می‌کند، می‌توانید در طول اقامت‌تان از طعم بی‌نظیر این خوراکی‌های سنتی ترکی نهایت لذت را ببرید!

گفتنی است این اقامتگاه، از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار بوده و همچنین امکانات رفاهی متعدد را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد از جمله: پارکینگ، خدمات اینترنتی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، باغ زیبا و ترانسفر فرودگاهی. لطفا در نظر داشته باشید که پرداخت‌ها، صرفا به صورت نقدی امکانپذیر است.

در اینجا ۶ اتاق درنظر گرفته شده‌اند و می‌توانید هر کدام از گزینه‌های چهار تخته، دو نفره و یک نفره را انتخاب نمایید. بعلاوه از امکانات رفاهی کامل از جمله حمام با لوازم بهداشتی رایگان، تهویه مطبوع و عایق صوتی و میز کار برخوردارند.

 

با انواع سوغاتی‌های ترکیه آشنا شوید

آدرس: Zekibey, 13 Nisan Cd. Ar. No:29, 10400 Ayvalık/Balıkesir, Türkiye

 

دیکنجیک در ترکیه (Dikencik)

کلبه‌های Dikencik که در آغوش طبیعت قرار دارند، پناهگاه‌های چوبی کوچکی در احاطه آواز پرندگان، بوی برگ‌های تازه، خاک خیس و فضای بهشتی هستند. این کلبه‌ها استخر روباز هم دارند و در عین حال، امکان صرف صبحانه عالی در حین لذت بردن از چشم‌اندازهای مناظر جنگلی را به مهمانان هدیه می‌دهند. همچنین می‌توانید از پیاده روی در جنگل‌های کاج اطراف و تماشای پرندگان و گل‌های وحشی و چیدن قارچ نیز لذت ببرید.

این اقامتگاه‌ها، امکانات جذابی را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورند از جمله پارکینگ عمومی رایگان، شومینه در فضای باز، غذاخوری در فضای باز، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، خدمات کرایه خودرو، رزرواسیون ۲۴ ساعته، چترها و صندلی‌های آفتابگیر برای استخر و ساحل.

هر اتاق در Dikencik، دارای دکوراسیون ساده و چشم‌اندازی به منظره زیبای باغ و کوهستان و کفپوش چوبی یا پارکت است. در ضمن همگی آنها با کلیه وسایل آسایش و راحتی از مهمانان پذیرایی می‌کنند از جمله: حمام اختصاصی با حوله و سشوار، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، میز مطالعه، فضای نشیمن، وسایل اتو، آشپزخانه مجهز همراه با توستر، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، چای/قهوه ساز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال.

گفتنی است رستوران این مجموعه، غذاهای تهیه شده از محصولات محلی را سرو می‌کند که البته بیشتر با سبزیجات و قارچ‌های وحشی محلی طبخ شده‌اند. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، نروژی و ترکی با مهمانان در تعاملند.

 

معرفی ۴ هتل لوکس و گران در ترکیه

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این کلبه‌ها، تنها ۱۳.۷ مایل تا مرکز شهر فتحیه فاصله داشته و در ۲.۵ مایلی روستای Yesiluzumlu قرار دارند.

آدرس: Kahramanlar mahallesi,Dikencik mevkii,, 361 sokak,No:14,Yesiluzumlu, 48350, Türkiye

 

کلبه‌های سانرایز در ترکیه (Sunrise Bungalows)

این مجموعه کلبه که تنها چند دقیقه دورتر از ساحل واقع شده‌اند، روزهایی خاطره‌انگیز را با انواع جذابیت‌ها از جمله باغ‌های سرسبز و منظره آب به ارمغان می‌آورند.

این محدوده برای غواصی در ترکیه، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایقرانی و ماهیگیری بسیار محبوبیت داشته و همچنین می‌توانید لاک پشت‌های دریایی و همچنین گونه‌های مختلف پرندگان را در ساحل شاهد باشید. این اقامتگاه‌ها خصوصا برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال ایده آلند و انواع امکانات جذاب برای مهمانان کوچک را ارائه می‌دهد نظیر: وسایل بازی کودکان در فضای باز، بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها.

بعلاوه می‌توانید روز خود را با صبحانه‌ای لذیذ شروع کنید که با محصولات ارگانیک مانند تخم مرغ روستایی، آب میوه تازه و مرباهای خانگی تهیه شده‌اند و ناهار و شام را در رستوران آلاکارت صرف نمایید.

این کلبه‌ها در سیرالی، در عین حال تراس آفتابگیر، اسنک بار، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مینی مارکت، خدمات خشکشویی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، خدمات ماساژ، چترها و صندلی‌های آفتابگیر ساحلی را ارائه می‌دهند.

همه واحدهای ضد آلرژی Sunrise دارای تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و از پشه بند، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، حوله، کمد لباس، میز مطالعه، مینی بار، سوکت نزدیک تخت و قفسه خشک کن لباس برخوردارند.

در نهایت این مجموعه، ۵۵.۹ مایل با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان ترتیب داده می‌شود.

 

معرفی ۸ پارک‌ آبی جذاب در ترکیه

آدرس: Ulupınar, Çıralı Sk No:505, 07982 Kemer/Antalya, Türkiye

 

کوزلوهان در ترکیه (Kozluhan)

اتاق‌های زیبا، خدمات سریع، امکانات رفاهی متعدد و بسیاری دیگر از جذابیت‌ها، این مکان را به یکی از بهترین کلبه‌های ترکیه بدل کرده‌اند. اینجا، محیطی آرام و عالی را برای گذراندن تعطیلاتی مفرح ارائه می‌دهد. همچنین به دور از هیاهو و ازدحام شهر و در میان زیبایی‌های سرسبز طبیعت واقع شده است. بنابراین، اگر قصد دارید یک تعطیلات دنج و در عین حال آرامش بخش را تجربه کنید، اینجا بهترین مکان برای شماست.

برخی از اتاق‌ها، دارای فضای نشیمن برای استراحتی عالی پس از یک روز شلوغ گشت و گذار هستند. برخی از واحدها، چشم‌اندازی به منظره زیبای دریا یا باغ دارند.

از دیگر امکانات مهم این اقامتگاه خاطره‌انگیز می‌توان به تراس آفتابگیر، بار، رستوران، بوفه مناسب کودکان، استخر، ساحل خصوصی، چترهای آفتابگیر، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، صرافی، خدمات دربان، خدمات کرایه خودرو، سالن مشترک با تلویزیون، مبلمان فضای باز، سرگرمی‌هایی نظیر بازی‌های رومیزی/پازل، منطقه بازی سرپوشیده، عایق صوتی، روم سرویس، فضای مخصوص سیگار کشیدن و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه مجاز است.بعلاوه این محدوده، برای دوچرخه سواری ایده آل بوده و البته اقامتگاه نیز به صورت رایگان، دوچرخه در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه ادرمیت کورفر است که در ۶۶ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

 

سفر مجردی به بهترین نقاط ترکیه

آدرس: Köyiçi Mevkii No:190, Ayvacik 17862 Türkiye

 

میشل ایرمیت در ترکیه (Macahel Iremit)

این اقامتگاه جذاب که بر روی کوه قرار دارد، یک کلبه روستایی سنتی است. این کلبه، توسط جنگل‌های خنک سایه‌دار سرسبز و مشرف به دره احاطه شده و اتاق‌هایی با منظره کوهستانی پانوراما را به مخاطبانش ارائه می‌دهد. بعلاوه، مکان‌های طبیعی زیادی مانند آبشار در این حوالی وجود دارند که می‌توانید در طول اقامتتان آن‌ها را کشف کنید. آبشار مارال، در ۵ کیلومتری این اقامتگاه قرار داشته و شهر ساحلی هوپا ۸۷ کیلومتر و مرکز شهر آرتوین ۸۰ کیلومتر از کلبه فاصله دارند.

برای شکم گردی نیز شرایطی جذاب در نظر گرفته شده و تمامی خوراکی‌های سرو شده در رستوران این اقامتگاه، بر اساس دستور پخت‌های بومی طبخ می‌شوند. همچنین صبحانه روزانه، به صورت بوفه در دسترس است.

تمامی اتاق‌ها، دارای شومینه به سبک روستایی بوده و برخی از واحدها حمام اختصاصی نیز دارند. تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات خشکشویی و وای فای رایگان، از دیگر امکانات رفاهی در اینجا به شمار می‌آیند. گفتنی است اقامت تمامی کودکان زیر ۷ سال رایگان است. در نهایت به خاطر داشته باشید که در این اقامتگاه، فقط پرداخت نقدی امکانپذیر است.

 

بهترین فعالیت‌ها در سفر به ترکیه (بخش اول)

آدرس:  Maral köyü İremit Mahallesi No4 Borçka/Artvin, 08844 Doğa Karadeniz/Artvin, Türkiye

 

اولیو در ترکیه (The Olive)

اینجا اقامتگاهی زیبا و مجهز به بهترین امکانات بوده و به راحتی از تمام ایستگاه‌های حمل و نقل اصلی قابل دسترسی است. محلی بودن این مکان ساحلی، یکی از عمده دلایل محبوبیت این اقامتگاه نزد گردشگران تور مارماریس بوده و این مکان، چشم‌اندازهایی بی بدیل به مناظر اطراف را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.  

در اینجا، یک باشگاه کودکان و فضای سرگرمی امن وجود دارد. بعلاوه این مجموعه، می‌تواند به مکانی عالی برای برگزاری کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و ضیافت‌ها بدل شود. کسانی که ورزش می‌کنند، قطعا از زمین‌های ورزشی و امکانات مرکز تناسب اندام این اقامتگاه لذت خواهند برد. ماهیگیری، قایقرانی، غواصی، اسب سواری، مینی گلف و پارک آبی نیز، از فعالیت‌های مورد علاقه در این محدوده محسوب می‌شوند. ضمن اینکه شرایط سرگرمی جذابی مهیاست از جمله: کارائوکه، کلوپ شبانه/دی جی و کلوپ کودکان.

بعلاوه طیف گسترده‌ای از امکانات در این کلبه ارائه می‌شوند از جمله: تهویه مطبوع، عایق صوتی، چشم‌اندازهایی به منظره باغ و استخر و کوه و شهر، سشوار، یخچال، میز، وسایل اتو، لوازم بهداشتی رایگان و مایکروویو.

باغ، تراس، پارکینگ رایگان، خدمات شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان، استخر خصوصی، امکانات باربیکیو، مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ و حمام ترکی، خدمات کرایه دوچرخه (با پرداخت هزینه اضافی)، خدمات کرایه خودرو، صرافی، میز تور، خدمات خشک‌شویی و فضای ویژه برای سیگار کشیدن، از دیگر امکانات این کلبه به شمار می‌آیند. در نهایت باید گفت پرسنل به زبان‌های اوکراینی، ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی با مهمانان تور ترکیه ارتباطی عالی برقرار می‌کنند.

 

نوشیدن قهوه اصیل ترکی در ترکیه : بخش اول

آدرس: 29MARMARİS MUĞLA, Turunc, Turkey

 

فیگ گاردن در ترکیه (Fig Garden)

اینجا، یکی از کلبه‌های معروف ترکیه است و می‌تواند حداکثر ۶ نفر را در یک زمان در خود جای دهد. البته کلبه‌های کوچک دیگری نیز در این حوالی، مجموعه اقامتی جذابی را ارائه می‌دهند. در اینجا، هاله زیبای باغ شکوفا و دوست داشتنی با دیوارهای صخره‌ای ضخیم، ساخت و سازهای عتیقه و رنگ‌های مدرن بسیار مسحورکننده هستند. بعلاوه، می‌توانید از دوچرخه‌سواری در نزدیکی کلبه‌ها نیز لذت ببرید.

این کلبه، در ۱.۷ مایلی ساحل Soguk Su Koyu واقع شده و استخر فصلی در فضای باز، تراس و اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع با پاسیو و وای‌فای رایگان را ارائه می‌کند. مارینا فتحیه ۵.۶ مایلی و فرودگاه دالامان مارماریس، در ۳۹.۸ مایلی از این اقامتگاه واقع شده‌اند و ترانسفر فرودگاهی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

این خانه تعطیلات دارای چشم‌اندازی به منظره کوه، عایق صوتی، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، کاناپه، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پتوهای برقی، پشه بند، بخاری، پنکه، وسایل اتو و حمام خصوصی و سشوار و حوله است. آشپزخانه کاملا مجهز نیز همراه با یخچال، مایکروویو، کتری برقی، اجاق گاز، توستر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اینجا درنظر گرفته شده است.

بعلاوه مهمانان به امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، مبلمان فضای باز، غذاخوری در فضای باز، کتاب، دی وی دی یا موسیقی برای کودکان، بازی‌های رومیزی/پازل، فضای مخصوص سیگار کشیدن و صندوق امانات دسترسی دارند.

 

زیباترین نقاط ترکیه را بشناسید (بخش اول)

آدرس: Belen Mahallesi Belen Caddesi No:34 Kayaköy Fethiye, 48300 Kayakoy, Turkey

 

سرنیتی در ترکیه (Serenity)

این کلبه، نمونه‌ای کلاسیک از معماری زیبای رومی است و هر قسمت از آن، مانند یک قطعه اثر هنری به نظر می‌رسد. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از محیط طبیعی این کلبه، استراحت بر روی صندلی‌های سنتی باغ و لذت بردن از منظره سرسبز اطراف و تماشای چشم‌اندازی به معبد آرتمیس در کوش آداسی است.

گفتنی است کلبه سنگی سرنیتی، در قلب شهر تاریخی سلجوک قرار داشته و تنها ۲ دقیقه پیاده روی تا معبد آرتمیس فاصله دارد. در اینجا باغی با جکوزی، ۲ اتاق خواب و یک فضای نشیمن به استقبال مهمانان می‌آیند و امکاناتی کامل را فراهم می‌کنند از جمله: تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر، آشپزخانه خصوصی همره با اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و فضای غذاخوری.

بعلاوه امکانات باربیکیو، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، خدمات کرایه خودرو، خدمات شاتل نیز در دسترس مهمانان قرار دارند. گفتنی است موزه افسوس ترکیه تنها ۲۵۰ متر، راه آهن سلجوک ۸۰۰ متر و فرودگاه سلجوک افس ۳ کیلومتر از این کلبه فاصله دارند.

 

جاذبه‌های نزدیک دریاچه‌ی وان در ترکیه

آدرس: Antonb Kallinger Cad, Ataturk Mah, Selcuk, Turkey 35920

 

منبع

 

۰۸ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران