۶ فروشگاه لباس زنانه در سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۶ فروشگاه لباس زنانه در سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است که نام دیگرش شهر شب‌های سپید می‌باشد. شهری که در بعضی از روزهای سال شب را نمی‌شناسد و آسمانش همیشه خورشید دارد. شهری که برترین امکانات رفاهی و تفریحی روسیه در آن فراهم آمده است. شهری که جاذبه‌های معماری و تاریخی فراوانی در خود دارد و یکی از مجلل‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. در سفرتان با تور روسیه به این نقطه از روسیه اگر به دنبال فروشگاه‌های لباس فروشی زنانه هستید که خاص‌ترین و برترین مدهای دنیا را خریداری کنید همراه ما باشید تا ۶ بوتیک زنانه مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Museum


این فروشگاه یکی از خاص‌ترین فروشگاه‌های سن پترزبورگ به حساب می‌آید که در آن می‌توانید متفاوت‌ترین لباس‌ها را بیابید. لباس‌هایی که توسط یک هنرمند طراحی شده‌اند و برندش در میان جوانان این شهر بسیار پرطرفدار است. لباس‌هایی که در این بوتیک به فروش می‌رسند برای مراسم رسمی بسیار مناسب هستند و به شما توصیه می‌کنیم اگر مراسم خاصی در پیش دارید و می‌خواهید یک لباس بسیار خاص به تن داشته باشید به این بوتیک تشریف ببرید. جاییکه لباس‌هایش چندان ارزان نیست اما بدون شک ارزش آن را دارند که برایشان هزینه کنید.

 

 ۶ مرکزخرید سنت پترزبورگ که بهترین خریدها را می‌توانید از آنها انجام بدهید 

 

 Museum

 


آدرس: Moika embarkment, 59, St Petersburg, Russia

 


۲- Elena Miro


این برند یکی از برندهای قدیمی لباس‌های زنانه در سنت پترزبورگ به حساب می‌آید که بیش از ۳۰ سال قدمت دارد. برندی که می‌توانید لباس‌های مجلسی خوبی از آن خریداری کنید. برندی که کیفیت محصولاتش بالاست و اساسا بیش از طراحی‌های ویژه‌اش به خاطر کیفیتش شناخته می‌شود. این بوتیک در خیابان بولشایا کونیوشنایا واقع شده است و به شما توصیه می‌کنیم یک شب از شب‌های حضورتان در سن پترزبورگ به بازدید از آن بروید.

 

 

 Elena Miro

 


آدرس: Bolshaya Konyushennaya street, 2, St Petersburg, Russia

 


۳- Unique Fabric


رفتن به این فروشگاه برای کسانی مناسب است که به دنبال داشتن یک استایل منحصر به فرد می‌باشند و می‌خواهند متناسب با تناسبات بدن‌شان ست‌های درجه یک بزنند. این بوتیک یکی از بوتیک‌های معروف سنت پترزبورگ به حساب می‌آید که فروشندگانش به نوعی یک مشاور مد و استایل هستند. با رفتن به این فروشگاه می‌توانید لباس‌های خاص و یونیک مخصوص به خودتان تهیه کنید. البته این نکته نباید ناگفته بماند که قیمت لباس‌های این فروشگاه چندان ارزان نیستند و اگر حتی با بودجه متوسط به سن پترزبورگ رفته‌اید چندان به شما توصیه نمی‌کنیم به این بوتیک مراجعه کنید.

 

 شب‌های سفید را در سنت پترزبورگ خوش بگذرانید

 

 Unique Fabric

 


آدرس: Gorokhovaya street, 24, St Petersburg, Russia

 


۴- Falconeri


اگر می‌خواهید برای روزهای سرد و زمستانی سال لباس‌های خاص بپوشید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه مراجعه کنید. جاییکه در روزهای زمستانی سال یکی از شلوغ‌ترین بوتیک‌های سن پترزبورگ به حساب می‌آید. جاییکه در روزهای تابستانی سال می‌توانید با تخفیفات ویژه از آن لباس تهیه کنید. جاییکه در خیابان نوسکی پروسپکت ۲۳ واقع شده است و یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های مشهور شهر به حساب می‌آید. در این بوتیک همچنین می‌توانید لباس‌های اسپورت ویژه تهیه کنید و از این رو اگر استایل اسپورت نیز می‌زنید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

 ۶ مرکز ماساژ فوق‌العاده‌ی سنت پترزبورگ، شهر شب‌های باشکوه 

 

 Falconeri

 


آدرس: Nevsky prospect, 32, St Petersburg, Russia

 


۵- Babochka


این فروشگاه یکی از فروشگاه‌های لوکس لباس فروشی زنانه به حساب می‌آید که در سرتاسر شهر سن پترزبورگ چندین شعبه دارد. فروشگاهی که قیمت لباس‌هایش ارزان نیست و فقط افراد ثروتمند شهر می‌توانند از آن لباس تهیه کنند. بنابراین اگر با بودجه‌ی کم به سن پترزبورگ رفته‌اید چندان به شما توصیه نمی‌کنیم به این فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاهی که در آن هم می‌توانید لباس‌های مجلسی بیابید و هم لباس‌های اسپورت. لباس‌های زمستانی نیز از پرطرفدارترین اجناس فروش در این بوتیک به حساب می‌آیند.

 

 گشت‌وگذاری ناب در کوچه‌پس‌کوچه‌های لنین‌گراد، پایتخت فرهنگ و هنر روسیه 

 

 Babochka

 


آدرس: Nevsky prospect, 153, St Petersburg, Russia

 


۶- Bolshoy gostinyi dvor


اگر به مدهای قدیمی علاقه‌مند هستید این فروشگاه جایی است که شیوه‌ی قرن بیستم را پیش گرفته و لباس‌هایی امروزی با آن مدل‌ها طراحی می‌کند و به فروش می‌رساند. فروشگاهی که در میان جوانان شهر مسکو معروف است و چند سالی می‌شود که اجناسش زیاد توسط مردم این شهر خریداری می‌شوند. فروشگاهی که در میان گردشگران نیز محبوب است و قیمت لباس‌هایش متناسب با کیفیت و مدل لباس‌ها مناسب هستند. اگر به سبک لباس پوشیدن گذشتگان و ستارگان سینمایی در دهه 70 و 80 علاقه‌مند هستید در سفر به سن پترزبورگ به شما توصیه می‌کنیم حتما به این لباس فروشی مراجعه کنید.

 

 

 Bolshoy gostinyi dvor

 


آدرس: Nevsky prospect, 35, St Petersburg, Russia

۱۹ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران