معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

گوا منطقه‌ای بسیار زیبا از سواحل غربی هند است که سالانه بیش از ۲.۵ میلیون بازدید کننده را به خود می‌بیند. این حجم از مسافرینی که با تور هند به گوا می‌آیند، جذب سواحل زیبا، تفریحات متنوع و نقاط تاریخی مختلف آن می‌شوند. هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در این منطقه وجود دارد که از لوکس‌ترین و گران‌ترین تا محل‌های ارزان را شامل می‌شود. هاستل‌ها بهترین جا برای آن‌هایی هست که می‌خواهند باز هزینه‌ای کم در مکانی خوب اقامت کنند و گوا در این زمینه نیز انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد و ما ۶ مورد از بهترین‌هایشان را بهشما معرفی می‌کنیم.


Happy Panda


اگر می‌خواهید با جمعی خوب مواجه شوید و جوی گرم را تجربه کنید، حتما هاستل "پاندای خوشحال" را در زمره انتخاب‌های خود قرار دهید. خدمه این هتل سعی دارند با ارائه خدمات خوب، جو دوستانه آن را حفظ کنند، به همین خاطر، مهم نیست که تنها به گوا سفر کرده باشید یا با گروهی از دوستانتان عاظم این مکان شده‌اید، در هر صورت از بودن در این هاستل لذت خواهید برد. مراکز خرید و سواحل در فاصله ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای "پاندای خوشحال" قرار دارند و با کمک دوربین‌ها مدار بسته امنیت کلی وسایل و متعلقات مهمانان حفظ می‌شود.

 

 در این ۳هتل گوا، سفری رویایی تجربه کنید 

 

  Happy Panda

 


آدرس: fish market, Madhlawada , near new, Arambol

 


JUNGLE By thehostelcrowd


"جنگل" زمانی یک خانه سنتی پرتغالی بود که حالا بازسازی کامل شده و امکانات متعددی از جمله دوربین‌های مدار بسته، اینترنت بی‌سیم رایگان، کمدهای قفل دار الکترونیکی، صبحانه‌های رایگان و آشپزخانه مجهز ۲۴ ساعته به آن اضافه شده تا جایی عالی برای مسافران کوله به پشت گوا باشد. هاستل "جنگل" را یک جنگل کوچک احاطه کرده، با این حال این مکان به شهر نزدیک بوده و تا مراکز مهم شهر فاصله‌ای ندارد.
برای کسانی که اهل یوگا هستند، به محیط‌های جنگلی علاقه دارند، دوست دارند یک استخر کوچک در هاستلشان باشد و امکاناتی از این دست می‌خواهند، "جنگل" با شروع قیمت از حدود ۷ دلار، جایی بسیار عالی به شمار می‌رود.

 

 

 JUNGLE By thehostelcrowd

 


آدرس: 486, Vagator Beach Rd, Coutinho Vaddo, Vagator

 


The Funky Monkey Hostel


"میمون بدبو" اگر چه اسم عجیبی برای یک هاستل است، اما آن را باید با شعارش "خانه‌ای دور از خانه‌ی خودتان" بشناسید. این هاستل در نزدیکی ساحل معروف آنجونا واقع شده و تا یکی از مراکز مهم جشن‌های گوا نیز، ۵ دقیقه مسیر پیاده‌روی فاصله خواهید داشت.
این هاستل از نظر تمیزی، امکانات و البته مرتب و منظم بودن به شدت پیشنهاد می‌شود. در این مکان کلاس‌های یوگای دسته جمعی، بازی‌های دسته جمعی و کارهایی از این دست نیز برگزار می‌شود.

 

 ۱۰ نکته‌ی بهداشتی و دارویی که در سفر به گوا بهتر است آنها را رعایت کنید 

 

The Funky Monkey

 


آدرس: 773 san miguel vaddo behind Curlies parking lot, Anjuna

 


SUMMER By thehostelcrowd


یکی دیگر از مجموعه هاستل‌های thehostelcrowd که با نام "تابستان" در گوا فعالیت داشته و یکی از بهترین‌ها و راحت‌ترین‌ها برای اقامت در این منطقه است. ساختمان چه در بیرون و چه در داخل واقعا زیبا و دلباز بوده و در بخش‌های مختلفش از رنگ‌های شاد بهره برده شده است.
تمامی اتاق‌های اختصاصی و خوابگاه‌ها سرویس بهداشتی اختصاصی داشته و اینترنت رایگان نیز در بخش‌های مختلف در دسترس است. صبحانه رایگانی هم که در این مکان داده می‌شود خوشمزه و کامل بوده و شروعی عالی برای روزهای شما در گوا خواهد بود.

 

 سواحل بکر و کاوش نشده‌ی گوا

 

SUMMER By thehostelcrowd

 


آدرس: House Number 99, 1, Ourem Rd, Palolem, Canacona

 


Pappi Chulo


یکی از نقاط شاد و مفرح برای اقامت ، مخصوصا برای کسانی که تنها سفر می‌کنند. این مکان دارای یک باغ زیبا بوده که تماشای طلوع آفتاب در آن واقعا لذت‌بخش است. هر شب صدای موسیقی و برنامه‌ی رقص در آن برپاست و همه چیز با رنگ‌های شاد و جذاب نقاشی شده است.مکانی که هاستل در آن قرار گرفته بسیار خوب بود، خدمه گرم و عالی هستند و اتاق‌های نیز به نسبت قیمتشان خیلی خوبند.

 

 

 Pappi Chulo

 


آدرس: Ozran Beach Rd, Vagator

 


Rainbow Lining Hostels Palolem


اگر بخواهید در پالولم اقامت داشته باشید و به دنبال یک هاستل خوب هستید، در انتخاب Rainbow Lining اصلا نباید شک کنید. بخش‌های مختلفی در این هاستل در نظر گرفته شده تا هم از نظر حریم خصی وضعیت خوبی داشته باشد و هم از نظر کارهای جمعی همچون یوگا یا شب نشینی همه چیز مهیا باشد. حتی یک محیط آرام در نظر گرفته شده تا بتوانید به عنوان جایی برای انجام کار در سفر نیز از آن استفاده کنید.

 

 بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا 

 

Rainbow Lining Hostels

 


آدرس: 76, Ourem Rd, Behind Maria Cafe, Palolem, Canacona

۱۳ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران