گشت و گذار در شهربازی Divo Ostrov سن پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
گشت و گذار در شهربازی Divo Ostrov سن پترزبورگ

سنت پترزبورگ شهر شب‌های سفید یکی از برترین و محبوب‌ترین شهرهای جهان برای گشت و گذار به حساب می‌آید. شهری با بناهای تاریخی و مدرن‌ترین امکانات تفریحی و رفاهی. شهری که بهترین هتل‌های روسیه را در خود جای داده است و در بهترین کافه‌ها و رستوران‌های این کشور از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری پر از جاذبه‌های گردشگری که بازدید از همه‌ی آنها در طول یک سفر میسر نیست. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر قصد یک گشت و گذار هیجان‌انگیز در سر دارید همراه ما باشید تا شهربازی Divo Ostrov یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های این کشور را خدمتتان معرفی کنیم. سرزمینی که قادر است آدرنالین خونتان را بالا ببرد و جادویتان کند.

 


Divo Ostrov یکی از ۱۰ شهربازی مهیج دنیا


در جزیره کرستوسکی شهر سن پترزبورگ در جاییکه متروی این شهر نیز در آن ایستگاه دارد یکی از مهمترین شهربازی‌های روسیه و جهان واقع شده است. شهری پر از بازی‌های هیجان‌انگیز که آن را در زمره‌ی برترین سرزمین‌های بازی جهان جای داده است. شهری که رفتن به آن هم در یک سفر خانوادگی می‌تواند جذاب باشد و هم در یک سفر مجردی و یا تنهایی. شهری که برای تمامی سنین‌ بازی‌های هیجان‌انگیز تدارک دیده است و یک روز خاطره‌انگیز برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. یکی از معروف‌ترین بازی‌های این پارک ترن هوایی آن است. ترنی فوق‌العاده با مسیری ترسناک که قادر است هیجان را به اوج خودش برساند. ترنی که به لحاظ امنیت در بالاترین استانداردها قرار دارد و سوار شدن بر آن به هیچ عنوان جان شما را تهدید نمی‌کند. مگر آنکه البته دچار عارضه‌های قلبی باشید و هیجان برایتان مضر به حساب آید. این پارک بخش‌های مختلفی دارد که اگر در پی آشنایی بیشتر با جای‌جای آن هستید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

۵ پارک شهری معروف سن پترزبورگ؛ شهر قدم‌زدن‌ها زیر سایه‌ی درختان کهنسال

 

 

 Divo Ostrov

 


سرزمین عجایب کودکان


اگر به همراه خانواده به سنت پترزبورگ و دیو استروس رفته‌اید حتما ار این سرزمین دیدن کنید. جایی پر از وسایل بازی کامپیوتری و غیر کامپیوتری مخصوص کودکان و نوجوانان که با رفتن به آن می‌توانید خاطره‌های فراموش ناشدنی برای فرزندان‌تان رقم بزنید. جاییکه در آن و وسایل بازی‌اش خطری فرزندان شما را تهدید نمی‌کند و وسایلش بالاترین استانداردهای امنیتی را دارند.

 

 

 Divo Ostrov

 


کافه‌ها و رستوران‌ها


به هنگام گشت و گذار در این شهربازی به هیچ عنوان نگران خورد و خوراکتان نباشید. چرا که این شهر بازی مملو از کافه‌ها، رستوران‌ها و همینطور بوفه‌هایی است که انواع غذاهای سرد و گرم را می‌توانید در آنها سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌هایی که جدای از فست فودها و پیتزاها، برخی از غذاهای سنتی معروف روسی و مدیترانه‌ای را نیز در آنها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. مراکز تغذیه‌ای این شهربازی به لحاظ بهداشتی کاملا مطمئن هستند. بنابراین با خیالت راحت به آنها بروید.

 

۸ فست‌فود معروف سنت پترزبورگ که بهترین برگرهای این شهر را دارد

 

 

Divo Ostrov

 


مرکزخرید


این شهربازی یک مرکزخرید جالب توجه در خود جای داده است. مرکز خریدی که بازدیدکنندگانش می‌توانند در صورتی که صلاح دیدند سوغاتی‌های منحصر به فرد سن پترزبورگ را از مغازه‌های آن خریداری کنند. مرکزخریدی که از پوشاک تا لوازم الکترونیکی را می‌توانید در آن بیابید و بخرید.

 

 

 Divo Ostrov

 


دریاچه


یکی از جذاب‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین قسمت‌های این پارک دریاچه‌ی آن به حساب می‌آید. جاییکه اطرافش هوای مطبوعی دارد و یکی از مناسب‌ترین بخش‌های پارک برای استراحت کردن محسوب می‌شود. به هنگام گشت و گذارتان در این پارک اگر حسابی به هیجان آمدید و خواستید دوباره آرامش خود را بازیابید به شما توصیه می‌کنیم به نزدیکی این دریاچه بیایید و برای دقایقی استراحت کنید.

 

 

 Divo Ostrov

 


فستیوال‌ها


یکی از مهمترین عواملی که نام این پارک را در سنت پترزبورگ و دیگر شهرهای روسیه سر زبان‌ها انداخته، فستیوال‌هایی است که در آن برگزار می‌شوند. فستیوال‌هایی از درست کردن و خوردن سوپ سرد تا سوسیس خوری شکموها. فستیوال‌هایی که می‌خواهند رکوردهایشان را در گینس ثبت کنند. یکی از معروف‌ترین فستیوال‌هایی که در این شهربازی برگزار می‌شود فستیوال هنرهای خیابانی است. فستیوالی که بیشتر شرکت کنندگانش از جوان‌های همین شهر هستند. هنرمندانی رادیکال که در پی تغییر و انداختن طرحی نو در هستی می‌باشند. این فستیوال تاریخ دقیقی ندارد و هر ساله زمان برگزاری‌ آن متغیر است. اگر شانس‌تان بزند و بازدیدتان از این پارک با برگزاری فستیوال خیابانی یکی شود بدون شک یکی از ماندگارترین خاطرات سفر شما با تور سن پترزبورگ رقم خواهد خورد.

 

۷ کافه فوق‌العاده در سنت پترزبورگ برای شنیدن و لذت بردن از موسیقی زنده جاز

 

 

 Divo Ostrov

 


نکته‌ی ویژه درباره دیو استروس


درهای این پارک در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. قیمت بلیت بازی‌های این پارک از ۳۰ تا ۴۵۰ روبل است اما یک بلیت ویژه نیز توسط مسئولان پارک ارائه می‌شود که با تهیه آن به مبلغ ۱۶۰۰ روبل می‌توانید تعداد زیادی از بازی‌های این پارک را انجام بدهید. بنابراین اگر تعداد وسایل بازیی که در این پارک وجود دارد و شما می‌خواهید سوارشان شوید زیاد است به شما توصیه می‌کنیم این بلیت‌ها را تهیه کنید.

۰۴ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران