۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

گوا یکی از رمانتیک‌ترین جزیره‌های دنیا، یکی از جذاب‌ترین نقاط جهان برای بازیافتن آرامش‌های گم کرده در زندگی، یکی از خاص‌ترین مکان‌های هند، عالی است برای سفرهای تنهایی، دونفره و یا جمعی. جزیره‌ای که به اقامتگاه‌هایش می‌نازد و به سواحلی که دنج‌اند و ناب. جزیره‌ای که در باور خیلی‌ها فقط باید لوکس به آن سفر کرد اما اگر قصد سفری کم هزینه با تور هند به آن را دارید همراه ما باشید تا ۷ رستوران ارزان این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که کیفیت غذاهایشان مناسب است و در میان گردشگران معروف می‌باشند.


۱- Biryani Palace


یک رستوران بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند بریانی‌های هندی را نوش جان کنند. این رستوران که به قصر بریانی معروف است ارزان‌ترین بریانی‌های گوا را طبخ و به مشتریانش ارائه می‌کند. بریانی یک غذای هندی عالی متشکل از برنج، مرغ یا گوشت، پیاز و ادویه‌های مختلف است. این غذا به همراه ترشی سرو می‌شود و در میان جوانان هندی بسیار معروف است. غذایی که با ذائقه‌ی بیشتر ایرانی‌ها نیز جور است و جرو غذاهایی که از سوی گردشگران زیاد سفارش داده می‌شود محسوب می‌شود. این رستوران در یک فضای هندی واقع شده است و با مبلمانی از جنس بامبوها تزئین شده است. مبلمانی که با فانوس و لامپ‌های موضعی روشن شده‌اند. این رستوران همچنین یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دریایی گوا به حساب می‌آید که انواع غذاهای دریایی را در کنار بریانی‌ها در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

رستوران‌های عاشقانه گوا برای یک ماه عسل رویایی

 

Biryani Palace

 


۲- Viva Panjim


یک رستوران دنج و عالی واقع شده در یکی از قدیمی‌ترین بناهای گوا. رستورانی که در یک خانه‌ی پرتغالی واقع شده است. خانه‌ای که نزدیک به ۱۵۰ سال قدمت دارد و یکی از جذاب‌ترین ویرانه‌های بازسازی شده در گوا به حساب می‌آید. با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی هندی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این رستوران همچنین می‌توانید با طیف متنوعی از غذاهای دریایی رو به رو شوید و آنها را نوش جان کنید.

 

 

Viva Panjim

 


۳- Anandashram


اگر به دنبال نوش جان کردن بهترین و ارزان‌ترین تالی‌های گوا هستید به این رستوران تشریف ببرید. تالی به سینی‌های غذایی اطلاق می‎شود که درون‌شان انباشته شده است از انواع خوراکی‌ها، سالادها و دسرها. این سینی‌ها طیف وسیعی از غذاهای سنتی هندی، دریایی، گیاهی و گوشتی را در برمی‌گیرند تا شما با توجه به ذائقه‌ و میل‌تان بتوانید یکی از آنها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. تالی کاری سبزیجات، برنج، نان چاپاتی، ترشی، سالاد و نوشیدنی سول کادی یکی از تالی‌های معروف این رستوران به حساب می‌آید که زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود.

 

۹ غذای خیابانی هند که شما را عاشق طعم فلفل می‌کند

 

Anandashram

 


۴- Fatima’s Corner


یک رستوران عالی واقع شده در ساحل آگوندا. رستورانی دنج که با رفتن به آن می‌توانید تازه ترین غذاهای دریایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که جدای از غذاهای دریایی، مرغ تند آن نیز در نزد گردشگران بسیار معروف است و زیاد سفارش داده می‌شود. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید آب میوه‌های طبیعی و گوارا سفارش بدهید و نوش جان کنید. این رستوران از آنجا که در یک فضای ساحلی واقع شده است پرطرفدار به حساب می‌آید و به همین علت بیشتر مواقع سال شلوغ است.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا

 

Fatima’s Corner

 


۵- Chunky Chicken


اگر عاشق غذاهای فست فودی و همینطور غذاهای سرخ کردنی هستید این رستوران بهترین و ارزان‎ترین رستوران گوا به حساب می‌آید که می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که در سرتاسر هند چندین شعبه دارد اما معروف‌ترین شعبه‌ی آن در گوا واقع شده است. جایی واقع شده در یک ساختمان زرد رنگ که پاتوق جوانان جزیره نیز محسوب می‌شود. جاییکه که اگر رژیم غذایی خاصی دارید به شما پیشنهاد نمی‌کنیم به آن مراجعه نکنید اما اگر اهل شکم‌گردی هستید حتما به آن بروید و حداقل یک وعده غذای خود را در آن نوش جان کنید.

 

معرفی برترین رستوران‌های گوا در هند

 

Chunky Chicken

 


۶- Fat fish


در میان رستوران‌های ارزان قیمت گوا، این رستوران گرانقیمت‌ترین آنها به حساب می‌آید. رستورانی که در آن می‌توانید جادویی‌ترین غذاهای دریایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که ماسالای کوسه‌ی آن زیاد سفارش داده می‌شود و جزو لذیذترین غذاهایش به حساب می‌آید. در سفرتان با تور هند به گوا به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر خواستید یک غذای دریایی عالی و نسبتا ارزان قیمت نوش جان کنید حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

Fat fish

 


۷- Sher E Punjab


اگر اهل غذاهای پر ادویه هستید این رستوران برای شما بی‌نظیر است. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای شمال هند را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در میان گردشگران کم خرج بالی بسیار مشهور است و نامش میان آنها زیاد شنیده می‌شود.

 

 

Sher E Punjab

۱۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران