۷ رستوران برتر محله پانجیم در گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
۷ رستوران برتر محله پانجیم در گوا

گوا از آن دست مقاصد گردشگری است که دوست دارید همراه جمعی از دوستانتان به آن‌جا رفته و در جشن‌های شبانه شرکت کنید و دور هم به تفریحات مختلف بپردازید. شهری که غذاهای مخصوص به خود و خوشمزه‌ای دارد که از جذابیت‌های سفر شما با تور هند محسوب می‌شوند. برای چشیدن این غذاهای عالی، به شما پیشنهاد می‌کنیم رستوران‌های بسیار خوب پانجیم را امتحان کنید. رستوران‌های برتر و کلاس بالایی که ما در این پست قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا همراه همسفرانتان، از آن‌ها لذت ببرید.

 

 

Venite

اگر واقعا می‌خواهید طعم خوشمزه‌ و دلچسب غذاهای دریایی را بچشید، Venite بهترین انتخاب برای شماست. بهترین جا برای نشستن در این رستوران، میزهای کنار پنجره است جایی که شما می‌توانید منظره‌ی زیبای بیرون را نیز مشاهده کنید. Venite در مکانی آرام در پانجیم ساخته شده و محیطی گرم و دوست داشتنی دارد، غذاهای عالی و خوش طعم هستند و موارد محلی نیز در منویش پیدا می‌شود. خوردن خرچنگ‌های معروف این رستوران را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 معرفی برترین رستوران‌های گوا در هند 

 

 

Venite

 

 

آدرس: Rue 31 De Janeiro | Hotel Venite

 

 

Horse Shoe

این رستوران، همچون تکه‌ای کوچک از کشور پرتغال در خاک گوا است. اگر از طرفدارای غذای پرتغالی هستید یا اینکه حداقل می‌خواهید این دست غذاها را امتحان کنید، نباید حضور در این مکان را از دست بدهید. مکان این رستوران عالی است و سرویس دهی نیز به خوبی انجام می‌شود، اما مطمئنا بهترین بخش این رستوران، غذای بسیار خوبش خواهد بود. غذا بسیار خوشمزه و عالی است و شما را با طعم و مزه‌ی متفاوت غذاهای پرتغالی آشنا می‌کند.

 

 

Horse Shoe

 

 

آدرس: E-245, Rua de Ourem, Opposite Footbridge, Altinho

 

 

Ritz Classic

این مکان که به خوراک ماهی تالی بسیار خوشمزه‌اش معروف است، از جمله بهترین جاها برای خوردن غذاهای دریایی در گوا محسوب می‌شود و در مقابل هزینه‌ای که برای خوردن غذا در این محل پرداخت می‌کنید، ارزش بالایی دارد. مکانی که رستوران در آن واقع شده تقریبا در حاشیه شهر قرار دارد و یک استخر کوچک دارد که می‌توانید در کنار آن به خوردن غذا مشغول شوید.

 

  در این ۳هتل گوا، سفری رویایی تجربه کنید

 

 

Ritz Classic

 

 

آدرس: 18th June Road | 1st Flr Wagle Vision Bldg

 

 

Mum’s Kitchen

"آشپزخانه مامان" خود به تنهایی یکی از دلایل نجات غذاهای قدیمی مردم گوا است. این محل با پخت غذاها به شیوه‌ی کلاسیک و استفاده از طعم‌دهنده‌ها و مواد اولیه محلی، رنگ و بوی متفاوتی از خوراک‌های مختلف را به شما معرفی می‌کند. فضای رستوران شیک و عالی است و غذاها نیز ارزان نیستند، اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند که باعث می‌شوند دلتان بخواهد باز هم در طول سفر خود به این محل سر بزنید.

 

 

Mum’s Kitchen

 

 

آدرس: 854 Martin’s Building D B Street | D.B Street, Panjim-Miramar Road

 

 

ThaiNWok

اگر عاشق غذاهای چینی و تایلندی هستید و در سفر به گوا هستید، پس حتما سری به Thai N Wok بزنید که از بهترین‌های غذاهای این چنینی در گوا و البته پانجیم محسوب می‌شوند. چندین نوع غذای چینی، چند نوع نودل ژاپنی و غذاهای دیگر آسیای شرقی در منوی این رستوران حضور دارند، با این حال مسلما این غذاهای تایلندی هستند که شما را عاشق خود می‌کنند. صدای موسیقی شرقی همیشه در این رستوران به گوش می‌رسد و مجموعه‌ی متنوعی از نوشیدنی‌ها نیز برای سفارش در اختیار شما قرار می‌یگرد.

 

 رستوران‌های عاشقانه گوا برای یک ماه عسل رویایی

 

 

Thai N Wok

 

 

آدرس: Melruio Building | Near Marriott Resort

 

 

Down The Road

Down The Road با نمایی که هنگام غذا خوردن از رودخانه برایتان به تصویر می‌کشد، جایی عالی برای صرف غذا محسوب می‌شود. جایی که نه تنها در نزدیکی رودخانه و مراکز تفریحی قرار گرفته است، خود نیز دارای یک طبقه کوچک برای رقص و شادی همراه با موسیقی است و انواع نوشیدنی نیز در آن سرو می‌شود. قیمت غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران منصفانه بوده و بخش زیادی از آن‌ها به غذاهای محلی اختصاص دارد اما غذاهای بین‌المللی نیز در لیستش پیدا می‌شود.

 

 

Down The Road

 

 

آدرس: No 99, Old Patto Bridge Rua de Ourem | Near Hotel Sona

 

 

The Fisherman’s Wharf

 این رستوران به خاطر غذاهای محلی این منطقه معروف است و واقعیت این است که کیفیت غذاها نسبت به قیمت‌هایش واقعا عالی هستند. با این حال نباید فراموش کرد که غذاهای دریایی نیز جزو دلپذیری از منو هستند و در نهایت دسرهای خوشمزه‌ای نیز هستند که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. غذاهای گوا غذاهای ترکیبی هندی-پرتغالی هستند که طعم متفاوتی دارند و حتما در سفر خود با تور گوا و پانجیم باید حداقل یک بار آن‌ها را آزمایش کنید.

 

 معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در گوا 

 

 

The Fisherman’s Wharf

 

 

آدرس: 13/139 Dayanand Bandodkar Marg | Opposite Herald Office, Next To Taj Vivanta

۱۹ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران