۶ رستوران دریایی در سفر به گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
۶ رستوران دریایی در سفر به گوا

گوا یکی از بهترین جزیره‌هایی است که برای سفرهای خاص می‌توانید به آن مراجعه کنید. سفرهایی مانند سفرهای عاشقانه به عنوان ماه عسل. این جزیره پر از گوشه‌های دنج است که می‌تواند برای مسافرانش خاطره‌های فراموش نشدنی بسازد و برای همیشه گوا را در خاطر آنها جاودانه کند. در سفرتان با تور گوا به این شهر اگر به دنبال نوش جان کردن خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران دریایی مشهور این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


Ritz Classic

این رستوران در خیابان پانجی که یکی از مشهورترین خیابان‌های گوا است واقع شده. رستورانی عالی که آوازه‌ی بلندی در گوا دارد و نکته‌ی جالب آن این است که جدای از غذاهای هندی، در منوی آن می‌توانید غذاهای چینی نیز بیابید. رستورانی که هروقت سال و هر ساعت روز به آن مراجعه کنید شلوغ است. چرا که غذاهای تازه و خوشمزه را با قیمت مناسب برای مشتریانش سرو می‌کند. یکی از بهترین غذاهای دریایی منوی این رستوران ماهی شاهی است. این ماهی در ادویه‌های خاص خوابانده شده تا بعد گریل شود و یک مزه‌ی جاودانه داشته باشد. در سفرتان به گوا اگر هوس ماهی کباب کردید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

خرید سوغاتی‌های جذاب از گوا


The Fisherman’s Wharf

این رستوران در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های گوا به حساب می‌آید. رستورانی که در نزدیکی رودخانه سال قرار دارد و جدای از غذاهای درجه یکی که طبخ می‌کند، به خاطر فضای فوق‌العاده‌ای که نیز دارد مشتریان زیادی جذب می‌کند. این رستوران یک تراس چوبی بی‌نظیر دارد که چشم‌انداز زیبایی از رودخانه و صیادانی که در آن مشغول صید هستند نشان می‌دهد. در سفرتان به گوا اگر می‌خواهید غذاهای سنتی آن را سفارش بدهید و نوش جان کنید می‌توانید روی این رستوران حساب ویژه باز کنید.

 


Souza Lobo

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گوا است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. رستورانی که یکی از شلوغ‌ترین و مشهورترین رستوران‌های گواست. این رستوران روزانه بیش از ۳۰۰ مهمان دارد و از همه‌ی آنها به بهترین صورت پذیرایی می‌کند. رستورانی که میگوی ماسالای آن بسیار محبوب است و زیاد از سوی مشتریانش سفارش داده می‌شود. یک ویژگی خاص این رستوران آن است که عصرها موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود و شما با مراجعه به آن برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام می‌توانید در یک فضای فوق‌العاده قرار بگیرید.

 

۱۰ غذای معروف هندی در سفر به گوا


Zeebop

یک رستوران ساده و صمیمی واقع شده در ساحل اتوردا. رستورانی که در لابه‌لای درختان ساحلی میزها و صندلی‌های چوبی گسترانیده است تا فضای دل‌انگیزی برای مشتریانش ایجاد کند. رستورانی که خرچنگ‌های کبابی آن بسیار مشهور است و در سفرتان با تور هند به گوا اگر می‌خواهید خرچنگ‌ را امتحان کنید پیشنهاد نخست ما به شما مراجعه به این رستوران است. رستورانی که به شما توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی ناهار به آن مراجعه کنید. چرا که چشم‌اندازی فوق‌العاده پیش روی شما قرار می‌دهد.

 


Martin’s Corner

این رستوران یک رستوران بی‌نظیر است که یک خانم و آقای مسن آن را اداره می‌کنند. رستورانی که در آن غذاهای خانگی پخته می‌شوند و همین باعث شده است محبوب باشد. رستورانی که قیمت غذاهایش گران نیست، غذاهایش تازه است و همین دو علت کافی است تا نامش زیاد سر زبان گردشگران بچرخد. رستورانی که ماهی مرکب آن زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود. رستورانی که فضایی ساده دارد و همین سادگی باعث به وجود آمدن صمیمت در آن شده است. در سفرتان به گوا اگر می‌خواهید غذایی نوش جان کنید که دست مهربان زنانه‌ای آن را طبخ کرده است و عطر و بوی غذاهای خانگی را دارد به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید.

 

رستوران‌های عاشقانه گوا برای یک ماه عسل رویایی


Suwadik

این رستوران قدمت زیادی ندارد اما توانسته است در مدت زمانی کوتاه جای ویژه‌ای در میان گردشگران گوا باز کند. رستورانی که طیف متنوعی از غذاهای دریایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که جدای از غذاهای دریایی هندی‌اش، دسرهای ایتالیایی فوق‌العاده نیز برای مشتریانش سرو می‌کند. با مراجعه به این رستوران شما می‌توانید خوشمزه‌ترین کارامل‌ها را سفارش بدهید. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است. بنابراین اگر خیلی به دنبال آن نیستید که هزینه‌ی سفرتان به گوا را کاهش دهید و در این سفر با بودجه‌ی محدودی روبه‌رو نیستید می‌توانید برای نوش جان کردن چند وعده‌ی غذایی‌تان به این رستوران مراجعه کنید.

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران