مکان‌های برتر برای بازدید در گوا برای جوانان

جاذبه‌های گردشگری گوا
مکان‌های برتر برای بازدید در گوا برای جوانان

تور گوا معجونی پرهیجان از سرگرمی و تفریح است که مقاومت در برابر آن بسیار سخت است. سواحل دیدنی، بازارهای پرهیاهو، ورزش‌های آبی ماجراجویانه، گزینه‌های غذاخوری، کلوپ‌ها و کافه‌های پور شور، همه گرد هم آمده‌اند تا فضایی پرنشاط را ایجاد کنند. جای تعجب نیست، این مکان مانند هیچ چیز دیگر جوانان را مجذوب خود می‌کند و شما واقعا به دلیل یا فصلی برای بازدید از پایتخت مهمانی در هند نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هتل خود را در گوا رزرو کنید تا محل اقامت خود را مشخص کرده و مستقیم به سمت این سرزمین آفتاب، شن و ماسه و موج سواری بروید. وقتی به آنجا رسیدید چه باید بکنید؟ ما به شما خواهیم گفت. در اینجا لیست منتخب ما از مکان‌هایی برای بازدید در گوا برای سفری جوانانه است.

 

جزیره گرانده (برای غواصی)

با آب‌های فیروزه‌ای دریای عمان که از هر طرف این جزیره را احاطه کرده، جزیره گرانده جلوه‌ای عجیب و غریب به خود گرفته است. اما در این جزیره چیزهای بیشتری از زیبایی طبیعی وجود دارد. جزیره گراند جایی است که می‌توانید از غواصی لذت ببرید، اگر هیچی از غواصی نمی‌دانید، نگران نباشید زیرا چندین آژانس امکاناتی را برای افراد مبتدی نیز ارائه می‌دهند تا از این فعالیت لذت ببرند. با استفاده از مربیان متخصص و تجهیزات ایمنی استاندارد بین المللی، می‌توانید مطمئن باشید که اوقات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

 

معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

ساحل بوگمالو (برای اسنورکلینگ)

آیا شما مجذوب دنیای عجیب و غریب زیر آب هستید که شگفتی‌های آبزی بسیاری را در خود پنهان می‌کند؟ در مورد رفتن به اعماق دریای آبی عمیق و کاوش در مرجان‌های فوق‌العاده زیبا، حتی زمانی که ماهی‌های رنگارنگ در اطراف شما شنا می‌کنند یا خرچنگ از پشت صخره‌ای در بستر دریا به بیرون نگاه می‌کند، چطور؟ برای تجربه همه اینها و حتی چیزهای بیشتر، به ساحل بوگمالو بروید و در آنجا اسنورکلینگ کنید. این ساحل یکی از بهترین مکان‌های گوا برای کشف زندگی دریایی با شکوه و نفسگیر است.

ساحل پالولم (برای کایاک سواری)

ساحل پالولم در گوا که با شن و ماسه سفید پر شده با کلبه‌های چوبی رنگارنگ و درختان خرما سرسبز پوشیده شده، یکی از برترین مکان‌های دیدنی در گوا جنوبی است که امکانات مختلف ورزش‌های آبی به جذابیت این ساحل می افزاید. یکی از این فعالیت‌های مبتنی بر آب برای تجربه در پالولم کایاک سواری است. گشت و گذار در دنیای آب با یک کشتی آبی باریک هیجان خاص خود را دارد، اینطور نیست؟ اجاره یک کایاک در اینجا آسان است، اما فراموش نکنید که قبل از اینکه به دریا بروید، حتما جلیقه نجات بپوشید.

ساحل کالانگوته (برای پاراسلینگ)

ملکه سواحل گوا، کالانگوته مقصدی هیپی و ماجرایی است که برای همه چیزهایی دارد. اگر به دنبال هیجان و سرگرمی مبتنی بر آب هستید، پاراسلینگ یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در این ساحل انجام دهید. فقط تصور کنید که به آسمان پرواز می‌کنید، وقتی که یک قایق تندرو شما را می‌کشد و باعث افزایش ناگهانی سطح آدرنالین شما می‌شود هیجان زیبایی مناظر از بالا نیز دوچندان می‌شود. بهترین بخش این است که می‌توانید از مناظر مسحورکننده از آن بالا لذت ببرید.

 

۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

ساحل مورجیم (برای کایت سواری)

مورجیم ممکن است به عنوان یک سواحل آرام و یکی از سواحل کم ازدحام در گوا شناخته شود، اما دلیلی وجود ندارد که باور کنیم نمی‌توانید سهم خود را از تفریحات مبتنی بر آب در آنجا داشته باشید. در واقع، ساحل مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از کایت موج سواری است. این ورزش مفرح که ترکیبی از موج سواری، اسکیت بورد و پاراگلایدر است، مطمئنا افراد ماجراجو را به وجد خواهد آورد به طوری که وسوسه می‌شوند تا تجارب بیشتری را در این ساحل امتحان و کسب کنند.

ساحل موبور (برای تخته سواری نشسته)

همه این ذوق را ندارند که در فعالیت های پرماجرا، به خصوص در تعطیلات، شرکت کنند. اگر خود را در این گروه قرار می‌دهید و می خواهید هیجان ورزش‌های آبی را تجربه کنید، تخته سواری نشسته برای شما عالی است. ساحل موبور، ساحلی آرام در گوای جنوبی یکی از نقاط مهم برای سوار شدن روی تخته با زانو است. یک تخته نشسته و کمی اشتیاق تمام چیزی است که برای لذت بردن از این ورزش نیاز دارید.

 

نکات طلایی در اولین سفر به گوا

ساحل کاندولیم برای (ویکبوردینگ)

جذابیت همیشگی کاندولیم در محیط آرام و زندگی شبانه مسحورکننده آن نهفته است، اما اینها تنها چیزهایی نیستند که جوانان را به این مکان می‌کشاند. این ساحل مکانی عالی برای انجام ورزش‌های ماجراجویانه در گوا است و جای تعجب نیست که جوانان زیادی به این ساحل می‌روند. اگر در کاندولیم هستید، ویکبوردینگ را امتحان کنید. این یک ورزش آبی به شدت سرگرم کننده و هیجانی است، که هنگام سواری بر روی آب باید روی تخته تعادل خود را حفظ کنید. آیا می‌توانید از حالا هیجان این ورزش پرجنب و جوش را احساس کنید؟

ساحل کولوا (برای جت اسکی)

کلوا جایی است که می‌توانید انواع جاذبه‌ها و فعالیت‌های آبی مورد انتظارتان بیابید، اما پیشنهاد می‌کنیم در اینجا به جت اسکی بروید. سر خوردن در آب‌های مواج دریای عمان در زیر آفتاب طلایی می‌تواند تجربه هیجان انگیزی باشد و هنگامی که جت اسکی سواری‌تان را انجام دادید، می‌توانید به سادگی منتظر آمدن شب باشید و به یکی از مهمانی‌های ساحلی که اغلب در کافه‌ها برگزار می‌شود بروید.

ساحل باگا (برای قایق سواری بانانا)

باگا که یکی از سواحل جذاب در گوا در نظر گرفته می‌شود، به معنای واقعی تفریح را برای مسافران معنی می‌کند. این ساحل شما را با غذاهای عجیب و غریب، ماسه‌های طلایی و تعدادی فعالیت‌های ماجراجویی مجذوب خود می‌کند. با این حال، هیچ چیز نمی‌تواند از لذت قایق سواری موزی در این ساحل فراتر رود. بنابراین، چه با دوستان یا خانواده سفر کنید، تجربه این فعالیت ماجراجویی گروهی را از دست ندهید. به علاوه حتی اگر قصد دارید تتو بزنید، بسیاری از هنرمندان خالکوبی را خواهید دید که در مغازه‌های کوچک خود در داخل و اطراف ساحل فعالیت می‌کنند.

 

سفر به گوا و دوری از شلوغی این شهر

ساحل سینکوریم (برای سافاری دلفین)

خط ساحلی شنی ساحل سینکوریم با مجموعه‌ای از فعالیت‌های ماجراجویانه مبتنی بر آب، شما را به لذت بردن از اوقات هیجان انگیز در سفرتان دعوت می‌کند. یکی از جالب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توان در اینجا انجام داد، رفتن به یک سافاری دلفین است که در طی آن می‌توانید دلفین‌ها را در حال بازی در دریای وسیع ببینید. دیدن این موجودات زیبا در زیستگاه طبیعی خود می‌تواند یکی از بهترین تجارب شما در تمام طول عمرتان باشد.

شنبه بازار شبانه آرپورا

وقتی از بازار شبانه در آرپورا بازدید می‌کنید، تفریح شنبه شب معنای جدیدی پیدا می‌کند. این بازار که هر شنبه شب برگزار می‌شود، جایی است که می‌توانید با خرید، صرف غذا، تماشای اجراهای زنده یا وقت گذرانی با دوستان‌تان و غوطه‌ور شدن در حال و هوای آن مکان، اوقات خوشی را سپری کنید.

بازار شنبه شب مکی

بازار شنبه شب مکی که به نام بازار شبانه باگا نیز شناخته می‌شود، مقصدی به همان اندازه جذاب برای کاوش در سفر به گوا است. چه در حال و هوای خرید سوغاتی باشید و چه بخواهید ذائقه خود را با غذاهای لذیذ گوا امتحان کنید، فرصت انجام همه این کارها و حتی فعالیت‌های بیشتری را در این بازار هفتگی خواهید داشت. اجراهای زنده‌ای که در اینجا برگزار می‌شود را از دست ندهید که یکی از جذابیت‌های اصلی آن است.

 

فعالیت‌های آبی هیجان انگیز در گوا

بازار دست فروشی ساحلی آنجونا

بازدید از بازار پر جنب و جوش آنجونا بیچ بی‌شک جزو بهترین کارهایی است که در گوا برای جوانان باید انجام دهید. این بازار هر چهارشنبه با انبوهی از اجناس جذاب، سوغاتی، جواهرات تقلبی، لباس ساحلی، کفش، کیف و غیره زنده می‌شود. نکته مهم این است که می‌توانید همه این‌ها و موارد دیگر را با قیمت‌های به شدت ارزان خریداری کنید و وقتی خریدتان تمام شد، می‌توانید انرژی خود را در یکی از غذاخوری‌های متعددی که در کنار ساحل قرار دارند، پس بگیرید و یا از اجرای موسیقی زنده که یکی از ویژگی‌های عادی اینجاست لذت ببرید.

آبشار دودساگار

دودهساگار یک آبشار چهار طبقه تماشایی است که منظره‌ای نفس گیر را به نمایش می‌گذارد. این آبشار که در میان برترین مکان‌های گردشگری گوا برای جوانان به حساب می‌آید، یک مقصد محبوب کوهنوردی نیز هست که عاشقان صعود و کشف مناظر دیدنی مرتفع را به سمت خود می‌کشاند. مسیر این مسیر پیاده روی دارای مناظر دیدنی باشکوهی است و قطعا ارزش وقت و انرژی شما را دارد.

پارک ملی مولم

پارک ملی مولم مظهر منطقه مرکزی پناهگاه باگوان ماهاور است و یک مقصد کوهنوردی بی‌نظیر است. سفر در این پارک ملی به خودی خود می‌تواند یک تجربه ارزشمند باشد. جاذبه اصلی این پارک سافاری جنگلی است که شما را به گشت و گذار در مناطق جنگلی می‌برد که در آن می‌توانید نگاهی اجمالی به حیوانات وحشی بیاندازید و از فاصله‌ای نزدیک آن‌ها را تماشا کنید.

 

آشنایی با کلیسای جامع گوا در سفر به هند

پناهگاه حیات وحش نتراوالی

چه عاشق طبیعت باشید و چه عاشق ماجراجویی، قطعا پیاده روی در منطقه جنگلی انبوه پناهگاه حیات وحش نتراوالی را دوست خواهید داشت. این سفر شما را از میان زمین‌های ناهموار عبور می‌دهد و با مناظر باشکوه شما را غافلگیر می‌کند. دور از سواحل معروف گوا این سفر به شما فرصتی را برای کشف و تجربه گوا در زاویه‌ای کاملا جدید را می‌دهد.

در پایان این که گوا همه را به روش‌های منحصربه‌فردی مجذوب می‌کند، اما هرگز در مجذوب کردن جوانان شکست نمی‌خورد. چه اولین سفر شما باشد و چه نهمین سفر، همیشه چیز جدیدی برای کشف و تجربه در اینجا خواهید یافت. بنابراین، پیش بروید و خود را تسلیم جذابیت فریبنده گوا و جاذبه‌های فراوان آن کنید.

 

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران