بهترین هاستل‌های باکو برای کوله‌گردها

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین هاستل‌های باکو برای کوله‌گردها

باکو پایتخت آذربایجان دارای فرهنگی سنتی و قرون وسطایی است که به خوبی با زندگی و معماری امروزی مدرنیته و همگام‌سازی شده است. بسیاری از گردشگران برای بازدید از این سرزمین به آذربایجان سفر می‌کنند. باکو هم زیباست و هم ارزان، به همین جهت از اسقبال زیاد مردم برخوردار است. اما اگر از گردشگرانی هستید که اساسا به دنبال کم‌ترین هزینه‌ها هستید پس می‌توانید در بهترین هاستل‌های شهر اقامت کنید و در صرف هزینه‌هایتان با تور باکو صرفه جویی کنید. ما در این مقاله بهترین هاستل‌های باکو را معرفی می‌کنیم.

 

 

Main Street Hostel

این هاستل یکی از بهترین موقعیت‌های قرارگیری در جغرافیای شهر را در اختیار دارد. اگر دوست دارید در مرکز شهر و در نزدیکی جاهای دیدنی اقامت کنید این هاستل جای شماست. این هاستل در نزدیکی میدان فواره، و خیابان نظامی و همچنین کم‌تر از ۵ دقیقه‌ای ایچری شهر، مرکز تاریخی باکو قرار گرفته است. شما می‌توانید در خوابگاه‌های مختلف بر روی تخت‌های ارزان بخوابید و یا در سوییت‌های خانوادگی و یا اتاق خصوصی اقامت کنید. این بستگی به شما دارد. این هاستل جایی روشن و تمیز است و پرسنل مهمان‌نوازی دارد.

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

 

Main Street Hostel

 

 

آدرس: apt. 45, Nizami 50, Baku 1001, Azerbaijan

تلفن: +994 51 700 12 34

 

 

LOFT Hostel Baku

انتظار یک هاستل لوکس را در اینجا نداشته باشید، در عوض اصول اولیه را با پایین‌ترین قیمت ممکن مدنظر قرار دهید. به عنوان یک کوله‌گرد یک تخت در خوابگاه زنانه و یا مردانه و همچنین صبحانه‌ای برای شروع روزی پر از فعالیت احتمالا برای شما بیشترین اولیت را خواهد داشت. به علاوه دکوراسیون داخلی خوابگاه‌ها و اتاق نشیمن شاد و رنگی و جوان‌پسند است. همچنین این هاستل در نزدیکی متروی ۲۸ می قرار گرفته که موضوع حمل و نقل عمومی را برایتان حل می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد اقامت در چنین جایی تمامی ویژگی‌های اولیه برجسته را به شما بدهد.

 

راهنمای گردشگری باکو؛ شهری پر از لذت‌های به یادماندنی

 

 

LOFT Hostel Baku

 

 

آدرس: 49 Rashid Behbudov St, Baku 1014, Azerbaijan

تلفن: +994 55 534 30 07

 

 

White City Hostel

شاید این هاستل در مرکز ایچری شهر قرار نداشته باشد اما به دلیل مهمان‌نوازی پرسنل و میزان رفاه و راحتی بین گردشگران شناخته شده است. در عوض با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز حیدر علی‌اف که از لحاظ معماری یکی از سازه‌های برجسته باکو محسوب می‌شود برسید. شما در این خوابگاه از امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا برخوردار هستید اما قیمتی بسیار پایین‌تر از حد انتظار برای اقامت در آن می‌پردازید. به علاوه امکان استفاده از حمام و آشپزخانه نیز برای شما وجود داشته و اگر سوالی راجب گردش در شهر دارید هم پرسنل آن به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره و مجلل‌ چهار فصل باکو

 

 

White City Hostel

 

 

آدرس: Yusif Safarov 62/76, AZ1025 Baku, Azerbaijan

تلفن: +994 55 700 56 56

 

 

My Hostel Baku

این هاستل جذاب با طراحی داخلی رنگی‌اش در نزدیکی متروی Xetai واقع شده و تخت‌های ارزانی در خوبگاه‌های زنانه و مردانه ارائه می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها صورتی، تخت‌ها جدید و مجهر به لامپ‌های شخصی هستند. شما می‌توانید از حمام و آشپزخانه‌ای مجهز استفاده کنید و در اتاق نشیمن آن به استراحت بپردازید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

 

 

My Hostel Baku

 

 

آدرس: 31a , Rashid Behbudov Street, , Nasimi , Baku, Azerbaijan

تلفن: +994124987034

 

 

Guest House Inn & Hotel

در این هاستل می‌توانید تختی خوابگاهی داشته باشید و یا در اتاقی خصوصی اقامت کنید. با وجود محیط خوابگاهی حریم خصوصی در اینجا به خوبی رعایت می‌شود. این هاستل مدرن در نزدیکی متروی ۲۸ می قرار گرفته که با پیاده‌روی کوتاهی در دسترس قرار دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا هستند و امکان آشپزی نیز در آشپزخانه برای شما وجود دارد. عموما زوج‌های جوان که خواستار محیطی خصوصی‌تر هستند از اتاق‌ها استقبال می‌کنند.

 

هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

 

 

Guest House Inn

 

 

آدرس: Azadlig ave, 16/21, Baku 1010, Azerbaijan

 

 

SAHIL Hostel & Hotel

این هاستل مدرن و زیبا و خوش رنگ و لعاب که در مرکز واقع شده بین گردشگران و کوله‌گردان به یک اندازه محبوب و مورد توجه است. ساحل هاستل در دو دقیقه‌ای بلوار باکو و یک کیلومتری ایچری شهر واقع شده است. در واقع شما نه تنها می‌توانید اقامتی راحت در اینجا داشته باشید بلکه می‌توانید به عنوان جایی برای گشت و گذارهای وسیع هم به آن نگاه کنید. تخت‌ها در خوابگاه‌های مختلط یا فقط زنانه تقسیم و جاگذاری شده‌اند. به علاوه چون فضای اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هواست شما اقامتی راحت مخصوصا در تابستان‌ها خواهید داشت. اتاق‌ها آرام و دکوراسیونی زیبا و شیک دارند. می‌توانید برای گردش در شهر دوچرخه کرایه کنید، از آشپزخانه و ماشین لباسشویی استفاده کنید و از پذیرش برای پیوستن به تورهای گردشی کمک بگیرید.

 

 

SAHIL Hostel

 

 

آدرس: 27, Zarifa Aliyeva Street, Baku 1091, Azerbaijan

تلفن: +994 50 888 21 01

۰۴ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران