ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در بانکوک

اگر بخواهیم بانکوک را به چیزی تشبیه کنیم به عقیده ما بهترین گزینه کیسه پاپانوئل است. زیرا در این شهر جادویی هر چه که بخواهید را می‌توانید پیدا کنید. از انواع کافه‌های دخترانه و کارتونی گرفته تا رستوران‌های شیک و آنچنانی هر چیزی که بخواهید را می‌توانید امتحان کنید. به علاوه بانکوک میزبان فعالیت‌های هیجان‌انگیز و پرآدرنالینی است که در سراسر آن تا حومه پراکنده شده‌اند. بنابراین اگر در سفر با تور تایلند به بانکوک به دنبال تجربه‌های هیجانی می‌گردید بهتر است نگاهی به فهرست زیر داشته باشید.

 

برج کینگ پاور ماهاناخن

برای شروع به سمت اسکای‌واک بلندترین برج تایلند بروید که مناظری شگفت‌انگیز از افق را پیش چشمانتان می‌گستراند و آستانه تحمل شما را به چالش می‌کشد. برج کینگ پاور ماهاناخن به تازگی یکی از دیوانه‌واترین پل‌های شیشه‌ای تایلند را در ارتفاع ۳۱۴ متری و در طبقه ۷۸‌ام برج، بر فراز یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های بانکوک ایجاد کرده است. برای رسیدن به این اسکای‌واک اول باید سوار آسانسور شوید و تا طبقه ۷۴ام بالا بروید سپس با بالابری شیشه‌ای به طبقه ۷۸‌ام منتقل می‌شوید. سپس می‌توانید روی مسیر شیشه‌ای راه بروید و به زیر پای خود نگاه کنید. حتی نمی‌توانید تصورش را بکنید ایستادن در طبقه‌ ۷۸ام با کفی شیشه‌ای و بودن در ارتفاع ۳۱۴ متری از زمین چه حالی می‌تواند داشته باشد تا زمانی که افق خیره‌کننده را در زاویه ۳۶۰ درجه تماشا کنید.

 

 

برج کینگ پاور ماهاناخن

 

 

آدرس: Khwaeng Silom, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500, Thailand

تلفن: +66 (0) 2 234 1414

 

 

کافه VR-1 Virtual Experience

آیا هیچ وقت دوست داشتید مانند قهرمانان افسانه‌ای با افراد شرور، آدم فضایی‌ها، یا اژدهاهای مختلف بجنگید و جنگنده‌ها را برانید؟ پس کافه VR-1 Virtual Experience جایی‌ست که باید در بانکوک به آن بروید. این واقعیت مجازی و کافه بازی سرگرم‌کننده یکی از بهترین جاهای شهر است که می‌توانید خودتان را در آن غرق کنید و به دنیای مختلف سفر کنید. شما در این کافه می‌توانید بین ۱۶۰ بازی مختلف هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید و همچون ماتریکس با عینک‌های واقعیت مجازی به دنیای دیگر منتقل شوید. بنابراین این کافه بازی پر از موقعیت‌های سرگرم‌کننده و جوی شاد است. این کافه برای گروه‌های خانوادگی، دوستانه و بچه‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد است.

 

 

کافه VR-1 Virtual Experience

 

 

آدرس: Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110, Thailand

تلفن: +66 80 288 2777

 

 

ایرسافت و پینت‌بال در Combat Zone 62

بیایید کمی مقدار هیجان و فشار را بالاتر ببریم و به تجربه‌ای شبیه‌سازی شده و منحصر به فرد نگاه کنیم. شما می‌توانید برای یک یا دوساعت در زمین فعالیت کنید و از خزیدن، پریدن و یا دویدن و تیراندازی کارهای زیادی را انجام دهید. اگر در نوجوانی هیچگاه شانس بازی‌های تیمی را نداشتید و به عنوان یک جنگجو نجنگیده‌اید الان زمان شماست. شما می‌توانید در این زمین بازی با مواد منفجره و تیرهای رنگی با هم‌تیمی‌های خود از خودتان در مقابل گروه مقابل دفاع کرده و با آن‌ها بجنگید. به علاوه می‌توانید به جای پینت بال از ایرسافت استفاده کنید. یعنی به جای استفاده از گلوله‌های رنگی با گلوله‌های BB شلیک می‌کنند و این یعنی باید انتظار کبودی‌های کوچکی را داشته باشید.

 

 

Combat Zone 62

 

 

آدرس: Krung Thep Maha Nakhon 10250, Thailand

تلفن: 080 956 1999

 

 

زندگی دریایی دنیای اقیانوس

حتی اگر در شهری ساحلی زندگی کرده باشید باز هم تماشای دنیای زیر آب فعالیتی دوست داشتنی است که تقریبا معدود افرادی از آن سر باز می‌زنند. تصورش را بکنید با کلاه‌های سنگین و پر اکسیژن که به شما اجازه راه رفتن زیر آب را می‌دهند، بتوانید بین انواع ماهی‌های رنگی قدم بزنید. البته طرز استفاده از آن اول به شما آموزش داده می‌شود اما اگر باز هم علاقه‌ای نداشتید و یا دچار استرس شدید می‌توانید از قایق‌های شیشه‌ای استفاده کنید  بین کوسه‌ها وقت بگذرانید.

 

 

دنیای اقیانوس

 

 

آدرس: Siam Paragon, 991 Rama 1 Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

تلفن: +66 2 687 2000

 

 

دریم‌ورلد بانکوک

اگر تمامی این گزینه‌ها به قدر کافی برای شما راضی کننده نبودند چرا به پارک تفریحی دریم‌ورلد بانکوک نروید و هیجان و بازی را با وسیله‌های مختلف تجربه کنید؟ همراه دوستان به این پارک بروید و سوار وسایل وحشتناک و دیوانه‌وار شوید و بین زمین و آسمان معلق شوید. البته همانطور که از شدت اغلب وسایل پیداست بزرگسالان می‌توانند تا توان دارند فریاد بزنند و انرژی‌شان را تخلیه کنند. در کنارش کودکان می‌توانند سوار ماشین‌های کوچک کارتونی شوند و در استخر بازی با انواع آب‌پاش‌ها و سرسره‌های رنگی بازی کنند. این پارک تفریحی بزرگ در فاصله ۴۰ دقیقه‌ای از بانکوک قرار گرفته است. با وجود این که بانکوک شهری توریستی و همیشه شلوغ است اما آخر هفته‌ها این پارک از زمان‌های دیگر شلوغ‌تر می‌شود.

 

 

دریم‌ورلد بانکوک

 

 

آدرس: Tambon Bang Yitho, Amphoe Thanyaburi, Chang Wat Pathum Thani 12130, Thailand

تلفن: +66 (0)2 533 1152

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران