۵ تفریح هیجان آور در سفر به ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
۵ تفریح هیجان آور در سفر به ارمنستان

اگر قصد دارید با تور ارمنستان به این کشور هم مرز سفر کنید، شاید بخواهید پس از بازدید از اماکن تاریخی و گشت و گذار در شهرها، کمی از وقت خود را برای تفریحات سالم و در عین حال پرهیجان صرف کنید. گذران وقت و انجام کارهای متفاوت یکی از ملزومات سفر است. ارمنستان از امنیت خوبی برخوردار است و در ماه های تابستان، کافه ها و پارک‌هایی را می‌بینید که روزها پر از جمعیت است و شب‌ها با نورپردازی و رقص نور شادی را به همراه زیبایی در خیابان‌ها و اماکن عمومی برای شما به ارمغان می‌آورد. همراه ما باشید تا چند تفریح در ارمنستان را که اغلب گردشگرها را مجذوب خود می‌کند معرفی کنیم.

 

پارک آبی دنیای آب (Jrashkhar)


پارک آبی دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد.این پارک آبی در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت ۲.۵ هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت ۵ هکتار می باشد. پارک روباز مجموعه دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر مخصوص اصلی و سه استخر برای بازی‌های آبی است و ۳ سرسره دارد که برای بزرگسالان و نوجوانان بسیار هیجان انگیز است. در صورتی که در تابستان به ارمنستان سفر می‌کنید این پارک گزینه مناسبی برای بالا بردن آدرنالیتان خواهد بود و اگر در زمستان سفر می‌کنید این پارک برای شما یک پیست اسکی روی یخ خواهد بود. پارک آبی دنیای آب در نزدیکی باغ وحش بزرگ ایروان قرار گرفته است که اگر پس از استفاده از پارک و بازی‌های آن خسته نشدید می‌توانید برای دیدن این باغ وحش نیز برنامه‌ریزی کنید. از طرفی این پارک آبی در نزدیکی بوتانیکال ایروان نیز قرار دارد.

 

سفر به ارمنستان به پیشنهاد سایت لونلی‌پلنت

 

 

Jrashkhar

 


ساعات بازدید از پارک در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۱ تا ۱۹ و در روزهای دوشنبه تا جمعه ۱۲ تا ۱۹ می‌باشد.

 

 

شهربازی ارمنستان (Play City)


این مجموعه تفریحی در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. این مجموعه وسیع شامل پیست کارتینگ، پیست باگی، پیست ماشین کوبنده، زمین گلف، پینت بال، بولینگ، بیلیارد، باشگاه تیر اندازی، سینمای ۷ بعدی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان متناسب با هر گروه سنی و تئاتر مخصوص کودکان، برگزاری جشن‌های مناسبتی، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران می‌باشد. در صورتی که با هر گروه سنی وارد این شهربازی شوید ساعات خوشی را سپری خواهید کرد.

 

چهار مکان گردشگری اعجاب‌انگیز در ارمنستان

 

 

شهربازی ارمنستان

 


آدرس: ایروان، خیابان آچاریان شماره ۳۵
این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ باز است.

 

 

پاراگلایدر در باشگاه Paragliding in Armenia) SKY)


یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان آور در دنیا پارگلایدر است که به علت کوهستانی بودن ارمنستان در این کشور نیز امکان پذیر است. افراد ماهری در این باشگاه به افراد مبتدی یا حرفه‌ای کمک می‌کنند تا لحظات خوش و خاطره انگیزی را با پارگلایدر بر روی کوه هاتیس، دریاچه سوان، کوه آراگاتس، کوه تقنیس و کوه آرا تجربه کنند. رواز در مثلث "ایروان- سوان- گیومری" و منطقه تاوش مناطقی هستند که برای این تفریح در ارمنستان در نظر گرفته شده اند.

 

گشت و گذار شبانه در ایروان؛ شهر پرشور و حال ارمنستان

 

 

Paragliding in Armenia

 


پرواز هر شخص به طور متوسط ۲۰ دقیقه، عکس و فیلمبرداری در طول پرواز و یک پاراگلایدر برای رفت و برگشت.
برای پرواز ۱ نفر با پاراگلایدر ۴۸ درام ، ۳ تا ۵ نفر ۴۳ درام و از ۶ نفر به بالا ۴۰ درام هزینه خواهد داشت.

 


باشگاه سوارکاری آیرودزی (Ayrudzi Riding Club)


این باشگاه در حومه شهر آشتاراک قرار گرفته است و خدماتی همچون اسب سواری، نحوه غذا دادن به اسب ها و زین کردن آنها را برای شما امکان پذیر می‌کند. همچنین در صورتی که به سوارکاری علاقه‌مندید، می‌توانید اطلاعاتی درباره اسب ها، اسب سواری و تاثیرات ویژه آن کسب کنید.

 

 ۶ تفریح ماجراجویانه که در سفر به ارمنستان باید انجام بدهید 

 

 

Ayrudzi Riding Club

 

 

آتلیه عکاسی ماراشلیان (Photo Atelier Marashlyan Retro)


آتلیه عکاسی ماراشلیان از سال ۲۰۱۳ در مرکز ایروان آغاز به کار کرده است. در این آتلیه علاوه بر عکاسی حرفه ای، می‌توانید یک عکس با لباس های محلی ارمنستان و به سبک قدیمی بگیرید و عکس خود در لباسهای سنتی ارمنستان به صورت یک کارت پستال چاپ کنید و برای خانواده و دوستانتان بفرستید. این عکس می‌توانید خاطره خوشی را از سفرتان با تور ارمنستان برایتان حفظ کند.

 

 

Photo Atelier Marashlyan Retro

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران