چطور در سال ۲۰۱۹ ،‌ سفری ارزان به دبی را تجربه کنیم

جاذبه‌های گردشگری دبی
چطور در سال ۲۰۱۹ ،‌ سفری ارزان به دبی را تجربه کنیم

دبی در طول سال‌های مختلف تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است. تفریحات جدیدتر، مراکز خرید جدیدتر و بسیاری چیزهای جدید به این شهر اضافه شده که بیشتر آن‌ها باعث شده تا سفر به این شهر گران‌تر به نظر بیاید. با این حال هنوز هم می‌توان صرفه‌جویی‌های مختلفی داشت و به هر نسبت بودجه‌ای که دارید، سفری ارزان را با تور دبی تجربه کنید. مقاله‌ی امروز ما نیز دقیقا در همین رابطه است تا به شما کمک کند که با صرف بودجه‌ی حداقلی، سفری جذاب به این شهر داشته باشید.


چند نکته مهم در مورد مخارج سفر به دبی


مخارج درمان


مخارج درمان برای مسافران در دبی کاملا شخصی است و این هزینه‌ها بسیار گران هم هستند. با این ترتیب حتما باید مراقب سلامت عمومی خود باشید و همچنین تا جای ممکن از تورهایی استفاده کنید که بیمه خوبی دارند.

 

فستیوال‌ها و برنامه‌هایی که ایام نوروز در دبی برپا می‌شود

 

 

سفر به دبی

 


تهیه The Entertainer


اگر چندین بار در سال به دبی سفر می‌کنید، تهیه The Entertainer برایتان صرفه‌ی اقتصادی بسیار خوبی خواهد داشت. این محصول که به صورت کتابچه یا برنامه‌ی نصبی به شما تحویل داده می‌شود، مهلت ۶ ماهه تا یکساله برای استفاده داشته و تقریبا همه جا از رستوران‌ها تا کافه‌ها و مراکز تفریحی برایتان تخفیف‌های بسیار خوبی به همراه خواهد داشت. مخصوصا در مورد مراکز تفریحی که واقعا عالی است.

 

 

سفر به دبی

 


تورهای مسافرتی مناسب خود انتخاب کنید


انتخاب تورهای مسافرتی یکی از مهم‌ترین نکات برای سفر به دبی است. حتما باید از تورهایی استفاده کنید که انتخاب‌های متعددی در بین هتل‌ها به شما بدهند. همچنین پروازهای ارزان‌قیمت به واسطه فاصله کم تهران تا دبی می‌تواند به صرفه‌تر باشد. ارائه بیمه‌ی مناسب، ترانسفر فرودگاهی و چیزهایی از این دست که می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد، در اولویت انتخاب شما باید باشد.

 

هزینه تور دبی نوروز 98 را با این پیشنهادها کاهش دهید

 

 

سفری ارزان به دبی

 


از صفحاتی که تخفیف‌ها و مراسمات را منتشر می‌کنند استفاده کنید


صفحات اینترنتی معتبری همچون Time Out Dubai یا What’s On Dubai، بخش زیادی از تخفیف‌ها و مناسبت‌های مختلف شهر را پوشش می‌دهند. تخفیف‌هایی که شامل رستوران‌های مختلف دبی یا مراکز تفریحی می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید از مراکز بسیار بهتر با قیمت مناسب‌تر خرید یا استفاده کنید. همچنین این صحفات برنامه‌های رایگان را نیز منتشر می‌کنند که خود می‌تواند به سفر ارزان شما به این شهر، جذابیت ببخشد.

 

 

سفر به دبی

 


کارهای رایگانی که می‌توانید در دبی انجام دهید


تمام فعالیت‌هایی که می‌توانید در دبی انجام بدهید، شامل مواردی نیستند که هزینه‌های زیادی روی دستتان بگذارند. برای مثال مدل‌های مختلفی از شتر سواری در جاهای متفاوتی از شهر است که به رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. می‌توانید از موزه‌های شهر بازدید کنید یا شب هنگام به تماشای آبنمای زیبای برج خلیفه بنشینید و نمایش جذابش را تماشا کنید. پیاده روی در دبی مارینا و تماشای برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها نیز بخشی از این فعالیت‌های رایگان محسوب می‌شوند. و در آخر حتما از مسجد جمیرا بازدید کنید که از زیباترین سازه‌های دبی محسوب می‌شود.

 

۷ فعالیت منحصر به فرد که تنها در دبی می‌توانید تجربه کنید

 

 

سفر به دبی

 


هتل ارزان


از خوبی‌های دبی این است که هتل‌های نسبتا ارزان‌قیمتش هم از کیفیت و امنیت کافی برخوردارند. سال‌های اخیر هتل‌های بسیار متنوع‌تری ساخته شده‌اند پس از لیست‌های قدیمی به این منظور استفاده نکنید. البته بهترین کار استفاده از تورهای مناسب است که هتل‌های خوبی به شما پیشنهاد می‌کنند. اگر هم خودتان خواستید به سفر بروید از گرفتن خانه‌های Airbnb به هیچ وجه خجالت نکشید که در بعضی موارد با پرداخت بسیار پایین، خانه‌ی خیلی خوبی نصیبتان می‌شود.

 

 

سفر به دبی

 


رفت و آمد در شهر


دبی به شکلی ساخته شده که شما با ماشین بتوانید به راحتی در آن تردد کنید، به همین خاطر اگر بتوانید ماشین کرایه کنید تا چند روزی که در سفر هستید در اختیار شما باشد، هم برایتان به صرفه خواهد بود و هم راحت‌تر. اما کرایه ماشین نیاز به گواهینامه بین‌المللی و پیچیدگی‌های دیگر دارد. بر همین اساس استفاده از مترو و اتوبوس به شما پیشنهاد می‌شود چون گرفتن تاکسی در دبی واقعا گران است.

 

در دبی چگونه با خودروی اجاره‌ای ارزان‌تر رفت‌وآمد کنید؟

 

 

سفر به دبی

 


غذا


شما قبل از اینکه به فکر غذا خوردن در جایی باشید، باید به چند مسئله توجه کنید تا غذایی که می‌‌خورید برایتان ارزان تمام شود. اول اینکه تا جای ممکن در رستوران‌های هتل‌ها غذا نخورید که عموما گران‌‌تر از باقی جاها هستند. رستوران‌هایی که نوشیدنی‌های الکلی در خود دارند را نیز انتخاب نکنید که به واسطه داشتن مجوز فروش چنین نوشیدنی‌هایی، هزینه‌ی بیشتری از شما می‌گیرند. حتما از لیست تخفیف‌های سایت‌هایی که معرفی کردیم استفاده کنید و همچنین فود کورت‌های مراکز خرید را نیز برای خرید غذا انتخاب نمایید. اگر هم که خانه اجاره کرده‌اید، حتما یک وعده حداقل در روز خودتان غذا پخت کنید که مخارج آن به مراتب کم‌تر از خوردن غذا در رستوران است.

 

 

سفر به دبی

۰۶ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران