فستیوال‌ها و برنامه‌هایی که ایام نوروز در دبی برپا می‌شود

جاذبه‌های گردشگری دبی
فستیوال‌ها و برنامه‌هایی که ایام نوروز در دبی برپا می‌شود

عید نوروز مصادف با ۲۱ مارس تقویم میلادی می‌شود، اما سفرهای نوروزی عموما چند روز قبل از این تاریخ انجام شده و یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان ایرانیان، تور دبی است. اگر شما هم علاقه دارید که در کنار دیدن از نقاط گردشگری و خرید در دبی، به فستیوال‌ها یا برنامه‌های هنری بروید، تقویم دبی در ایام نوروز را با ما ورق بزنید.

 


شب گالری‌ها در میدان السرکال


میدان السرکال سال‌هاست که یکی از مهم‌ترین مراکز برای نمایشگاه‌های هنر معاصر بوده و در این شب خاص درهای خود را تا نیمه‌شب به روی مردم باز می‌گذارد تا از چندین و چند گالری مختلفی که در آن برگزار می‌شود دیدن کنند. از جمله این گالری‌ها که به شکلی متنوع از موضوعات مختلف برگزار می‌شوند می‌توان به گالری ایام، هنر سبز و یا Grey Noise اشاره کرد. این برنامه‌ بسیار باشکوه برای هنر دوستان کاملا رایگان بوده و در آن امکان خرید بعضی از آثار نیز مهیا است.

 

هزینه تور دبی نوروز 98 را با این پیشنهادها کاهش دهید

 

 

 شب گالری‌ها

 


فستیوال بین‌المللی هنر دبی


این جشنواره بین‌امللی چندین سال است که در دبی برگزار شده و امسال هنرمندانی از ۴۳ کشور مختلف در آن آثار مختلفی را به نمایش می‌گذارند. این هنرمندان عموما از کشورهایی همچون آمریکا، جنوب آسیا، آفریقا و آمریکال لاتین هستند و به طور کلی به هنرمندان جوانی تعلق دارند که کارهای برجسته‌ای در سال گذشته‌ به انجام رسانده‌اند.

 

 

 فستیوال بین‌المللی هنر دبی

 


 مسابقات شترسواری


این برنامه‌ی ورزشی در کم‌تر کشوری برپا می‌شود، به همین خاطر شاید خیلی‌ها بخواهند برای یک بار هم که شده مسابقاتی اینچنینی را از نزدیک ببینند. جدا از برنامه‌ی بازی‌های هر روزی در المرموم، چند مسابقه دیگر نیز دقیقا در ایام عید برپا می‌شود که با توجه به علاقه عرب‌ها به این مسابقات، تبلیغاتش را در جای جای شهر ببینید.

 

 

  مسابقات شترسواری

 


فستیوال بزرگ رنگ‌ها


تمام دنیا روز ۲۰ و ۲۱ مارس این جشن بزرگ را برپا می‌کنند، اما در دبی روز ۲۲ مارس برای این موضوع در نظر گرفته شده است. فارغ از موضوعیت این فستیوال بزرگ، در دبی شما می‌توانید به تم پاک و پارک آبی واندرلند این شهر رفته و روزی مملو از توپ‌های رنگی را تجربه کنید. برای حضور در این جشن خاص مبلغی را به عنوان ورودی باید پرداخت کرده و در محوطه بزرگی که برای این کار در نظر گرفته شده می‌توانید گلوله‌های رنگی تحویل گرفته و روزی متفاوت و شاد را سپری کنید.

 

بهترین برنامه‌ها برای ماه عسلی خاطره‌انگیز و عاشقانه در دبی

 

 

 فستیوال رنگ

 


آخرین دور از مسابقات بین‌المللی قایق‌های بادبانی


آخرین دور از مسابقات این فصل در تاریخ ۳ فروردین برگزار می‌شود، مطمئنا برای آن‌ها که به دریانوردی و تماشای حرکت قایق‌ها در آب علاقه‌ دارند، فرصتی ایده‌آل است تا به تماشای برنامه‌ای جذاب بنشینند. این مسابقه بین بهترین‌ها در دنیا برگزار می‌شود و شما می‌توانید یا در با قرار گیری در محل‌های مخصوص یا با کرایه دوچرخه، بخش یا همه‌ی مسیر را به تماشا بنشینید.

 

 

 مسابقات بین‌المللی قایق‌های بادبانی

 


موزیکال West End's THRILLER در دبی اپرا


این برنامه که به صورت یک اپرای موزیکال بسیار بزرگ و با حضور تعداد زیادی هنرمند برگزار می‌شود، مختص به سیر زندگی مایکل جکسون –خواننده و آهنگ ساز آمریکایی- است. در این برنامه روایتی از دوران کودکی او تا روزهای اوجش به صورت موزیکال به روی سن می‌رود که از همین حالا بسیاری برای دیدنش صف کشیده‌اند. برنامه‌ای با شکوه مملو از موسیقی‌های خاطره‌انگیز، رقص و البته نور پردازی در دکوری بسیار بزرگ.

 

بازدید از سالن اپرای دبی یکی از مجلل‌ترین سالن‌های خاورمیانه

 

 

 West End's THRILLER

 


 برنامه‌ی دویدن عمومی در ساحل DXB


این برنامه به صورت عمومی در "ساحل غروب" انجام می‌گیرد و همه می‌توانند در آن شرکت کنند. مسیر ساحلی این ورزش همگانی برای خانواده‌ها ۱.۸ کیلومتر، برای آن‌ها که به صورت تفریحی حضور دارند ۳.۶ کیلومتر و برای آن‌ها که به صورت جدی در مسابقه شرکت کرده‌اند ۷.۲ کیلومتر خواهد بود و به برندگان در بخش‌های مختلف جوایزی نیز داده می‌شود. در کنار این برنامه‌ی ورزشی، چند برنامه‌ی تفریحی از جمله موسیقی زنده نیز در نظر گرفته تا محیطی شاد و مفرح در آن روز شکل بگیرد.

 

 

دویدن عمومی در ساحل DXB 

 


 مسابقات طلایی دبی


در نهایت اگر به مسابقات اسب دوانی و چوگان علاقه داشته باشید، مسابقاتی در دبی از این تاریخ آغاز شده و حدود ۱۵ روز ادامه خواهد داشت و می‌توانید حداقل روزهای ابتدایی آن را به تماشا بنشینید. این مسابقات پنجمین دوره‌ی خود را تجربه می‌کند و به واسطه جایزه هنگفتی که به برندگان می‌دهد، قهرمانان جهانی در آن شرکت می‌کنند.

 

برترین سینماهای دبی برای دیدن فیلم‌های مطرح سال نو در کریسمس

 

 

 مسابقات طلایی دبی

۲۴ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران