۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش

کیش یکی از برترین جزایر کشور ایران است که شهرتش از محدوده‌ی مرزهای کشور فراتر رفته و نه تنها در کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس بلکه به کشورهای دوردست نیز رسیده است. جزیره‌ای با بهترین امکانات توریستی و برترین امکانات رفاهی ایران. جزیره‌ای پر از رویدادهای گردشگرانه که برترین مرکزخریدهای ایران را نیز در خود جای داده است. در سفرتان با تور کیش به این جزیره اگر به دنبال اسپاهای درجه یک برای رفع خستگی از تن و مراقبت از زیبایی‌تان هستید همراه ما باشید تا ۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- اسپای هتل بزرگ داریوش


هتل بزرگ داریوش این جزیره یکی از برترین هتل‌های آن است که یک اسپای معروف را در خود جای داده است. اسپایی که بهترین ماساژورهای این جزیره را به استخدام خود درآورده است و شما با مراجعه به آنها می‌توانید بدن خسته‌تان را به دستان پرتوان و انرژی بخش آنها بسپارید. دستانی که قادر هستند استرس، کمر درد، اضطراب، سر درد، بی‎خوابی و آرتروز را از تن شما دور کنند. ماساژ تایلندی، ماساژ رویال، ماساژ آروماتراپی و ماساژ سوئدی با روغن معطر گیاهی از معروف‌ترین و پر طرفدارترین خدماتی هستند که در این مرکز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

 

 

هتل بزرگ داریوش

 


۲- اسپای هتل مارینا پارک


هتل مارینا پارک نیز به مانند هتل بزرگ داریوش خدمات مراقبت از سلامتی و ماساژ خود را با بهترین امکانات و به وسیله‌ی کارآزموده‌ترین ماساژورها ارائه می‌کند. ماساژ سنگ داغ، کمپرس گیاهی، ماساژ کره گیاهی، ماساژ شیر و عسل، ماساژ اورینال، شکلات و شمع از معروف‌ترین ماساژهایی هستند که در این مرکز ارائه می‌شوند. خدمات این مرکز اما به موارد فوق محدود نمی‌شود. با رفتن به اسپای مارینا پارک می‌توانید اسپای دست، اسپای پا، اسپای آرام و اسکراب بدن را نیز تجربه کنید. همچنین خدماتی عالی مربوط به پوست در این مرکز برای مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌شود. خدماتی که به شما توصیه می‌کنیم حتما در سفر به کیش از آنها بهره ببرید. مواردی مانند لیفت صورت و دور چشم و همچنین اسپای صورت.

 

 

هتل مارینا پارک

 


۳- اسپای هتل شایان کیش


امروزه هتل‌های درجه یک در سرتاسر دنیا حتما مرکزی برای مراقبت از بدن و زیبایی دارند و هتل شایان کیش نیز یکی از آنهاست. جایی که با رفتن به اسپایش در سفر به کیش می‌توانید برای ساعاتی از فکرها و خیال‌های منفی دور شوید و درحالیکه بدن‌تان را به دست مجرب‌ترین ماساژورها سپرده‌اید به معنای واقعی کلمه استراحت کنید. اسپای این هتل جزو اسپاهای شیک و تمیز کیش به حساب می‌آید که می‌توانید به فضا و کارکنانش اعتماد کنید و ساعاتی از سفر خود را به گذراندن زمان با آنها اختصاص بدهید.

 

بازدید از کشتی یونانی کیش در یک بعد از ظهر نارنجی

 

 

هتل شایان کیش

 


۴- هتل ترنج


ترنج یکی از هتل‌های متفاوت و جذاب کیش است که برای اقامت، اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی دارد. هتلی ساحلی که باشگاه ورزشی‌اش نیز از باشگاه‌های خوب کیش به حساب می‌آید. با رفتن به اسپای این هتل که اسپایی مناسب است می‌توانید خدمات مختلف مربوط به ماساژهای ایرانی و خارجی را با قیمت‌های نسبتا معقول دریافت کنید. البته اگر به ماساژهای شرق آسیایی علاقه‌مند هستید نیز باید بدانید در این هتل می‌توانید بهترین ماساژهای تایلندی را دریافت کنید.

 

 

هتل ترنج

 


۵- هتل مریم سورینت


مریم سورینت یکی از هتل‌های لوکس و معروف کیش است که خیلی از مسافران آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند اما اگر شما این هتل را برای اقامت انتخاب نکردید باید بدانید می‌توانید از خدمات و امکانات عالی آن مانند اسپایش استفاده کنید. اسپایی که بهترین ماساژورهای این جزیره را به استخدام خود درآورده است و انواع خدمات ماساژ را به مراجعه‌کنندگانش با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. اسپایی که با رفتن به آن می‌توانید خدمات مربوط به نشاط و شادابی پوست را نیز با هزینه‌هایی مناسب دریافت کنید. 

 

۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

 

 

هتل مریم سورینت

۱۳ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران