۸ بازار روزانه‌ی دبی که شما را وارد زندگی روزمره‌ی مردمان این شهر می‌کند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۸ بازار روزانه‌ی دبی که شما را وارد زندگی روزمره‌ی مردمان این شهر می‌کند

دبی یکی از لاکچری‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای جهان است که باید به آن سفر کرد و از بودن در آن لذت برد. شهری با بهترین هتل‌ها و رستوران‌های جهان. شهری با برترین تفریحات دریایی و صحرایی. شهری که شبانه‌روزی جذاب برای مسافرانش می‌سازد و آنها را غرق می‌کند در هیجان و خوش گذرانی. شهری که مجلل‌ترین مرکزخریدهای جهان را در خود دارد و همواره جشنواره‌های حراج و تخفیف در آن برپاست. اگر دوست دارید در سفر با تور دبی بازارهای روزانه‌ی این شهر را بیشتر و بهتر بشناسید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ بازاری که می‌تواند شما را وارد زیست روزمره‌ی مردمان این شهر کند یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- شنبه بازار زعبیل


بازاری که در روزهای اول هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر برپا می‌شود و برای ورود به آن باید هزینه‌ای در حدود ۵ درهم بپردازید. بازاری که در دل یک پارک به همین نام واقع شده است و در آن انواع اجناس نو و دسته دوم با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند. این بازار بیش از ۳۰۰ غرفه دارد و قادر است شما را وارد زیست روزمره‌ی مردمان این شهر و تعامل توریست‌ها با فروشندگان کند. بازدید از این بازار نه تنها باعث می‌شود اجناس جالب توجه خریداری کنید بلکه باعث می‌شود حال و هوایتان نیز بسیار عوش کند.

 

بهترین تخفیف را در فستیوال خرید بازارهای روباز دبی تجربه کنید

 

 

شنبه بازار زعبیل

 


۲- شنبه بازار البراشا


یک بازار فوق جذاب برای آنهایی که هم عاشق خرید و چانه‌زنی هستند و هم آنهایی که دوست دارند در دل رویدادهای جذاب قرار بگیرند و چند ساعتی را پشت سر بگذارند. بازاری که در روز شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برپا می‌شود و به شما فرصت می‌دهد در روز شنبه بعد از بازدید از بازار زعبیل به آن سری بزنید. بازاری که مواد غذایی و صنایع دستی جالب توجه می‌توانید از آن خریداری کنید و درحالیکه در طولش می‌گردید به صدای ساز نوازندگان دوره گرد نیز گوش بسپارید و لذت ببرید.

 

 

 شنبه بازار البراشا

 


۳- چهارشنبه بازار مارین


این بازار یکی از لوکس‌ترین و بزرگترین بازارهای روزانه‌ی شهر دبی است که در ساحل مارینا و فضای باز هتل Le Meridien Mina Seyahi برپا می‌شود. بازاری که با رفتن به آن می‌توانید بیشتر چیزهایی که به عنوان سوغات و یا یادگار سفر خریداری می‌شود را خریداری کنید. بازاری پر تردد که از حوالی ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب نور و چراغ‌هایش برپاست و بسیار مورد استقبال توریست‌های این شهر قرار دارد.

 

 از بازارهای سنتی دبی ارزان‌تر خرید کنید 

 

 

چهارشنبه بازار مارین

 


۴- پنج‌شنبه بازار پارک السطواه


این بازار یکی از جدیدترین بازارهای روز در دبی است که از سال ۲۰۱۷ آغاز به فعالیت کرده است. بازاری که در آن همه مدل اجناس می‌توانید بیابید و خریداری کنید. بازاری که در دومین پنج‌شنبه‌ی هرماه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برپا می‌شود و در این روز و ساعات میزبان تعداد زیادی از گردشگران است. بازی نسبتا لوکس که در مدت زمانی کوتاه توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خودش جلب کند و مورد اعتماد آنها واقع شود.

 

 

 پنج‌شنبه بازار پارک السطواه

 


۵- جمعه بازار آرته


میدان تایمز دبی روزهای جمعه میدان تایمز نیست که یکی از بهترین و معروف‌ترین بازارهای این شهر است. بازاری که هنرمندان و صنعتگران و کشاورزان و مجموعه‌ی صنوف دیگر از صبح تا اواخر شب در آن دور یکدیگر جمع می‌شوند تا محصولاتشان را نه تنها به شهروندان این شهر بلکه بیشتر به گردشگران عرضه کنند. بازاری که هرآنچه شما به عنوان سوغاتی نسبتا ارزان قیمت بخواهید می‌توانید در آن بیابید و خریداری کنید.

 

راهنمای گردش، تفریح و خرید در مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

 

جمعه بازار آرته

 


۶- جمعه بازار زعبیل


زعبیل به غیر از شنبه‌ها، جمعه‌ها نیز میزبان یکی از خاص‌ترین بازارهای دبی است. بازاری که از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر برپا می‌شود و در آن می‌توانید انواع محصولات کشاورزی ارگانیک را خریداری نمایید. بازاری که در آن میوه، سبزی، تخم مرغ، عسل، برنج و مواردی از این دسته به فروش می‌رسند و یکی از محبوب‌ترین بازارهای دبی در میان گردشگران به حساب می‌آید.

 

 

 جمعه بازار زعبیل

 


بازارهای فصلی و محلی


در شهر دبی به غیر از بازارهای روزانه، میزبان بازارهای فصلی و محلی دیگری نیز می‌باشد که در ادامه آنها را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.


۱- بازار محلی ساحل جی‌بی‌آر


یک بازارچه‌ی موقت که در فصل زمستان همه روزه در یک فضای ساحلی و دریایی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب برپا می‌شود اجناس زیادی به بازدیدکنندگانش ارائه می‌کند. بازاری که در طول آن می‌توانید قدم بزنید و از فضایش لذت ببرید.

 

راهنمای گردش، تفریح و خرید در مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

 

 بازار محلی ساحل جی‌بی‌آر

 


۲- بازار سیلیکون اوسیس


آخرین شنبه‌ی هرماه پارکینیگ مجتمع تجاری صدره میزبان یک بازار جالب توجه برای گردشگران است. بازاری که با مراجعه به آن می‌شود لباس‌ها و اسباب‌ بازی‌ و وسایل تزئینی ارزان قیمت خرید. بازاری که بیشتر غرفه دارانش همان صاحبان واحدهای تجاری مرکز تجاری صدره هستند.

 

 

 بازار سیلیکون اوسیس

 


۳- بازار محصولات کشاورزی


بازاری که در سایه‌ی برج خلیفه و خلیج تجاری دبی در فصل‌های پاییز و زمستان هر سال به مدت ۶ ماه در روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱ ظهر برگزار می‌شود تا کشاورزان در آن محصولات ارگانیک و غیر ارگانیک خود را به فروش برسانند. این بازار نزدیک به ده سال است که کار خود را در شهر دبی آغاز کرده است.

 

۹ نکته مهم برای خرید بهتر از فستیوال حراج دبی

 

 

بازار محصولات کشاورزی

۲۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران