۴ باشگاه معروف گلف در دبی که شما را عاشق این ورزش می‌کند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۴ باشگاه معروف گلف در دبی که شما را عاشق این ورزش می‌کند

دبی یکی از شگفت‌انگیزترین شهرهای جهان است که می‌شود به آن سفر کرد. شهری درجه یک با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی. شهری با جاذبه‌های گردشگری مدرن و بی‌نظیر، متشکل از تفریحات آبی و دریایی و همینطور صحرایی. شهری با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و همینطور سازه‌های سر به فلک کشیده. شهری که با تفریحاتش شما را به آرزوهایتان می‌رساند. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال تفریحات خاص هستید همراه ما باشید تا شما را با ورزش گلف و باشگاه‌هایی که در دبی می‌توانید این ورزش را انجام بدهید آشنایتان کنیم.

 


باشگاه‌های گلف شهر دبی


شهر دبی یکی از شهرهای مهم جهان برای انجام ورزش گلف است. چرا که حداقل ۳ زمین، از زمین‌های مهم گلف جهان را در خود جای داده است. زمین‌هایی که در هرکدام از آنها تورنومنت‌های بزرگ و جهانی برگزار می‌شوند. به طور کلی این شهر در حدود ۱۲ زمین گلف درجه یک دارد که هرکدام بر سطح‌های مختلف بازیکنان مناسب است. زمین‌هایی که غالبا شبانه‌روزی هستند و شب‌ها با نورپردازی‌های زیبایی که دارند جزو نقاط شگفت‌انگیز شهر به حساب می‌آیند. در سفرتان به جای‌جای دنیا شاید هیچ کجا به اندازه‌ی دبی امکانات انجام این ورزش و تفریح برایتان فراهم نباشد. پس انجام این ورزش را در سفر به دبی مد نظر داشته باشید و برای انجامش برنامه‌ریزی کنید. در ضمن همراه ما نیز باشید تا مهمترین باشگاه‌های این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

۶ مرکز تناسب اندام و مجموعه ورزشی جذاب در دبی؛ شهر هیجان‌انگیزترین تفریحات

 

 

باشگاه‌های گلف شهر دبی

 


۱- باشگاه گلف امارات


این باشگاه دو زمین مختلف دارد که هردو جزو برترین زمین‌های گلف جهان به حساب می‌آیند و میزبان بسیاری از ورزشکاران بزرگ این رشته بوده‌اند. اولین زمین این باشگاه مجلس نام دارد. زمینی ۱۸ سوراخه که اولین زمین ۱۸ سوراخه‌ی گلف در خاورمیانه به حساب می‌آید. زمینی که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به صحرا دارد و به آن معجزه‌ی کویر نیز می‌گویند. زمینی که دورنمایش تپه‌های شنی و دریاچه‌ی نمک است. این باشگاه و امکاناتش اما تنها محدود به این زمین نمی‌شود. این باشگاه که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است زمین دیگری نیز دارد که آن را فالدو می‌نامند. زمینی که به افتخار نیک فالدو؛ یکی از ورزشکاران به نام این رشته‌ی ورزشی چنین نامی را برایش برگزیده‌اند. این زمین به اندازه‌ی زمین مجلس در سطح بین‌المللی و جهانی نیست اما طرفداران زیادی دارد و اگر برای اولین بار و یا اولین بارهاست که گلف را تجربه می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما فالدو را برای انجام این ورزش انتخاب کنید. این باشگاه در نزدیی ایستگاه مترو نخیل واقع شده است و از همین رو دسترسی شهری مناسبی دارد.

 

 

باشگاه گلف امارات

 


۲- باشگاه گلف البادیه


این باشگاه یکی از خاص‌ترین و منخصر به فردترین باشگاه‌های گلف در سرتاسر جهان به حساب می‌آید. چرا که در دل یک صحرا واقع شده است و طراحی درجه یکی دارد. این زمین را روبرت ترنت جونز طراحی کرده است و برای طراحی آن جوایز زیادی را برده است. زمینی که به سبک و سیاق بادیه نشینان است و در سرتاسرش دریاچه‌ها و برکه‌های کوچک و بزرگ متعددی وجود دارد. رفتن به این باشگاه جدای از آنکه امکان یک تفریح و ورزش را برایتان فراهم می‌کند، یک بازدید هیجان‌انگیز را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

راهنمای گردشگری دبی برای آنهایی که عاشق هیجان و ورزش‌ هستند

 

 

باشگاه گلف البادیه

 


۳- باشگاه جمیرا گلف استیتز


این باشگاه یکی از مهمترین باشگاه‌های گلف جهان به حساب می‌آید که دو زمین با تم‌های مختلف آتش و خاک دارد. باشگاهی که میزبان بسیاری از مسابقات جهانی بوده است. باشگاهی که توسط گرگ نورمان طراحی شده است و زمین خاکی‌اش یکی از جذاب‌ترین و بااهمیت‌ترین زمین‌های گلف جهان است. باشگاهی که در نزدیکی دبی مارینا قرار گرفته است و تنها ۲۰ دقیقه با آن فاصله دارد.

 

 

باشگاه جمیرا گلف استیتز

 


۴- باشگاه گلف خور


این باشگاه یکی از ۱۰۰ زمین‌ برتر گلف سراسر جهان را در خود دارد. باشگاهی که در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است و به سبب تزئیناتی که دارد یکی از باشگاه‌های زیبای گلف در سرتاسر جهان به حساب می‌آید. باشگاهی که آکادمی آموزشش یکی از مشهورترین آکادمی‌های جهان است و اگر شما برای اولین بار و یا اولین‌بارهاست که می‌خواهید گلف را تجربه کنید بهتر است به این باشگاه تشریف ببرید. چرا که امکان آموزش دیدن نیز برایتان فراهم است. زمین این باشگاه ۹ سوراخه است و ساختمان مرکزی‌اش شکل یک بادبان را دارد.

 

۴ ورزش هیجان‌انگیز در طبیعت بی‌نظیر دبی

 

 

باشگاه گلف خور

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران