راهنمای کاملی برای فستیوال غذای دبی ۲۰۱۹

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای کاملی برای فستیوال غذای دبی ۲۰۱۹

فستیوال غذای دبی دوباره سر رسیده و از ۳ تا ۱۸ اسفند به طول می‌انجامد. این فستیوال بزرگ غذایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دبی به شمار می‌آید و تعداد بی‌شماری گردشگر را با تور دبی به خود جذب می‌کند. برای هر فرد با هر سلیقه‌ای، چیزی وجود دارد تا بتواند از آن لذت ببرد، از آموزش‌هایی برای پرورش گیاهان در خانه بگیرید تا رستوران‌های خاصی در دبی که در این مدت معرفی می‌شوند و صد البته نمایشگاهی که از صنایع غذایی و غذاهای خوشمزه رونمایی می‌کند.
یک فستیوال بزرگ برای پنیر نیز در نظر گرفته شده که حتما باید در آن شرکت کنید. در ادامه با ما باشید که تعدادی از بهترین و مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در فستیوال غذای دبی ۲۰۱۹ انجام دهید را با هم مرور کنیم.

 


فستیوال پنیر


این فستیوال در Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina برگزار شده و در ان مدل‌های بسیار زیادی از انواع پنیر به نمایش گذاشته می‌شود. شما در این فستیوال جدا از اینکه با مدل‌های مختلف از پنیرها آشنا می‌شوید، از شیوه‌ی فرآوری و چیزهایی که در آن به کار رفته نیز نکاتی خواهید آموخت. حتی برای بچه‌های کوچک نیز فعالیت‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانند در محیط فستیوال به تفریح بپردازند.

 

۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی برای تجربه‌ای تازه از غذاهای بین‌المللی

 

 

فستیوال غذای دبی

 


آدرس: Al Sufouh

 


فعالیت‌های هیجان انگیز در فستیوال


در کنار چندین برنامه‌ی مختلف چند برنامه تفریحی عالی نیز در حین فستیوال برگزار می‌شود که شاید مهم‌ترین آن‌ها سیرک Cuisine megabrunch بوده که بی‌ارتباط با غذا نیست و سعی شده برنامه‌هایش نزدیکی قابل لمسی با فضای دبی در این روزها داشته باشد. رستوران‌هایی هم هستند که برنامه‌های خاصی در محیط خود به نمایش می‌گذارند اما در حال حاضر شما برای دیدن این سیرک می‌توانید به آتلانتیس رفته و ازنمایشی عالی لذت ببرید. اگر هم خواستید از برنامه‌های محلی بیشتر استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما شرکت در کافه La Mer's Treej است که در کنار غذاهای عربی، برنامه‌های محلی همچون رقص شمشیر در آن برگزار می‌شود.

 

 

فستیوال غذای دبی

 


گنجینه‌های پنهان


دبی دارای رستوران‌های پرتعدادی است و جاهای مختلفی به واسطه همین تعداد بسیار زیاد رستوران‌های خوب از قلم می‌افتند. در این میان ۴۰ رستوران با قیمت مناسب، منوهای خاص این فستیوال را سرو می‌کنند که تنها ۳۵ درهم قیمت دارند. در آخر ۱۰ رستوران برتر از میان این رستوران‌ها جایزه‌ای به ارزش ۱۰۰۰ درهم و اشتراک طلایی سایت زوماتو را به دست می‌آورند. در این میان شما نیز می‌توانید از منوهای خاص و عالی با قیمت مناسب آن‌ها در طول سفر به دبی، لذت ببرید.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

 

فستیوال غذای دبی

 


جایزه غذایی در مرکز خرید دبی


مرکز خرید دبی با داشتن ده‌ها مرکز برای صرف غذا و نوشیدنی، از کافه‌های کوچک تا رستوران‌ها خاص و گران ایتالیایی، خود گویی شهری مجزا از دبی است و امسال نیز قصد دارد در حین فستیوال غذای دبی، جایزه‌ای مجزا به برترین‌های غذایی مرکز خود بدهد. جدا از جایزه‌ای که برای رستوران‌ها در نظر گرفته شده، جوایزی نیز هر روزه به مشتری‌ها داده می‌شود که مجموع کارت‌های هدیه آن‌ها به حدود ۱۰ هزار درهم می‌رسد.

 

 

فستیوال غذای دبی

 


هفته رستوران‌های دبی


در این روزها بسیاری از رستوران‌های دبی منوهای مخصوص دارند و بعضی از رستوران‌های گران‌قیمت نیز، قیمت‌های ویژه برای آن در نظر گرفته اند. Carnival by Trèsind غذایی ۵ کورس در منو گنجانده که شامل مدل‌های مختلف غذاهای هندی به همراه ماهی کاری خورده بسیار عالی می‌شود. Pai Thai هم در کنار غذاهای خاص این مدت، چندین کیک جدید به منو اضافه کرده و در مجموع اگر در میان رستوران‌های دبی چرخی بزنید، احتمال بهترین شرایط غذایی که تا به حال در زمان سفر به این شهر داشتید را تجربه خواهید کرد.

 

رستوران‌هایی عجیب و خاص در دبی برای گذراندن یک عصر دل‌انگیز همراه با کمی ماجراجویی

 

 

فستیوال غذای دبی

 


جشنواره غذاهای خیابانی


اگر به City Walk بروید خواهید دید که کامیونت‌های غذایی معروف دبی گردهمایی بزرگی دارند که مجموع طعم‌های مختلف جهانی را یک جا برایتان سرو کنند. ورود به این محوطه که همراه با موسیقی و رقص و شادی خواهد بود، کاملا رایگان است و شما تنها هزینه‌ی غذایی که در هر کدام از این دکه‌ها سفارش می‌دهید خواهید پرداخت. غذاها بسیار متنوع بوده و همانطور که گفتیم، متعلق به بخش‌های مختلف جهان هستند.

 

 

فستیوال غذای دبی

 


آدرس: aleries Lafayette Le Gourmet, City Walk, Al Safa street

 


جشنواره غذاهای دریایی در ساحل


و در آخر اشاره‌ای به کارناوال غذاهای دریایی در Jumeirah Beach داشته باشید که در میان چند رستوران این منطقه برپا شده و در آن انواع غذاهای دریایی با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به فروش می‌رسند. همچنین برنامه‌های تفریحی مخصوصا برای بچه‌ها وجود داشته و آن‌ها می‌توانند به انجام بازی‌های مختلف محیطی و کامپیوتری بپردازند.

 

برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 

فستیوال غذای دبی

 


آدرس:‌ Jumeirah Beach, behind Sunset Mall

۱۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران