راهنمای شرکت در نمایشگاه غذای خلیج فارس Gulfood 2019

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای شرکت در نمایشگاه غذای خلیج فارس Gulfood 2019

نمایشگاه غذای خلیج فارس یا همان Gulfood، بدون تردید بزرگ‌ترین نمایشگاه غذا در تمام دنیاست که در دبی و مجموعه Dubai World Trade Centre برگزار می‌شود. سال ۲۰۱۹ شاهد ۲۴امین دوره برگزاری این همایش بزرگ هستیم که تنها در دوره‌ی قبلی ۹۷ هزار بازدیدکننده از ۱۹۸ کشور مختلف دنیا را به خود دیده بود. همایشی بزرگ و دیدنی که حالا نه تنها در سطح منطقه، بلکه شرکت‌ها و کارخانه‌جات حوضه‌ی غذا در تمامی دنیا آن را جدی گرفته و سعی می‌کنند تا با تور دبی در آن حضور به هم رسانند.

 


نمایشگاه غذای خلیج فارس ۲۰۱۹


۴ روز نمایشگاه غذای خلیج فارس در اوایل سال نوی میلادی، فرصتی ایده‌آل برای به نمایش گذاشتن برندهای غذایی در سطح بین‌المللی است. جایی که بسیاری از بزرگان این صنعت در بخش‌های مختلف از تولید تا بسته‌بندی حضور به هم می‌رسانند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با تولیدکنندگان، تولیدات جدید و شیوه‌های نوین بازاریابی و برندیگ آشنا شوند و غرفه‌داران نیز می‌توانند جدیدترین دست‌آوردهای خود را برای خریداران بین‌المللی از سراسر جهان رونمایی کنند. در بخش کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی نیز بسیاری از مدیران برجسته این صنعت از سلامت غذایی تا تکنولوژی تولید و بسته‌بندی، به سخنرانی و ارائه اطلاعات بسیار ارزنده در مورد این کسب و کار خواهند پرداخت.

 

Gulfood؛ بزرگ‌ترین جشنواره غذایی دنیا در دبی

 

 

نمایشگاه غذای خلیج فارس

 


طعمی جهانی


از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی که در این سال‌ها نمایشگاه غذای خلیج فارس به آن دست پیدا کرده، جمعیت بسیار زیاد از کشورهای واقعا متنوعی است که در آن شرکت می‌کنند. از همین رو شما با تنوعی بی‌نظیر از غرفه‌داران و خریداران مواجهید و می‌توانید نمایی کلی از تولیدات و خریداران صنعت غذا را در یک قاب به تماشا بنشینید.

 


کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌ بزرگان صنعت غذا


همانطور که گفته شد، کنفرانس‌های بسیار عالی و کارگاه‌های آموزشی، بخش مهمی از این همایش را در بر می‌گیرد. از مجموع چهار روز نمایشگاه، سه روز اول از ساعت ۱۱ تا ساعت ۴:۳۰ ، بخش‌های مختلفی در سالن کنفرانس در نظر گرفته شده که جزییات آن در سایت این همایش کاملا مشخص شده است. از ارائه آمارهای مالی در مورد این صنعت، جدیدترین دست‌آوردها در باب غذای حلال، شبکه تولید و توزیع و ... تا نکاتی همچون برندینگ یا جدیدترین تولیدات تکنولوژی برای مکانیزه کردن روند تولید و عرضه.

 

 

نمایشگاه غذای خلیج فارس

 


بخش‌های مختلف نمایشگاه


بخش‌های مختلف این نمایشگاه جدا از کنفرانس‌ها مربوط به بخش سلامت، لبنیات، نوشیدنی‌های گرم و سرد، صنعت شیرینی‌پزی، تنقلات، گوشت و مرغ، چاشنی و بخش مربوط به برندینگ و بازاریابی می‌شود. البته در خلال همایش به صورت جسته و گریخته غرفه‌های متنوعی خواهید یافت، اما کلیت همایش به این دسته‌بندی خلاصه خواهد شد.

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی، سال ۲۰۱۹

 


صنعت غذای حلال


یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای شرکت‌ها داخلی و خریداران ایرانی در این همایش اهمیت دارد، صنایعی هستند که در تولیدات غذای حلال مشغول کارند. این بازار بسیار بزرگ در میان مسلمانان جهان، فرصتی بسیار جذاب برای تولیدکنندگان خواهد بود و خریدراران نیز می‌توانند از جدیدترین محصولات عرضه شده در این خصوص دیدن کنند.

 

 

نمایشگاه غذای خلیج فارس

 


جایزه نوآوری همایش


جوایزی هر ساله میان غرفه‌داران این همایش با عنوان جایزه نوآوری Gulfood داده می‌شود که همراه با جوایز نقدی بوده. این جایزه در بخش‌های مختلف از تولید تا بازاریابی را شامل می‌شود.

 

 

نمایشگاه غذای خلیج فارس

 


تاریخ و محل برگزاری


۱۷ تا ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۹ (۲۸ بهمن تا ۲ اسفند ۹۶) چهار روزی است که این همایش در Dubai World Trade Centre برگزار می‌شود. سالن‌های در نظر گرفته شده مجموعا ۸ بخش اصلی خواهند داشت که مساحتی حدود ۱ میلیون فوت مربع را شامل می‌شود. بیش از ۵ هزار غرفه برای این دوره نمایشگاه در نظر گرفته شده که غرفه‌دارانی از ۱۲۰ کشور دنیا برای میزبانی حدود ۱۰۰ هزار بازدیدکننده خود را آماده می‌کنند.

 

راهنمای گردشگری - نمایشگاه بهداشت و درمان دبی - ARAB HEALTH

 

 

نمایشگاه غذای خلیج فارس

 


چرا به نمایشگاه غذای خلیج فارس برویم


با تمام حرف‌هایی که گفته شد، این نمایشگاه فرصتی استثنایی هم برای تولیدکنندگان و هم خریدران خواهد بود. حتی اگر شده تنها برای تماشای غرفه‌ها به نمایشگاه غذای خلیج فارس بروید، از نزدیک شاهد جدیدترین و برترین‌ها از سراسر جهان خواهید بود و با کوله‌باری از تجربه‌ به ایران بازخواهید گشت. البته در نظر داشته باشید که این همایش تنها برای آن‌ها که در صنعت غذا یا امور پیرامونی‌اش مشغول هستند جذاب خواهد بود و برای افراد معمولی بعید است جذابیتی داشته باشد.

۲۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران